Kirjoittaja Aihe: Kausikortit  (Luettu 114782 kertaa)

Poissa Bouma

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #225 : Lokakuu 01, 2012, 19:36:31 »
Oikeestiko sait luurin korvaan kun tuollaista asiaa asiallisesti kysyit? On vaan vaikea uskoa, vaikka useita kertoja toimistolla asioineena siellä eivät kaikki työntekijät todellakaan ole niitä maailman asiakaspalveluhenkisimpiä tapauksia. Lehdon Mika on kyllä poikkeus siinä mielessä että hänen kanssa asioitua on aina hyvä fiilis lähteä toimiston ovesta pihalle, siitä asenteesta olisi muillakin opittavaa.

Siis juu, tämä nainen ei TODELLAKAAN kuulu asiakaspalveluun, en tiedä miten sitä kuvailisin mutta pelkästään se äänensävy minua kohtaan oli sopimatonta. Jäi todella huono maku koko asiasta ja melkein väitän että luurin veti korvaan. Jankkasin siitä asiasta että eikös teillä edelleen ole se kirjanpito näille ilmaislipuille niin mikä probleema tässä on. Vastauksena tuli asian vierestä täysin muuta ja jälleen sanoin jo 3 tai 4 kerran mutta miten ihmeessä se ei nyt voisi onnistua saada tuota lippua ilman sitä A4 missä tuo kuponki siihen lippuun on. Sen jälkeen puhelu meni poikki...

Lehto on äijä tuossa hommassa, muutaman kerran asioinut kaverin kanssa ja niinku Mazza sanoi, aina hyvä fiilis kun ovesta kävelee pihalle.

Ei tuossa nyt mitään tehtävissä ole ja oma vikani tottakai kun roskiin ilmeisesti lapun heittänyt mutta ei pysty käsittään miksi se lappu tarvii olla jos asiasta tehdään kirjanpitoa. Ei pysty ymmärätään...

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #226 : Lokakuu 01, 2012, 19:43:19 »
Melkeinpä arvaankin kenestä naishenkilösta tässä puhutaan. Itsehän en enää toimistolla käy. Kerran siellä sain täyslaidallisen suoraan kasvoille kun asiallisesti tiedustelin erästä asiaa. JJ:n kanssa voisi asioidakin, mutta mistäs sitä tietää kuka siellä millonkin on palvelemassa..

Sainpahan nyt siis tiedon että en voi minäkään tuota lippua lunastaa..

Sori vähä OT..

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #227 : Lokakuu 01, 2012, 19:49:31 »
Tänään soitettu Tapparan toimistolle ja jos on hukannut sen lapun niin lippua ei saa, piste. Sitten kun kysyin että kai pidätte herranjumala jotain kirjaa ... . Sitten kysyin että mikä ongelma tässä sitten on jos olen hukannut  .... No joo, ihan oikeessa olet, tyhmyyttäni hukkasin sen mutta edelleen mikä on siinä on että sitä lappua tarvitaan.... ? Vastaus oli luuri korvaan....

KYPSÄÄ TOIMINTAA........
Oikeestiko sait luurin korvaan kun tuollaista asiaa asiallisesti kysyit?
Keneltä kypsää toimintaa? Mielestäni molemmilta osapuolilta. Mulle tampereenkielessä tuossa yhteydessä  "herrajumala" tarkottaa hiukan niinku "ääliöt". Vittumainen jankkaava asiakas ollu tekstistä päätellen... :)
Silti se ei oikeuta asiakaspalvelussa olevaa lyömään luuria korvaan vaan pitäs malttaa selvittää miks se lipuke pitää olla.

Tuossa olis kehittämisen paikka. Joko kausarihankinnassa tiedettävä millon ja minne extra lipun ottaa tai sitten järjestelmä jossa tunnistetaan toimistolla extra lippuun oikeuttava henkilö ilma lähetettäviä lippulappuja. Itte en o noitten kanssa pelaillu mutta vahva epäillys ettei niillä mitään kirjanpitoa tai systeemiä ole.

Poissa Bouma

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #228 : Lokakuu 01, 2012, 20:49:22 »
Totta hemmetissä mä jankkaan niin kauan kunnes saan vastauksen asiaani, en koskaan saanut. Musta tuntuu kans että mitään systeemiä niillä ei ole asian kanssa, ei kirjanpitoa, ei mitään. No annetaan olla, eniten mua jäi harmittaan tuo asiakaspalvelijan käytös ja äänensävy.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #229 : Joulukuu 10, 2012, 19:13:57 »
Puhelimella huonoa löytää infoa, mutta tietääkö kukaan käykö kulttuurisetelit kausikortin ostoon? Pitäs saada lipukkeet käytettyä jonnekin, harvoinhan sitä peliin kuitenkaan pääsisi mutta menisipä hyvään tarkoitukseen.

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #230 : Joulukuu 10, 2012, 19:17:39 »
Puhelimella huonoa löytää infoa, mutta tietääkö kukaan käykö kulttuurisetelit kausikortin ostoon? Pitäs saada lipukkeet käytettyä jonnekin, harvoinhan sitä peliin kuitenkaan pääsisi mutta menisipä hyvään tarkoitukseen.

Smartumit käy ainakin normaalilippujen ostoon, mutta ei kuulemma palvelumaksun maksamiseen. Sen tarkempaa tietoa ei ole, mutta itse olen niitä 5€:n smartumeita kerännyt siinä toivossa, että maksan niillä ensi vuoden kausikorittini!
Köyhä säästää.

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #231 : Joulukuu 10, 2012, 19:22:16 »
Jep , kylttyyriseteleillä voi lunastaa kausikortin. Kokemusta on.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #232 : Joulukuu 10, 2012, 19:23:33 »
Joo, kuten aimmin jo mainittiin niin kulttuuri- ja virikesetelit kelpaavat vaikka osamaksuksi.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #233 : Joulukuu 10, 2012, 23:16:43 »
Kiitos infosta. Olisihan tuo itekin pitänyt löytää, mutta onneksi apu on lähellä!

Älkää nyt laittako tätä kategoriaan ruikuttaminen ja ilmaiseksi pitäisi saada, mutta olen hiukan ihmeissäni. Katselin tuossa Tapparan kotisivuja, huomasin että  esim. C-katsomoon kevätkausari maksaa *299e. Eikö tuo ole aika helvetin kallis? Laskin Tapparalla olevan 14 kotipeliä jäljellä. Palvelumaksun kanssa yksittäinen lippuni on kustantunut ko. katsomoihin 21e. Joten lyhyellä matikallani yksittäinen lippu tulee halvemmaksi, kuin palvelumaksuton kausikortti.

*Jos on Fan Clubin jäsen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2012, 23:49:59 kirjoittanut coly »

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #234 : Joulukuu 10, 2012, 23:33:45 »
Kyllähän toi kevätkausarin hinta on täys vitsi! Minun kausikorttini taisi maksaa kesällä 229 e jos en väärin muista. Jokatapauksessa vaikka kyseessä kohdallani on fanikausikortti, niin onhan toi nyt markkinoinnin ja myynnin osaamattomuutta lyödä tuollainen huippuedullinen hinta :D
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Kausikortit
« Vastaus #235 : Joulukuu 10, 2012, 23:50:20 »
Piti oikein itse käydä tarkistamassa toi hinta, ja tottahan se oli. Hauskemmakshan ton vielä tosiaan tekee se, että jos ei kuulu fan clubiin, niin saa maksaa esim. tosta c-katsomosta noin 25 euroo/matsi. Ilmeisesti pitää olla ylimäärästä, tai muuten vaan on kova halu tukea seuraa rahallisesti. Joku 200 euroo vois olla semmonen kohtuullinen hinta..
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #236 : Joulukuu 10, 2012, 23:55:06 »
Itsekin tosiaan muistelin, että ennen kautta tuonne taisi päästä jollain reilulla kahdella sadalla. Mielestäni silloin niitä myytiin räikeään "alihintaan". Jäsen "Torspo" vahvisti mielikuvat muistelemallaan oman kortin hintaa. Ajattelin hinnan pyörivän nyt jossain siellä 150e-200e haarukassa, mutta toisin on käynyt.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #237 : Joulukuu 10, 2012, 23:58:11 »
Nähtävästi tuon kevätkausarin markkinointi on kohdistettu A- ja B-katsomoissa käyville. Olisi tuohon voinut päätykatsomopaikoille perustaa vaivatta yhden hintakategorian lisää. Olisi niitäkin voinut jokunen mennä kaupaksi.

e. Pakkohan tuossa kevätfanikausarin hinnassa on oltava lasku- tai näppäilyvirhe.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2012, 00:20:18 kirjoittanut gatecrasher »

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #238 : Joulukuu 11, 2012, 12:45:22 »
Nähtävästi tuon kevätkausarin markkinointi on kohdistettu A- ja B-katsomoissa käyville. Olisi tuohon voinut päätykatsomopaikoille perustaa vaivatta yhden hintakategorian lisää. Olisi niitäkin voinut jokunen mennä kaupaksi.

e. Pakkohan tuossa kevätfanikausarin hinnassa on oltava lasku- tai näppäilyvirhe.

Äsken soitin kysyäkseni hinnoista. Hinnat on tosiaan nuo mitä sivuillakin lukee. Sanoin, että eihän tuossa ole mitään järkeä kun yksittäin lippu tulee halvemmaksi kun kausikortin kanssa. Lisäksi sanoin muistelevani C-katsomoihin myydyn ennen kautta kortteja halvemmalla. Nainen toimistolla sanoi näistä A- ja B-katsomoista, että sinne on maksanut kausari ennen kautta reilut 800e.

Sanoin, että laitetaan harkintaan...

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Kausikortit
« Vastaus #239 : Joulukuu 11, 2012, 14:27:39 »
Kiitos infosta. Olisihan tuo itekin pitänyt löytää, mutta onneksi apu on lähellä!
Älkää nyt laittako tätä kategoriaan ruikuttaminen ja ilmaiseksi pitäisi saada, mutta olen hiukan ihmeissäni. Katselin tuossa Tapparan kotisivuja, huomasin että  esim. C-katsomoon kevätkausari maksaa *299e. Eikö tuo ole aika helvetin kallis? Laskin Tapparalla olevan 14 kotipeliä jäljellä. Palvelumaksun kanssa yksittäinen lippuni on kustantunut ko. katsomoihin 21e. Joten lyhyellä matikallani yksittäinen lippu tulee halvemmaksi, kuin palvelumaksuton kausikortti.  *Jos on Fan Clubin jäsen.

Tuon aikuisten kaikkipaikat lipun hinnan ymmärtää, mutta tuossa C-katsomon faniklubipaikassa on kyllä 100 euroa liikaa hintaa. Tuo alakatsomoiden myynti nuorille on hyvä idea ja toivottavasti väkeä vetään. Näyttää televiossa hyvältä, jos kaukalon viereiset paikat on täynnä.

Aikuiset Kaikki katsomot, kaikki paikat 349€
Fanikausikortti * C-katsomot 299€
NuoretKaikki katsomot, rivit 1-6  79€