Kirjoittaja Aihe: Kausikortit  (Luettu 114826 kertaa)

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #345 : Toukokuu 14, 2015, 07:28:44 »
Hep. Nyt on tullu kausariasiaa firman sivuille, kattokas ny täältä. Tullu näköjään uus full season korttikin.
Niin ja huomiona että saa mennä ihan täysin puettuna housut etc vaatetus päällä, ei ole pukeutumisohjeella rajattu vain paitaan erään länsirannikon seuran tapaan :)
Ymmärsinköhän nyt tuon kausariasian varmasti oikein?
Jos maksan Tappara Fan Clubin jäsenyyden uutena jäsenenä, ja haluan ostaa kannattajakausikortin ennen juhannusta niin kuluja tulee vain 300e?
Ilman Tappara Fan Clubin jäsenyyttä sama kausari maksaisi esim. syksyllä ostettuna 699e?
Jos ymmärsin oikein, niin kyllä 20 euron jäsenmaksulle saa hurjasti katetta. :o :o

Kyllä tuo näin menee.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #346 : Toukokuu 14, 2015, 07:46:30 »
Kannattajaa kannatetaan, 280€+17€/20€ ennen juhannusta ja juhanuksen jälkeen 380€+17€/20€ kun listahinta on 699€ A,B ja muut 569€ mutta rivit 1-6 vain.
Omalla kohdalla kaks auton pesua fan-club edulla kuittaa sen jäsenmaksun. Mun mielestä tällasilla hinnoilla ei paljon kannata laskea kerkeääkö kuinka moneen peliin!

Poissa ansa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #347 : Toukokuu 14, 2015, 09:51:19 »
Jos ymmärsin oikein, niin kyllä 20 euron jäsenmaksulle saa hurjasti katetta. :o :o

Käyt vaimon kanssa kerran Edenissä uimassa, niin tuo 20e on sillä katetttu. (2 aikuista yhden hinnalla clubikortilla) taikka sitten käyt itse juomassa wanhassa postissa about 10 olutta, niin jäsenmaksu on sillä kuitattu...

Poissa Oklahoma

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #348 : Toukokuu 14, 2015, 16:20:35 »
Kannattajakausikortti oli jo menneelläkin kaudella samoilla hinnoilla. Kyllä kausari kannattaa noilla hinnoilla ja eduilla mitä fan club jäsenyys tuo mukanaan.

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #349 : Toukokuu 14, 2015, 18:47:07 »
Muistanko väärin vai oliko kannattajakausikortti ennen juhannusta viime vuonna joku 220e? Aika paljon noussut hinta.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #350 : Toukokuu 14, 2015, 18:55:51 »
Muistanko väärin vai oliko kannattajakausikortti ennen juhannusta viime vuonna joku 220e? Aika paljon noussut hinta.
Vanhoista viesteistä päätellen ennen juhannusta 280 euroa + jäsenmaksu. Eli sama hinta.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #351 : Toukokuu 14, 2015, 19:00:51 »
Muistanko väärin vai oliko kannattajakausikortti ennen juhannusta viime vuonna joku 220e? Aika paljon noussut hinta.
Vanhoista viesteistä päätellen ennen juhannusta 280 euroa + jäsenmaksu. Eli sama hinta.
Paitsi nyt hintaan sisältyy 2 CHL ottelua, mikä on mun mielestä helkkarin hyvä asia..

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #352 : Toukokuu 14, 2015, 19:03:30 »
Paitsi nyt hintaan sisältyy 2 CHL ottelua, mikä on mun mielestä helkkarin hyvä asia..
Todellakin!

Ja tarpeeksi monta kertaa kun sen kausarin ostaa ennen juhannusta, se arvottava pyörä osuu pakostakin kohdalle.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa BlueOval

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #353 : Toukokuu 15, 2015, 06:57:44 »
Kannattajaa kannatetaan, 280€+17€/20€ ennen juhannusta ja juhanuksen jälkeen 380€+17€/20€ kun listahinta on 699€ A,B ja muut 569€ mutta rivit 1-6 vain.
Omalla kohdalla kaks auton pesua fan-club edulla kuittaa sen jäsenmaksun. Mun mielestä tällasilla hinnoilla ei paljon kannata laskea kerkeääkö kuinka moneen peliin!
Kannattajaa kannatetaan todella isolla kädellä.
Mulle ei vaan aukea tuo todella halpa hinta.
Ymmärrän että Tappara tarvitsee rahaa kesälläkin, mutta siltikin tuo kannatajakausari on ällistyttävän halpa.

Shellin pesuille en ihan suuria laske, koska ainakaan Lahdenperäkadulla mun talviauto ei lähde puhtaaksi.
Vielä kun kesäautoa ei voi viedä harjakoneeseen, niin hyöty on minulle olematon.

Jos ymmärsin oikein, niin kyllä 20 euron jäsenmaksulle saa hurjasti katetta. :o :o

Käyt vaimon kanssa kerran Edenissä uimassa, niin tuo 20e on sillä katetttu. (2 aikuista yhden hinnalla clubikortilla) taikka sitten käyt itse juomassa wanhassa postissa about 10 olutta, niin jäsenmaksu on sillä kuitattu...
Eedenin taidan jättää väliin mutta Wanhaa Postia voisi harkita. ;D

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #354 : Toukokuu 15, 2015, 12:00:16 »
Pakko olla jostain suuremmasta kyse, kun Tappara postittaa kausikortin infolapun Opus-merkkisessä kirjekuoressa: http://i.imgur.com/Kvl299z.jpg
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #355 : Toukokuu 15, 2015, 12:34:03 »
Aattelin kaikesta huolimatta uusia kausarin, osin sponsorointi mielessäkin, mutta uudelle paikalle. Onkos tuota Hakametsän pohjakarttaa ihan paikoittain olemassa jossain netin syövereissä. Tapparan sivuilla ei ollut kuin suurpiirteinen pohjakartta.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #356 : Toukokuu 15, 2015, 12:40:58 »
Aattelin kaikesta huolimatta uusia kausarin, osin sponsorointi mielessäkin, mutta uudelle paikalle. Onkos tuota Hakametsän pohjakarttaa ihan paikoittain olemassa jossain netin syövereissä. Tapparan sivuilla ei ollut kuin suurpiirteinen pohjakartta.
Ilveksen sivuilta löytyy valokuvat tarkemmasta pohjapiirroksesta: http://ilves.com/?page_id=207

Jos siitä saisi jotain irti.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa Juteeni

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 121
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #357 : Toukokuu 15, 2015, 13:28:08 »
Vähän harmittaa, kun Tapparalla ei ole opiskelijahintaista kausikorttia tarjolla. Luulisi tuollaisella 150-200€ seisomakausikortille olevan kysyntää. Opiskelijalla jää kuitenkin aina muutama peli näkemättä, niin halvemmaksi tulee tyytyä irtolippuihin kuin sijoittaa 300€ kausikorttiin. 25 pelin jälkeen alkaisi saamaan vasta hyötyä tuosta kausikortista, jos seisomaliput on taas 12€ tällä kaudella.

Poissa Oklahoma

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #358 : Toukokuu 18, 2015, 12:36:53 »
Vähän harmittaa, kun Tapparalla ei ole opiskelijahintaista kausikorttia tarjolla. Luulisi tuollaisella 150-200€ seisomakausikortille olevan kysyntää. Opiskelijalla jää kuitenkin aina muutama peli näkemättä, niin halvemmaksi tulee tyytyä irtolippuihin kuin sijoittaa 300€ kausikorttiin. 25 pelin jälkeen alkaisi saamaan vasta hyötyä tuosta kausikortista, jos seisomaliput on taas 12€ tällä kaudella.
Jos otat paikan vaikka C1 istumakatsomosta, niin hyöty tulee jo 12 pelin jälkeen. Itse olin opiskelija vielä menneellä kaudella, mutta valitsin tuon kannattajakortin, koska halvin irtolippu hyvälle paikalle C1:een maksoi 26€.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #359 : Toukokuu 18, 2015, 13:30:28 »
Vähän harmittaa, kun Tapparalla ei ole opiskelijahintaista kausikorttia tarjolla. Luulisi tuollaisella 150-200€ seisomakausikortille olevan kysyntää. Opiskelijalla jää kuitenkin aina muutama peli näkemättä, niin halvemmaksi tulee tyytyä irtolippuihin kuin sijoittaa 300€ kausikorttiin. 25 pelin jälkeen alkaisi saamaan vasta hyötyä tuosta kausikortista, jos seisomaliput on taas 12€ tällä kaudella.
Jos otat paikan vaikka C1 istumakatsomosta, niin hyöty tulee jo 12 pelin jälkeen. Itse olin opiskelija vielä menneellä kaudella, mutta valitsin tuon kannattajakortin, koska halvin irtolippu hyvälle paikalle C1:een maksoi 26€.

Ei tuota nyt oikein noinkaan voi laskea, kun C2:een se opiskelijalippu oli ainakin viime kaudella 11 euroa. Kuulostaa vähän hölmöläismäiseltä ajattelutavalta verrata huomattavasti kalliimpaan vaihtoehtoon viereisessä katsomonosassa. Opiskelijakausarin puuttuminen tällä kaudella (oliko sellainen muuten vielä viime kaudella?) on tosiaan harmi, mitään järkeä ei oo opiskelijana kausaria ostaa mikäli nuo irtolippujen hinnat pysyvät samassa hintaluokassa kuin viime kaudella. Fanikausaristakin saa hyödyn vasta jos on varma että pääsee jokaiseen matsiin.