Kirjoittaja Aihe: Kausikortit  (Luettu 114778 kertaa)

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #240 : Joulukuu 11, 2012, 14:40:18 »
Kevätkausarilla näkee 12 peliä, eikös se ole voimassa vasta vuoden alusta. Hinta peliä kohti on 29.08 eur eli kannatta kun menee A-B rivit 7-16, alennus on 53 euroa (31e lippu + 2.5e palv.maksu kertaa 12 on 402eur)... edellyttää että pääset internetlipun tulostamaan itse. Ei tässä nyt mikään mammuttitarjous ole kyseessä mutta jotain kuitenkin.
Nuorille asiallinen tarjous tuo 79eur :)

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #241 : Joulukuu 11, 2012, 16:14:54 »
Olisi sitä opiskelijanakin mieluusti harkinnut kevätkausaria jos sellainen olisi ollut tarjolla. Mietin opiskelijakausarin ostoa jo ennen kautta, mutta oletin etten ehdi käymään tarpeeksi matseissa jotta se kannattaisi. Noh, melkein kaikki kotipelit on nyt kuitenkin tullut käytyä, joten kevätpuolelle olisi hyvinkin voinut tuota harkita. Mennään nyt sitten irtolipuilla jatkossakin. Kummastuttaa silti, että nuorille on tarjous mutta opiskelijoille ei mitään. Onhan toi opiskelija-alennus irtolippuihinkin ihan hyvä, joten en ruikuta enempää.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2012, 16:18:48 kirjoittanut axe86 »

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #242 : Helmikuu 22, 2013, 15:06:37 »

Laittakoon joku parempaan ryhmään ,jos sellaisen keksii.

Näköjään on Playoff 2013 kausikortit tulleet myyntiin. Pitää ostaa netistä viimeistään 4.3. Ihme, että ei ole (ainakaan minulle) tullut mitään kirjettä asiasta tai sähköpostia.

http://www.tappara.fi/liiga/playoff-2013.html

Hiukan mystistä ja sekavaa on tuo hinnoittelu ja maksu.

"Playoff-kausikortit

Huom! Voit ostaa playoff-kausikortin vain, jos sinulla oli kausikortti myös runkosarjaan 2012-13.

Playoff-kausikorteissa ottelukohtaiset hinnat ovat edullisempia kuin irtolipuissa ja lisäksi et joudu maksamaan toimituskuluja. Kaikki siis selvää säästöä!

UUTTA! Nyt voit valita kahdesta maksuvaihtoehdosta. Laskun lähetämme heti tilauksen saavuttua.

Maksutapa 1) Maksat vain kaikki mahdolliset Villi kortti- ja neljännesfinaalikierroksen kotiottelut (max. 5 kpl). Kausikorttipaikkasi vapautetaan yleiseen myyntiin semifinaali- ja finaalikierroksille, mutta paikkasi pysyy varattuna kaudelle 2013-14. Huomaa, että et voi ostaa jatkossa uutta kausikorttipakettia loppukierroksille, vaan joudut hankkimaan liput peleihin yksitellen.

Maksutapa 2) Maksat kaikki mahdolliset playoff-kotiottelut kerralla (max. 12 ottelua). Varmistat paikkasi kaikkiin playoff-kotiotteluihin ja saat kaupan päälle Tappara-tuubihuivun. Paikkasi on luonnollisesti varattuna myös kaudelle 2013-14.

Mikäli otteluita pelataan vähemmän kuin laskutettu summa, hyvitämme erotuksen ensi kauden kausikortista."

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Kausikortit
« Vastaus #243 : Helmikuu 22, 2013, 15:24:53 »
Niin ja oudointa minun mielestä on se että esim. minä joka en hommannut kausikorttia runkosarjaan niin en sellaista saa myöskään playoffiin.
Monella liigaseuralla tämä mahdollisuus on ja näin se pitäisikin olla sillä kyseessä on kuitenkin kaksi täysin eri tapahtumajaksoa. Pettynyt olen
ja pahasti mutta tästäkin selvitään ja pidetään lippupalvelua pystyssä. >:(

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #244 : Helmikuu 22, 2013, 16:43:13 »
Niin ja oudointa minun mielestä on se että esim. minä joka en hommannut kausikorttia runkosarjaan niin en sellaista saa myöskään playoffiin.
Monella liigaseuralla tämä mahdollisuus on ja näin se pitäisikin olla sillä kyseessä on kuitenkin kaksi täysin eri tapahtumajaksoa. Pettynyt olen
ja pahasti mutta tästäkin selvitään ja pidetään lippupalvelua pystyssä. >:(

Ei ehkä Lippupalvelua, mutta seuraa? Moni varmaan tahtoo kuoria kakusta kermat päältä ja tulla katsomaan vain finaalit etuosto-oikeudella. Seura jää tällöin nuolemaan näppejään runkosarjan osalta. Minusta niille, ketkä jaksavat tulla harmaana marraskuun tiistaina seuraamaan Pelicansin vääntöä, kannustamaan joukkuetta ja maksamaan rahaa Tapparalle, on myös oikeus päästä keväällä palkinnoksi kausikortillaan myös playoffeihin. Itse asiassa tätäkään ei tarvita, vaan 12 viimeisintä ottelua riiti tällä kaudella playoffs-kausikorttiin.

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Kausikortit
« Vastaus #245 : Helmikuu 22, 2013, 18:57:04 »
Niin no itse ainakin tiesin jo hyvissä ajoin etten pääse katsoon kaikkia pelejä ja tästä syystä en kausaria
tälle kaudelle hankkinut ja nyt siitä sitten rangaistaan mua kovalla kädellä. Sen verran kävin kuitenkin peleissä että
luultavasti maksoin enemmän kun olisin fanikausarista maksanut. Yhtäkaikki mielestäni tämä menettely on
vanhanaikaista ja ei vastaa nykyihmisten tapaa käyttäytyä urheilutapahtumissa eli vaihtoehtoja pitäisi olla
asiakkaan tarpeiden mukaan.

Mjones

  • Vieras
Vs: Kausikortit
« Vastaus #246 : Helmikuu 22, 2013, 20:41:03 »
Näköjään on Playoff 2013 kausikortit tulleet myyntiin. Pitää ostaa netistä viimeistään 4.3. Ihme, että ei ole (ainakaan minulle) tullut mitään kirjettä asiasta tai sähköpostia.

No eipä ole tullut kyllä minullekkaan mitään ilmoitusta. Melko hämärää ettei kausarin omistajia erikseen lähestytä tämän asian tiimoilta. Eikös meillä siellä markkinoinnissa ja myynnissä pitänyt olla nykyään porukkaa hommissa enemmänkin?

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #247 : Helmikuu 25, 2013, 09:33:20 »
Nyt pitää vähän nurista. Minkä helve..n takia noita matseja ei voi velottaa vaan sitä mukaan kun niitä tulee pelattua? Kuun lopussa lasku kotio. Järkyttävää maksaa 340 euroo kevään peleistä, jotka loppuukin sit pahimmassa tapauksessa heti ekalla kiekalla, sit sulla on rahaa sisässä seuraavaa kausaria varten. Sellasta hypoteettista tilannetta noissa vaihtoehdoissa ei mainittu, että jos siinä tapauksessa ei ens vuodeks sitä kausaria otakkaan, niin kai se sit hyvitetään sulle ihan rahana.

Siitäkään ei oo puhetta, että jos ei ota koko playoff-kausaria, niin säilyykö oma "runkkis"-kausaripaikka kuitenkin ens vuodelle varattuna.

Mutta joo köyhät aina kiljuu kaikesta. Pakko vaan ostaa yksittäinen lippu sillon kun pääsee lähteen. Vuorojen takia kun ei kaikkiin peleihin kuitenkaan pääse. Tyhmänä toivoin pientä vastaan tuloo hinnoissa, mutta kai seura on jo vastaantulemiset tullu ja nyt palataan menestysjoukkueen arkeen ja hintoihin.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #248 : Helmikuu 25, 2013, 09:54:24 »
No eipä ole tullut kyllä minullekkaan mitään ilmoitusta. Melko hämärää ettei kausarin omistajia erikseen lähestytä tämän asian tiimoilta. Eikös meillä siellä markkinoinnissa ja myynnissä pitänyt olla nykyään porukkaa hommissa enemmänkin?

No jos nettiin tulee ilmoitus perjantaina ja paperikirjeet lähtevät vaikka samana päivänä postiin, niin ne ovat tänään tai huomenna perillä. Hieman ehkä tarvittaisiin kärsivällisyyttä näissä asioissa?

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #249 : Helmikuu 25, 2013, 12:37:02 »
No eipä ole tullut kyllä minullekkaan mitään ilmoitusta. Melko hämärää ettei kausarin omistajia erikseen lähestytä tämän asian tiimoilta. Eikös meillä siellä markkinoinnissa ja myynnissä pitänyt olla nykyään porukkaa hommissa enemmänkin?

No jos nettiin tulee ilmoitus perjantaina ja paperikirjeet lähtevät vaikka samana päivänä postiin, niin ne ovat tänään tai huomenna perillä. Hieman ehkä tarvittaisiin kärsivällisyyttä näissä asioissa?

Tänään tuli poletit ja ihan hyvissä ajoin jos tuo 4.3. on se TEH päivä mihin mennessä päätöksiä pitää tehdä.

Kyllä ne osaa hommansa siellä toimistolla tehdä. Jos on halua ja osaamista parempaan, ei muutaku lapa pystyyn ja ovelle CV:n kanssa mankumaan. Ja aina voi asialle tehdä itsekin jotain eikä vain odottaa...
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Mjones

  • Vieras
Vs: Kausikortit
« Vastaus #250 : Helmikuu 25, 2013, 16:10:36 »
Hieman ehkä tarvittaisiin kärsivällisyyttä näissä asioissa?

Oikeassa olet, myönnetään. Se on vaan katsos niin jännää pitkästä aikaa oikein odottaa noita playoffeja...  8)

Poissa Theoren

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 195
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #251 : Helmikuu 25, 2013, 16:58:25 »
Kyllä jää lunastamatta playoff-kausari kun ei töiden takia kaikkiin pääse ja hinta on senverran suolainen. Täytyy sitten niihin tulla ihan irtolipulla, mihkä pääsee. Kuuden sakkiin, jos eivät selviä niin en mitään säälejä lähde katsoon kuitenkaan.
Täytyy enskaudelle jättää ostamatta muutenkin kausari, niin pääsee äänekkäämmät sitten siihen, kun ei töiden takia pääse aina peliin kuitenkaan.
kyä meinaan kyä näin o

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #252 : Helmikuu 25, 2013, 17:44:44 »
Tänään oli luukusta tipahtanut tuo playoff-kausarin mainos. Itsellä jää tosiaan myös hankkimatta, kun tässä vaiheessa ei vielä tiedä kuinka paljon kotipelejä osuu viikonlopuille. Irtolipuilla sitten paikanpäälle. Olisihan Tappara voinut myydä tätä playoff-kausaria myös muille kiinnostuneille, vaikka sitten kausikorttilaisten kampanjan jälkeen.

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Kausikortit
« Vastaus #253 : Helmikuu 26, 2013, 09:00:41 »
Olisihan Tappara voinut myydä tätä playoff-kausaria myös muille kiinnostuneille, vaikka sitten kausikorttilaisten kampanjan jälkeen.
Todellakin!!!!!

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #254 : Helmikuu 26, 2013, 09:28:24 »
Olisihan Tappara voinut myydä tätä playoff-kausaria myös muille kiinnostuneille, vaikka sitten kausikorttilaisten kampanjan jälkeen.
Todellakin!!!!!
Ei kai se vielä mahdotonta ole? Ensin ostaa normikausarilaiset, sitten mutt. Vinkkiä toimistolle!