Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
Messi:
Menköön nyt tähän topiciin. Minulla ei ole oikeutta eikä riittävää perspektiiviä kirjoittaa jatkoajalle. Voiko joku käydä vastaamassa siellä esitettyyn kysymykseen, johon minä tiedän vastauksen. Aihe on topicissa: yleistä keskustelua liigasta. Siellä kysytään ,että kelle pelaajalle Mäkelä antoi jäähyn ajattelusta. Antoi kympin ja kun pelaaja sanoi, että enhän minä sanonut mitään. Johon Mäkelä vastasi:"Niin niin, mutta minä tiedän mitä ajattelit. Pelaaja oli Mika Nieminen.
forrest:
Hitto mää tykkään tästä Lehkosesta: tällä kertaa aiheena mm. tappelusäännöt ja filmaamiset. Valmentajana ei ole kait mikään erikoinen, mutta kyllä osaa latoa mielipiteet ihan suoraan.
UL: Kokeneen kiekkomiehen vati meni lopullisesti nurin - "Tämä on Liiga-kiekon kaikkein pahinta halventamista!"
coly:
Omasta mielestä tuo filmaaminenkin on vähän kaksi piippuinen juttu.
Kyllähän tällä kaudella on taas nähty mitä pidemmälle ollaan menty, että tuolla kentällä saa saa ronkkia ja koukkia mailalla lähes niin paljon kuin tahtoo, kunhan kaveri ei vain kaadu. Pitää ymmärtää myös pelaajia jollain tasolla, että he alkavat harrastamaan tätä.
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 28, 2015, 11:48:38 ---Omasta mielestä tuo filmaaminenkin on vähän kaksi piippuinen juttu.
Kyllähän tällä kaudella on taas nähty mitä pidemmälle ollaan menty, että tuolla kentällä saa saa ronkkia ja koukkia mailalla lähes niin paljon kuin tahtoo, kunhan kaveri ei vain kaadu. Pitää ymmärtää myös pelaajia jollain tasolla, että he alkavat harrastamaan tätä.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä, mutta toisaalta nämä filmaamiset varmaan aiheuttavat myös sitä, että jos tuomari ei ole ihan varma, niin jättää viheltämättä, koska saattaa olettaa kaverin syyllistyneen filmaamiseen. No Jarkko Ruudun siirryttyä sivuun, on niitä törkeitä nähty kyllä aiempaa vähemmän.
TJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Tammikuu 28, 2015, 13:55:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 28, 2015, 11:48:38 ---Omasta mielestä tuo filmaaminenkin on vähän kaksi piippuinen juttu.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä, mutta toisaalta nämä filmaamiset varmaan aiheuttavat myös sitä, että jos tuomari ei ole ihan varma, niin jättää viheltämättä, koska saattaa olettaa kaverin syyllistyneen filmaamiseen. No Jarkko Ruudun siirryttyä sivuun, on niitä törkeitä nähty kyllä aiempaa vähemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Omien havaintojen perusteella tuntuis olevan just toisinpäin, kun Liigassa on usein tapana tuomita jäähyt seurauksen eikä teon perusteella. Niitä tilanteitahan näkee vähän väliä että tuomarin käsi nousee taklauksen/muun tilanteen jälkeen pystyyn vasta kun toinen pelaaja on hetken makaillu jäässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta