Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
Hooligan:
Kyllä liian helpolla pääsi. Neiti teloo päävastustajien tärkeitä pelaajia lasarettiin ja menee sen jälkeen aina jäähän makaamaan, kun joku tulee muistuttamaan. Todella oksettava pelaaja. Täytyy toivoa, ettei telo Metsoa tai ketään muutakaan, jos narrit plaijareissa vastaan tulee. Toi on narrien tyyli. Säälittävää.
OT:na muutama ruudun idioottitemppu.
http://www.savonsanomat.fi/urheilu/jaakiekko/jarkko-ruutu-ei-ollut-asialla-ensimmaista-kertaa/1299865
4_TRA:
Ihmettelen myös ettei Kalpa ole saattanut kurinpidon tietoon Savon Sanomien uutisoimia asioita! Tai sitten toteennäyttäminen on "juridisesti" pitämättömällä pohjalla eli tässä vastataan mediapelillä.
Jos nuo ulostulot pitävät paikkansa niin en tiedä kumpaa surkuttelen enemmän, kurinpitoa vai Jokereita!!! Olisko kellään pelikieltoon joutavaa tupenpurijaa joka ajais Filppulan kesälomille runkosarjassa?
grassinen:
Vähän offtopic myös, mutta toivottavasti on Ruudun (siis Jarkon) viimenen kausi missään, en haluais tota iljetystä ainakaan SM-Liigassa enään näkevän, siis niin iljettävä pelaaja kun olla ja voi. Aina telomassa muita ja aivan ihme asenne kaikkeen, sitten filmaustaidot on kun parhaallakin futarilla. Onneks on ees Kanki joukkueessa, jos Jokerit tulee vastaan pleijareissa jossain kohtaa, saa mun puolesta pitää kunnon jöötä tolle idiootille heti jos siihen on tarvetta.
edit:
http://www.savonsanomat.fi/urheilu/jaakiekko/jokeri-valmentaja-ruudun-taklauksesta-illle-ei-se-meidan-arkea-heilauttanut/1299946
Ja Lämsältä taas hyvät kommentit, "ei o mun valmennustyyliä antaa tommosia messageja"
Öööh mitähän EP ja Ville Peltosen jutussa kävikään, annoitko messagee..
jukka823:
Ihan liian lyhyt pelikielto Ruudulle.
Teloo vielä jonkun joskus pahasti. Ei tuollaista saisi hyväksyä mitenkään. Saisi joskus maistaa omaa lääkettään.
Ite olen kans miettiny sitä mitä jos Tappara kohtaa Jokerit pleijareissa? Saako Ruuto käskytystä sillon?
Ei kuulu liigan tuollainen hörhö!
soosi:
--- Lainaus käyttäjältä: grassinen - Helmikuu 19, 2013, 10:33:56 ---
http://www.savonsanomat.fi/urheilu/jaakiekko/jokeri-valmentaja-ruudun-taklauksesta-illle-ei-se-meidan-arkea-heilauttanut/1299946
Ja Lämsältä taas hyvät kommentit, "ei o mun valmennustyyliä antaa tommosia messageja"
Öööh mitähän EP ja Ville Peltosen jutussa kävikään, annoitko messagee..
--- Lainaus päättyy ---
Niin oliko se Lämsän vai Tomek Valtosen ääni, joka kuului videolla, mutta jäi tunnistamatta?
Kummallista, että lähinnä yksi joukkue ja sieltä pari pelaajaa (ruuttu ja benamur) lähinnä syyllistyy tällaisiin. Jokerit ainoa joukkue, jossa pelaa kaukalopahoinpitelystä tuomittu (rooli)pelaaja.
Benamur pahoinpiteli HIFK:n kärkihyökkääjän ja nyt Ruutu Kalpan top3-hyökkääjän. Silleen.
SM-liiga voisi antaa edes huomautuksen joukkueelle jatkuvista "ylilyönneistä", kuten huomautettiin Tapparaa tuomaritoiminnan arvostelusta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta