Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan kurinpito

<< < (14/141) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Marraskuu 28, 2011, 20:39:36 ---Siis kyllä minäkin sanon ei näille järjestetyille hanskauksille, mutta kyllä ihan esimerkiksi semmoinen kaverinpuolustus tappelu, tai maalin edustalta alkanut vääntö on yksi hienoimmista hetkistä jääkiekko ottelussa. Tappelu, tai maali on yleensä ne hetket kun koko halli nousee seisomaan... Eikä syyttä. http://www.youtube.com/watch?v=N1-25s4uwFQ Katsokaa tuo pätkä ja etsikää ihmisiä jotka poistuvat hallista tappelun takia.

--- Lainaus päättyy ---
Olen varmaan jonkinasteinen kukkahattutäti, mutta tuo video ei minussa tuottanut mitää fiboja. Paljon enemmän hienoksi hetkeksi koen hienon maalin, tai kovan taklauksen. Tappelut ovat minulle enemmänkin sellaista pakkopullaa, minkä hyväksyn, kun se johtuu todellisesta tunnetilasta ja akuutista tilanteesta.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 28, 2011, 21:08:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Marraskuu 28, 2011, 20:39:36 ---Siis kyllä minäkin sanon ei näille järjestetyille hanskauksille, mutta kyllä ihan esimerkiksi semmoinen kaverinpuolustus tappelu, tai maalin edustalta alkanut vääntö on yksi hienoimmista hetkistä jääkiekko ottelussa. Tappelu, tai maali on yleensä ne hetket kun koko halli nousee seisomaan... Eikä syyttä. http://www.youtube.com/watch?v=N1-25s4uwFQ Katsokaa tuo pätkä ja etsikää ihmisiä jotka poistuvat hallista tappelun takia.

--- Lainaus päättyy ---
Olen varmaan jonkinasteinen kukkahattutäti, mutta tuo video ei minussa tuottanut mitää fiboja. Paljon enemmän hienoksi hetkeksi koen hienon maalin, tai kovan taklauksen. Tappelut ovat minulle enemmänkin sellaista pakkopullaa, minkä hyväksyn, kun se johtuu todellisesta tunnetilasta ja akuutista tilanteesta.

--- Lainaus päättyy ---

Siinäpä se. Todellinen tunnetila ja akuutti tilanne. Tässä PELICANS-HIFK -ottelun koosteessa ei ole kumpaakaan. Väsynyttä sekoilua.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Marraskuu 28, 2011, 21:29:11 ---Siinäpä se. Todellinen tunnetila ja akuutti tilanne. Tässä PELICANS-HIFK -ottelun koosteessa ei ole kumpaakaan. Väsynyttä sekoilua.

--- Lainaus päättyy ---

Matikaisen epätoivoinen "SPARTAAAH-huuto".

Hakkuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Andy - Marraskuu 27, 2011, 23:02:25 ---Sitä paitsi suurin osa hallista nautti suunnattomasti, että sai vastinetta rahoilleen lauantai-illaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Ottelusta näkemieni videopätkien perusteella en voi kyllä vakuuttua tuosta "suurin osa hallista nautti suunnattomasti". Verratkaapa reaktiota esim. kotijoukkueen tekemään maaliin jne. Kaikki kotijoukkueen puolella olevat reagoivat, mutta tuon tappelun aikana hyvin moni oli kyllä hiljaisena ja ihmeissään.

Itse voisin jopa jättää koko ottelun väliin, jos tietäisin sen menevän vahvasti pugilistipuolelle. Ei vaan kiinnosta jääkiekko-ottelussa. Nyrkkeilyn MM-kisoja olen kyllä ollut katsomassa vartavasten, mutta se on eri juttu. Taklaukset ovat oleellinen osa jääkiekkoa, mutta eivät taklaukset ja temput, joilla pyritään vahingoittamaan vastustajaa. Samoin mielestäni tappelut eivät varsinaisesti kuulu jääkiekkoon. Eikös sen voi tarkistaa ihan säännöistä. Tietyllä tavalla ymmärrän kyllä spontaanit kahnaukset, jos esim. joukkueen tähtipelaaja tms. on vartavasten telottu. Ihminen on ihminen, eikä aina pysty hillitsemään itseään. Mutta en todellakaan ihaile ja pidä tappeluita jääkiekkoon kuuluvina. Samoin minusta ei joukkueissa pitäisi olla "pelitaidottomia tappelijoita" lainkaan. Tuo on idealismin kuuloista ja niin se valitettavasti käytännössä onkin. Täältä kuitenkin mieluummin EI tappeluille. Maaleja, taklauksia jne. Niitä minä kaipaan.  8)

KASPA:

--- Lainaus käyttäjältä:  Iltasanomat.fi ---Pelicans-HIFK-kohuottelun tuomio tuli: 19 ottelua pelikieltoa ja 20 000 sakkoja

SM-liiga on jakanut tuomionsa Pelicansin ja HIFK:n kohuottelusta.
Liiga jakoi yhteensä 19 ottelun verran pelikieltoja ja molemmille joukkueille 10 000 euron sakot.

Tuomiot menivät seuraavasti:

Pelicans:
Arttu Luttinen, yksi ottelu
Jyri Marttinen, kaksi ottelua
Max Wärn, kaksi ottelua
Joonas Järvinen, kaksi ottelua
Aaron Brocklehurst, kaksi ottelua

HIFK:
Robert Nyholm, yksi ottelu
Siim Liivik, yksi ottelu
Mikko Kurvinen, kaksi ottelua
Eetu Pöysti, kaksi ottelua

Lisäksi päävalmentajat Petri Matikainen ja Kai Suikkanen saivat molemmat kahden ottelun toimitsijakiellon.

HIFK:lle ja Pelicansille langetettiin maksettavaksi 10 000 euron sakot molemmille.
--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta