Kirjoittaja Aihe: Pelaajahuhut 2011-12  (Luettu 564122 kertaa)

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #975 : Lokakuu 17, 2011, 18:47:38 »
Laitetaan nyt vielä twitteristä bongattua:

@vrantanen
according to our sources #Tappara is right now last option for @TampereenPoika.
1 day ago


ja sitten tälläinen

@UotilaMTV3
Toki @TampereenPoika on ollut kyselyissä yhä venäjällä. Tietojeni mukaan häntä on tarjottu KHL:n suomalaisvalmentajille. Viimeksi tänään.
From: Twitter for iPhone
1 day ago


Mun käsityksen mukaan tämä @vrantanen on se urheilutoimittaja Vesa Rantanen ja Uotila tekee sitten maikkarille niitä hommia.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2011, 18:50:26 kirjoittanut LAPA »

Poissa jupetappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #976 : Lokakuu 17, 2011, 18:52:04 »
@vrantanen
according to our sources #Tappara is right now last option for @TampereenPoika.
1 day ago


No voi..

Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #977 : Lokakuu 17, 2011, 18:52:16 »
Mä en ***** oikeasti tiedä uskonko kaikkea näkemääni juuri nyt? Raataja, taistelija ja edelleen loistava pelimies ja S E U R A I K O N I olisi mahdollisesti tulossa joukkueeseen, niin täällä ollaan jo käsi pystyssä että sori, mut meillä ei ole käyttöä sulle just ny! Siis mitä hemmettiä, oikeasti? Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa.

Mun mielestäni, kun aika on kypsä valita seuraavia henkilöitä nykypelaajista vastaanottamaan sen suuren kunnian että paita nostetaan kattoon, niin Nieminen on pomminvarmasti mukana siinä porukassa, jos joku. Ja tätä pelaajaa ei huolita joukkueeseen. Haistakaa kuulkaa hulivilivoo.
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #978 : Lokakuu 17, 2011, 18:54:37 »
Mä en ***** oikeasti tiedä uskonko kaikkea näkemääni juuri nyt? Raataja, taistelija ja edelleen loistava pelimies ja S E U R A I K O N I olisi mahdollisesti tulossa joukkueeseen, niin täällä ollaan jo käsi pystyssä että sori, mut meillä ei ole käyttöä sulle just ny! Siis mitä hemmettiä, oikeasti? Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa.

Mun mielestäni, kun aika on kypsä valita seuraavia henkilöitä nykypelaajista vastaanottamaan sen suuren kunnian että paita nostetaan kattoon, niin Nieminen on pomminvarmasti mukana siinä porukassa, jos joku. Ja tätä pelaajaa ei huolita joukkueeseen. Haistakaa kuulkaa hulivilivoo.
Kuin omasta suustani, mutta sinä osasit sen kirjoittaa! Kiitos arvon palstatoveri! Huikean hyvä kirjoitus!

Poissa jonsse

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 297
  • "Välkkyykö tuo lamppu vai välkkyykö mun silmissä?"
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #979 : Lokakuu 17, 2011, 18:59:20 »
Mä en ***** oikeasti tiedä uskonko kaikkea näkemääni juuri nyt? Raataja, taistelija ja edelleen loistava pelimies ja S E U R A I K O N I olisi mahdollisesti tulossa joukkueeseen, niin täällä ollaan jo käsi pystyssä että sori, mut meillä ei ole käyttöä sulle just ny! Siis mitä hemmettiä, oikeasti? Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa.

Mun mielestäni, kun aika on kypsä valita seuraavia henkilöitä nykypelaajista vastaanottamaan sen suuren kunnian että paita nostetaan kattoon, niin Nieminen on pomminvarmasti mukana siinä porukassa, jos joku. Ja tätä pelaajaa ei huolita joukkueeseen. Haistakaa kuulkaa hulivilivoo.
Kuin omasta suustani, mutta sinä osasit sen kirjoittaa! Kiitos arvon palstatoveri! Huikean hyvä kirjoitus!
Yhdyn tähän!!

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #980 : Lokakuu 17, 2011, 18:59:26 »
Loistavaa Hemuli!

Aamen

nuuskamuikkunen78

  • Vieras
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #981 : Lokakuu 17, 2011, 19:12:34 »
Juuri kuten Hemuli kirjoitti.Ville Nieminen mahtuu Tapparaan niin kauan kuin mies itse pelaa jääkiekkoa ammattisarjoissa ja piste.
Ikinä ei Tapparalla ole sellaista joukkuetta ettei Villelle olisi käyttöä vaikka tarviskin sentteriä/pakkia niin aina paikka auki on todelliselle Tapparalle

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #982 : Lokakuu 17, 2011, 19:20:33 »
Mä en ***** oikeasti tiedä uskonko kaikkea näkemääni juuri nyt? Raataja, taistelija ja edelleen loistava pelimies ja S E U R A I K O N I olisi mahdollisesti tulossa joukkueeseen, niin täällä ollaan jo käsi pystyssä että sori, mut meillä ei ole käyttöä sulle just ny! Siis mitä hemmettiä, oikeasti? Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa.

Mun mielestäni, kun aika on kypsä valita seuraavia henkilöitä nykypelaajista vastaanottamaan sen suuren kunnian että paita nostetaan kattoon, niin Nieminen on pomminvarmasti mukana siinä porukassa, jos joku. Ja tätä pelaajaa ei huolita joukkueeseen. Haistakaa kuulkaa hulivilivoo.


Täysin samaa mieltä.. VALOT PÄÄLLE

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #983 : Lokakuu 17, 2011, 19:32:16 »
Tottakai Herra Tappara on aina tervetullut joukkueeseen. Asenteeltaan ja Kirves-sydämmeltään aivan ylivertainen !

Poissa Moderaattori

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #984 : Lokakuu 17, 2011, 19:40:19 »
Pelaajahuhut-ketju on tarkoitettu pelaajia koskeviin huhuihin, ei yleiseen jargoniin. Seuraavista rikkeistä isoveli rankaisee isosti.

Poissa Even

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #985 : Lokakuu 17, 2011, 21:17:24 »
Eräs ystäväni Sveitsistä soitteli kuulumisia ja kertoi siinä samalla että Mario Scalzo olisi tulossa Tapparaan. Kanukki pakki siis......

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #986 : Lokakuu 17, 2011, 21:37:03 »
Eräs ystäväni Sveitsistä soitteli kuulumisia ja kertoi siinä samalla että Mario Scalzo olisi tulossa Tapparaan. Kanukki pakki siis......

Ja tätäkö pitäisi uskoa?

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #987 : Lokakuu 17, 2011, 21:44:06 »
Suomalainen joukkue on tosiaankin Scalzon kohdalla mahdollinen, mutta myös Pohjois-Amerikkaan mies mielisi.

Lähde: http://www.bernerzeitung.ch/sport/hockey/Der-SCB-zwischen-Verzicht-und-Bedarf/story/18046298

EDIT:

Laitetaan samantien Googlen käännöstä oleellisesta: Scalzo traveled yesterday to his girlfriend in Germany, "I have some options." If it were up Scalzos wish, he comes in with a team in North America, but rather a commitment is possible in Finland.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2011, 21:48:40 kirjoittanut forrest »

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #988 : Lokakuu 17, 2011, 22:08:10 »
Lisätäänpä tuohon vielä sen verran, että Bielissä Scalzo ei tullut toimeen valmentajan kanssa ja siitä syystä siirtyi Berniin... ihmettelinkin jo, että oli pelannut Bielissä pari peliä ja sitten Bernissä nuo kuusi... Bernissä pelit päättyivät sattumalta tappioon juuri Bieliä vastaan.

Lainaus
Schlaepfer said later: "Scalzo did not like my style, I adapted his style is not - it is also a sign of greatness, when two grown men admit that they can not work together."

Poissa hockey

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #989 : Lokakuu 18, 2011, 05:11:40 »