Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
Remulus:
Mitähän Tuukka olis saanu vastaavasta tilanteesta? Meilläkin täytys olla joku nimim. Naapuri kaltanen hemmo joka menee ipan tyypeille vittuilemaan jonkun Ilveksen pelaajan hölmöiltyä enemmän tai vähemmän :D
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Remulus - Joulukuu 08, 2010, 17:34:03 ---Mitähän Tuukka olis saanu vastaavasta tilanteesta? Meilläkin täytys olla joku nimim. Naapuri kaltanen hemmo joka menee ipan tyypeille vittuilemaan jonkun Ilveksen pelaajan hölmöiltyä enemmän tai vähemmän :D
--- Lainaus päättyy ---
Ai olen vittuillut. Kas kun en ole huomannut. Kaikki ne, jotka teistä pystyvät pysymään edes minun "asiallisuuteni" tasolla, ovat tervetulleita keskustelemaan meidän puolelle ihan mistä asiasta vaan.
Trafan:
Niki Andersson jättää päävideotuomarin tehtävät
SM-liigan päävideotuomari Niki Andersson lopettaa joulutauolla liigan päävideotuomaritehtävässä.
Sakari Pietilä jatkaa päävideotuomarina varamiehenään tarvittaessa kauden loppuun liigan kilpailupäällikkö Arto I.Järvelä.
Vuorinen kirjoittaa:
--- Lainaus ---Olen purkanut Niki Anderssonin kanssa asian ja hän on tullut siihen johtopäätökseen, että luopuu videopäätuomarin tehtävästä joulutauolla. Oletin, että se johtuu siitä, että nostin hänen päätöksensä(*) uuteen tarkasteluun. Mutta keskustelumme pohjalta olen nyt varma, että kyse ei ollutkaan siitä, toki se varmaan oli piste i:n päälle.
Yllätyksekseni kuulin häneltä, että todellinen syy oli pitkäaikainen kypsyminen tehtävään ja siihen haistattelun, uhkausten ja puhelinterrorin määrän, jota hän sai kokea monen asian jälkeen niin faneilta kuin valitettavasti joiltain seuroiltakin. Tunnolliselle asiaansa paneutuneelle miehelle sietokyvyn raja tuli vastaan, varsinkin kun hän teki sitä päätyönsä ohella.
--- Lainaus päättyy ---
(*) case: Marjamäki-Kreps
Taitaapa koko SM-liigan kurinpito mennä entistä enemmän pelkän puuhastelun linjoille.
Yllättyneet: .
SM-liiga/liigablogi: J-P Vuorinen: Tunteet pelissä
SM-liiga: Niki Andersson lopettaa videotuomarina
Ja: Niki Andersson siirtyy sivuun päävideotuomarin tehtävästä
IL: Kohuttua videotuomaria uhkailtiin ja terrorisoitiin - jättää tehtävänsä
Hemuli:
Ainoa oikea päätös Anderssonilta jäädä sivuun. Ei siksi, että luottamus on täysin mennyt kun esimies julkisuudessa vetää tehdyt päätökset uudelleenkäsittelyyn, vaan siksi että jos tuosta niitistä ei löydä videoita katsomalla mitään väärää, niin eipä ole paljon annettavaa tuossa tehtävässä. Annansilmä-yhdistys voinee löytää jotain käyttöä herralle.
petu75:
--- Lainaus käyttäjältä: Hemuli - Joulukuu 10, 2010, 17:09:27 ---Ainoa oikea päätös Anderssonilta jäädä sivuun. Ei siksi, että luottamus on täysin mennyt kun esimies julkisuudessa vetää tehdyt päätökset uudelleenkäsittelyyn, vaan siksi että jos tuosta niitistä ei löydä videoita katsomalla mitään väärää, niin eipä ole paljon annettavaa tuossa tehtävässä. Annansilmä-yhdistys voinee löytää jotain käyttöä herralle.
--- Lainaus päättyy ---
Täysin samaa mieltä!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta