Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
Andy:
No voi kamala, jos joku oli spontaani joukkumylly niin se oli juuri tämä. Pelikaanit otti lämpöä Hifkin sikailusta edellisissä tilanteissa ja homma kostettiin tyylikkäästi samantien. Aivan turhaa jeesustelua monelta ja tästä ei pitäisi tulla yhtään mitään jälkiseurauksia. Kumma kun aivotärähdyksen aiheuttavat taklaukset ei saa Kummolaa "jyrähtämään", mutta tälläinen sitten saa, vaikka se kuitattiin joukkueiden osalta sovituksi heti ottelun jälkeen.
Sitä paitsi suurin osa hallista nautti suunnattomasti, että sai vastinetta rahoilleen lauantai-illaksi.
IlvesMan:
Mun mielestä "antaa poikien tapella" sopii tähän kohtaan hyvin. Kaikki tiesi mihin ryhtyy, ja karkuun pääsi varmasti luistelemalla jos halusi. Ainoastaan HIFKin Nyholm alitti riman, kirjoittamattomat säännöt ja vastustajan kunnioituksen, kun hakkasi jo maassa olevaa Laschiä.
Lopun perin olen sitä mieltä, että koko jupakkaa ei olisi tullut jos tuomari olisi laittanut heti Liivikin 2min ryntäysjäähyn käytäntöön. Nythän peli jatkui, ja Liivik+Melart(?) taklasi uudestaan "voileiväksi" Pelicans-pelaajan josta tilanne räjähti kun Hodgman hyppäsi parivaljakon kimppuun.
Juhana82:
--- Lainaus käyttäjältä: Andy - Marraskuu 27, 2011, 23:02:25 ---No voi kamala, jos joku oli spontaani joukkumylly niin se oli juuri tämä. Pelikaanit otti lämpöä Hifkin sikailusta edellisissä tilanteissa ja homma kostettiin tyylikkäästi samantien. Aivan turhaa jeesustelua monelta ja tästä ei pitäisi tulla yhtään mitään jälkiseurauksia. Kumma kun aivotärähdyksen aiheuttavat taklaukset ei saa Kummolaa "jyrähtämään", mutta tälläinen sitten saa, vaikka se kuitattiin joukkueiden osalta sovituksi heti ottelun jälkeen.
Sitä paitsi suurin osa hallista nautti suunnattomasti, että sai vastinetta rahoilleen lauantai-illaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Niin siis pitää sen verran vielä tarkentaa että ekat myllyt oli ihan jees spontaanit, niinkuin monet muutkin ovat sanoneet että pelitilanteistahan ne lähti. Niihin ei mitään kielteistä kantaa ole kun varmaan minuakin tällä omalla viestilläsi tarkoitit.
Mutta jälkimmäisiin myllyihin on oma kanta negatiivinen, tosin minkäs teet peli räjähti that's it. tää on kiekkoa eikä pitsinnypläystä.
Ei varmaankaan muuta monenkaan kantaa suuntaan tai toiseen saati sitten lopeta kiekon seuraamista.
Minuun ei vaikuta ainakaan mitenkään. Seuraan yhtä lailla tätä meidän tämän kauden hajutonta, mautonta ja väritöntä Kirvesrintaista joukkuetta!
Sitäpaitsi, olisi se kyllä tylsää jos näihin asioihin olisi vain yksi näkökulma. Mistä me sitten kirjoitettaisiiin ja provosoiduttaisiin ;D
Tämä on nyt ainakin minun osalta taputeltu, enempää en kyseiseen tapaukseen kantaa ota!
soosi:
Veikkaukseni rangaistuksista:
Seuroille 3.000 euroa per seura
Molemmista joukkueista 3-4 pelaajaa 2 ottelua penaltia
Valmentajille 500 euroa henkilökohtaista sakkoa ja yhden ottelun rangaistus.
Nämä mutuna sääntökirjaa avaamatta :)
Justjoo:
Olin itse livenä tuota matsia katsomassa. Ekan nujakan jälkeen kesti tuomareilta niin kauan jäähyjen setvimiseen, että kun heti seuraavasta aloituksesta alkoi se "järkätty" mylly niin yleisö oli lähinnä sitä mieltä että lopettakaa jo niin päästään kotiin. Eli ei kyllä palvellut ketään enää tuo jälkimmäinen. Kunnon sakot ja penaltit vaan tuosta.
Oli muuten aika kypsyneen kuuloinen kuuluttaja, kun joutui 8 x putkeen kuuluttamaan joukkueen, pelaajan numeron, pelaajan, 5 min rangaistuksen ja automaattisen pelirangaistuksen käytöksestä. Aika nopeutetulla tempolla veti :D.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta