Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan kurinpito

<< < (13/141) > >>

Hooligan:
Lähinnä tarkoitin sitä, että jääkiekko on laji missä sattuu ja tapahtuu se on sitä tunnetta. Joskus menee yli, mutta tuskin kovin moni kyseistä peliä katsomassa ollut tämän takia jätää menemättä seuraavaan peliin. Tampereella on vaan niin hajuttomat ja värättömät joukkueet tällä hetkellä, että siellä ei ole paljon katsomista, ainakaan voittoja ja tuskin muita tunteitakaan, kuin suru ja äärimmäinen v/%#&/s lähes joka pelin jälkeen. Enkä tarkoita tällä sitä, että Tapparan tai Ilveksen pitäisi mitään tappeluita alkaa järjestämään.

Kankaantaan profeetta:
Tämä keskustelu on sinänsä hauska, mutta "eri mieltä" olevat ovat varmaankin samaa mieltä näiltä osin:

--- Lainaus käyttäjältä: Hooligan - Marraskuu 28, 2011, 19:07:00 ---Tappelut kuuluvat jääkiekkoon. Joskus nekin vain menevät hieman yli.
--- Lainaus päättyy ---

Varmasti kuuluvat ja varmasti menevät silloin tällöin yli.

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 28, 2011, 19:16:33 ---Minä ainakin menen katsomaan voittoja, tunnetta, jännitystä, enkä tuollaista naurettavaa mukatappelua. Edellä mainitut kirjoittajat varmaan katsovat TV:stäkin niitä jenkkien naurettavia "vapaapaineja".
--- Lainaus päättyy ---

Avainsana = mukatappelut. Tapella saa ja pitää, mutta kyllähän se tappelu aina syntyy jostain tilanteesta jos on syntyäkseen. Kaikki järjestetty perseily on naurettavaa ja näkyy yleensä niin selvästi päälle, että pikemminkin latistaa kuin kohottaa tunnelmaa.

Hende:
Oma kanta on se, että oikeesti turhat tappelut ei kuulu kiakkoon. Spontaanit tappelut on ok eikä niistä pidä mitään poliisitutkintoja alkaa järjestään.
Siinä vaiheessa ku resupentit alkaa ottaa kantaa jääkiekkotappeluihin ni on vaikee pitää pokka. Suhosen Apesta en viitti sanoo mitään.

Esim edellä mainittu maalivahdin puolustaminen on sallittua ja ehdottomasti oikein. Jos joku kolaa Niemisen tai Metsolan ni ei muuta ku senkka nenästä ja sitä rataa.
Hifk tosiaan... Hieno, perinteikäs joukkue. Okay, on Melartit ja muut aika väsyneitä mutta toisaalta arvostan joukkuetta, jossa rankaistaan "tähtipelaajien" ajeluista jne. Väitän, että jos joku ajais Barkov juniorin ihan pystyyn ja Platil kävis hakkaamassa naaman mustaks ni kukaan ei tuomitsis Platilia asiasta.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Hooligan - Marraskuu 28, 2011, 19:29:30 ---Lähinnä tarkoitin sitä, että jääkiekko on laji missä sattuu ja tapahtuu se on sitä tunnetta. Joskus menee yli, mutta tuskin kovin moni kyseistä peliä katsomassa ollut tämän takia jätää menemättä seuraavaan peliin. Tampereella on vaan niin hajuttomat ja värättömät joukkueet tällä hetkellä, että siellä ei ole paljon katsomista, ainakaan voittoja ja tuskin muita tunteitakaan, kuin suru ja äärimmäinen v/%#&/s lähes joka pelin jälkeen. Enkä tarkoita tällä sitä, että Tapparan tai Ilveksen pitäisi mitään tappeluita alkaa järjestämään.

--- Lainaus päättyy ---
Toden totta kiekossa tapahtuu ja saakin tapahtua. Siihen kuuluu kovat taklaukset ja se, että välillä kiehahtaakin. Mutta tuossa tappelussa ei ollut kyseessä mikään kuohahtaminen, vai siitäkö nuo jätkät suuttuiva ja menettivät malttinsa, että tuomari pudotti kiekon liian äänekkäästi jäähän?

En minä väitäkään, että tappelut vähentäisivät yleisömääriä, mutta yhtä varma olen, ettei tuollainen pelleily sitä todella nostakaan.  Tuostakin ole kovin eri mieltä, että tamperelaisten peli on hmv:tä. Ei vaikka sarjasijoitus onkin alle arvostelun. Olin lauantaina katsomassa Ilves-Ässät peliä ja siinä oli juuri sitä mitä minä kiekolta kaipaan. Oli kovia taklauksia, oli pientä kähinää, eli juuri sitä tunnetta mikä siirtyy katsojiinkin. Tuollaisista pelleilyistä kuin mitä Lahdessa nähtiin, niin minulle tulee vaan pelkkää myötähäpeää, enkä halua tuollaista ikinä nähdä Tampereella.

himmmaaa:
Siis kyllä minäkin sanon ei näille järjestetyille hanskauksille, mutta kyllä ihan esimerkiksi semmoinen kaverinpuolustus tappelu, tai maalin edustalta alkanut vääntö on yksi hienoimmista hetkistä jääkiekko ottelussa. Tappelu, tai maali on yleensä ne hetket kun koko halli nousee seisomaan... Eikä syyttä. http://www.youtube.com/watch?v=N1-25s4uwFQ Katsokaa tuo pätkä ja etsikää ihmisiä jotka poistuvat hallista tappelun takia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta