No olipas se huonoa peliä eilen! Alussa ehdin jo sanoa, että täähän voidaan jopa voittaa, mutta ei!
Se oli jälleen taas sitä perus Tapparaa missä pissaa nousee päähän ekan 10minuuntin kohdalla ja ekasta av:stä tulee maali omaan verkkoon.
Mä oon tässä koko kauden miettiny, että mistä johta se meidän "super" vire kauden alussa, mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että meillä ei edes ole ollut mitään huippu virettä koko kauden aikana. Ihan yhtä paskasti ollaan joka peli pelattu. Meillä nyt vaan sattui käymään
säkä, kaiken voi melkeinpä pistää vastustajan alkukankauden piikkiin.
Tapparalla on vielä todella paljon työtä edessä, että saadaan toi peli toimiin. Viisikko pelaaminen ei näytä nyt niin surkealta. Sen vaan täytyy kulkea täysin samanlailla koko 60min mitä se kulki eilen 10minuuttia. POIKKEUKSETTA! Menestyvä joukkuea ei pelaa hetkeäkään tuollaista peliä, mitä Tappara peleasi 50min tuosta pelistä.
Ja sitten se YV. voi hellanlestas mitä pelleilyä. Kummipoikani C-junnutkin pelaavat 100x äijämäisempää ylivoimaa mitä Tappara tällä hetkellä. Johan meille kohta hurrataankin kun saadaan yv. Pelin taso laskee aivan järkyttävän paskaksi! Onko kukaan nähnyt tämän kauden yv:Ssä minkäänlaista valonpilkahdusta Minä en ainakaan. Ilves peliä kun ei vaan voi laskea mukaan.
Ai niin ja vielä se KUUDES pelaaja.
http://tappara.info/index.php/topic,39.360.html ja tuolta topiikista kaikki tulemaan.
En todellakaan halua tulla huomenna halliin kuuntelmaan kuina "KÄRPÄT KÄRPÄT KÄRPÄT" raikuu hakametsässä ja C3 on menossa tuttu ja turvallinen jumalanpalvelus. Häpeättekö kenties siellä hallissa sitä huutamista, vai mikä siinä on kun me Tapparalaiset ollaan kyllä pistepörssin kärjessä Turpakiinni olemisessa? Nyt kukaan ei tule halliin ilman kunnon kannustus asennetta!!