Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
Rouhija:
--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Tammikuu 13, 2015, 15:17:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Tammikuu 13, 2015, 15:05:07 ---Mites nää rahalliset menetykset pelaajille mikään näissä? Ilmeisesti palkkaa ei makseta tuolta ajalta, vai miten se meni?
--- Lainaus päättyy ---
Siellähän se päätöksen ratkaisussa lukee: "Lisäksi Kantolalta vähennetään palkasta sakkona 2,5 % (3/120) hänen kausipalkasta SM-liigan ja Pelaajayhdistyksen sopimuksen mukaisesti."
--- Lainaus päättyy ---
Kappas, olisi ehkä kannattanut lukeakin se..
KILO:
Mitäs mieltä me ollaan Lahden taklauksesta Kupariseen (@Ruutu)? En oikein saa selvää, mitä tuossa videolla tapahtuu. Videon kuvauksessa lukee "Miika Lahti tulee tilanteeseen kyynärpää ylhäällä ja osuu Matti Kuparista päähän." Kai se niin sitten on.
Törmänen ei tykännyt ja näin tapparalaisittain antoi pientä noottia Kankaanperän saamasta tuomiosta:
- Tuskin tulee mitään. Jos (Markus) Kankaanperä sai eilen sikailustaan yhden pelin, tästä tulee varmaan yksi erä tai yksi vaihto, Törmänen tuhahti. | IL.fi
#27:
Lahti oli ilmeisesti se joka tuli kentän puolelta tilanteeseen niin suurin syyllinen tuossa oli se maalin edessä valmiiks ollut Jyppi joka työnsi Kuparisen kumoon. Ei lisärangaistuksia / max 1 ottelu jos nyt halutaan antaa koska loukkaantui. Mutta Lahden jättäisin rankaisematta koska ei noussut kädet, ei tullut taklaamaan yms mitään vaan tuli vain paikalle ja toinen pakki työnsi päin Lahden olkapäätä/ käsivartta Kuparisen.
Jotenkin noin se mun mielestä menee.
peterra:
Enpä olis uskonut, että mä näen päivää, jolloin IFK:n päävalmentaja ulisee jatkuvasti noista. En tiedä, miten ihmeessä joku valmentaja tuossa näkee jonkun törkeyden. Kun tilannetta katsoo hidastuksien yms. kanssa ja jopa live-tilanteessa niin mun mielestä Lahti ainoastaan luistelee kohti omaa maalia puolustamaan. Ei hän tee minkäänlaista tahdonalaista, näkyvää liikettä siihen suuntaan, että olisi aikeissa edes koskea vastustajaan. IFK:llakin kannattais varmaa miettiä, että olis parempi pistää se oma maalintekotehokkuus kuntoon kuin vinkua näistä, kun mistään teloituksesta ollut kyse.
Kankaanperän tuomio oli kyllä kevyt, siinä Törmänen taas on oikeassa. Mielestäni Kankaanperältä pelissä tietoinen teko ja jopa haku. Luistelee kaverin ohi ja tökkää suoraan päähän. Täysin turha teko, jossa suuri riski loukkaantumiseen. Pääsi kyllä helpolla tuosta, kaiketi sitten ollut hyvät selitykset tai jotain, koska sikailuhan se oli, no can do.
#27:
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 17, 2015, 22:59:44 ---Enpä olis uskonut, että mä näen päivää, jolloin IFK:n päävalmentaja ulisee jatkuvasti noista. En tiedä, miten ihmeessä joku valmentaja tuossa näkee jonkun törkeyden. Kun tilannetta katsoo hidastuksien yms. kanssa ja jopa live-tilanteessa niin mun mielestä Lahti ainoastaan luistelee kohti omaa maalia puolustamaan. Ei hän tee minkäänlaista tahdonalaista, näkyvää liikettä siihen suuntaan, että olisi aikeissa edes koskea vastustajaan. IFK:llakin kannattais varmaa miettiä, että olis parempi pistää se oma maalintekotehokkuus kuntoon kuin vinkua näistä, kun mistään teloituksesta ollut kyse.
Kankaanperän tuomio oli kyllä kevyt, siinä Törmänen taas on oikeassa. Mielestäni Kankaanperältä pelissä tietoinen teko ja jopa haku. Luistelee kaverin ohi ja tökkää suoraan päähän. Täysin turha teko, jossa suuri riski loukkaantumiseen. Pääsi kyllä helpolla tuosta, kaiketi sitten ollut hyvät selitykset tai jotain, koska sikailuhan se oli, no can do.
--- Lainaus päättyy ---
Erittäin hyvin sanottu siellä, itse myöskin yllätyin että Kankaanperä pääsi vain yhden ottelun pelikiellolla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta