Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
soosi:
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Tammikuu 08, 2015, 17:01:50 ---MIssä tuomio Metsolan kylmentämisestä?
--- Lainaus päättyy ---
Eihän nyt vastustajan tärkeimmän pelaajan vahingoittamisesta ny mitään. ???
Kuulemma videoylituomari (tai joku) ei ottanut/laittanut sitä eteenpäin.
axe86:
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 08, 2015, 15:45:34 ---Staffordille kahden ottelun pelikielto Karjalaisen ajelusta.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan käsittämätöntä että Metson ajelusta ei tullut penalttia kun tästä kerran tuli. Itse en olisi tästä välttämättä antanut mitään, mutta olihan toi Metson päälle ajaminen törkeä. On nää säätäj...siis päättäjät pihalla.
#27:
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Tammikuu 08, 2015, 17:46:46 ---[Aivan käsittämätöntä että Metson ajelusta ei tullut penalttia kun tästä kerran tuli. Itse en olisi tästä välttämättä antanut mitään, mutta olihan toi Metson päälle ajaminen törkeä. On nää säätäj...siis päättäjät pihalla.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi siitä olisi pitänyt tulla lisäpenaltia?
Huhta ajaa normaaliin tapaan maalia kohti, kaartaen aivan viime hetkellä ja yrittäen nostaa kiekkoa takaylämummoon. Nyt sattui niin että Aalto antoi oikeaan kohtaan vauhtia ja jätkä ajautui päin Metsolaa.
Metsola kaatui ja Huhta mukanansa ja löi päänsä tolppaan.
Ilman Aaltoa Huhta olisi kääntänyt ja nostanut kiekon maaliin, niin hän on tehnyt useasti tällä kaudella ja toi harhautus on miehen ns.vakio.
Pleijariheijari:
Huhtanen ei tehnyt elettäkään väistääkseen Metsoa tai hidastaakseen vauhtiaan. Oikea tuomio olisi ollut 5+20 minuuttia ryntäämisestä ja itse olisin mätkäissyt vielä pelikieltoa päälle. Näin olisi Liigan toimesta vedetty linja että maalivahteja ei näin kohdella. Nyt Liiga lähti vaarallisille vesille ja linja on näytetty, maalivahdin kolaamisesta sairastuvalle saa vain kaksiminuuttisen.
TJ:
Se linjaus olis pitänyt tehdä jo aikaisemmin, ei Metsola ensimmäinen kolattu maalivahti ole. Eikös esim. Hussokin ole jyrätty jo varmaan 4-5 kertaa tällä kaudella, kerran tais jättää pelinkin kesken vai muistanko ihan väärin?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta