Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (64/114) > >>

Penalty_Killer:

--- Lainaus ---Lainaus käyttäjältä: le Magnifique - Heinäkuu 27, 2007, 00:48:47 am
Lainaus käyttäjältä: kapri - Heinäkuu 26, 2007, 23:23:02 pm
Aina kun on kyse Tapparasta niin mestaruus tulee olla tavoitteena.
Väärä mielipide. Tapparan tavoitteena on vakiinnuttaa paikkansa kuuden joukossa, vuodesta toiseen. Siitä lähdetään myös tulevaan kauteen.
Väärä mielipide? Kyllä mun mielestä aina huippuurheilussa haetaan sitä kaikkein kirkkainta mitskua ja niin tehdään myös Tampereella.
--- Lainaus päättyy ---
le Magnifique, mites sää ny tollai ajattelet  ???  Kyllä niin on että sijoitus numero 1 on aina tavoite ja minimi. Ihan aina ei vaan onnistu :(  ja joskus se tiedetään jo ennen kauden alkuakin. Tapparassa asiat näyttäs kuitenkin olevan ihan ok. Nuorille annetaan mahdollisuuksia eikä mennä millään ikälopuilla, valmentajakaan ei ole eläkevirasta haettu takasin hommiin. Tai näin olen ymmärtänyt. Saa korjata käsitystä.

ps. ei näemmä ihan oivallisesti jostain syystä tuo Lainaus onnistunu...

le Magnifique:
Olen jutellut asiasta Tapparan johdon kanssa, ja heillä on tavoitteena olla vuodesta toiseen kuuden joukossa, niin myös alkavalla kaudella. Eli ei tämä nyt mun omaa ajatuksenjuoksua ole.
Mielestäni on liian kärkkäästi ilmoitettu, ettei Tapparalla voi olla muuta tavoitetta kuin mestaruus. Joka kausi. Turha pettyä vuodesta toiseen kullattomuuteen, kun joukkue rakennetaan suora playoff-paikka silmällä pitäen. Silloin tällöin on mahdollista raapia mitalit keväällä. Nuo mitalipelit on itselläni mielessä, kun kauteen lähdetään. Näin ajattelen aina, oli jengi minkälainen tahansa - haluan Tapparan taistelevan mitaleista.
Unelmoida voi vaikka mistä, mutta tavoitteet on jotain ihan muuta.

Cissboll:

--- Lainaus käyttäjältä: le Magnifique - Elokuu 16, 2007, 22:32:00 ---Olen jutellut asiasta Tapparan johdon kanssa, ja heillä on tavoitteena olla vuodesta toiseen kuuden joukossa,

--- Lainaus päättyy ---
Niin se tavoite on runkosarjassa tuo kuuden sakissa oleminen.
Sitten kun pudotuspelit alkavat,niin sitten tavoite on vaan ja ainoastaan mestaruus.
Eli tiivistettynä,runkosarjasta hyvät asetelmat,ja sit pelijareissa on päätavoite.

Mac:
Siis tottakai varmaan minimitavoite on kuudes sija, ja joku Tapparan johto olisi siihen varmaan ihan tyytyväinen useasti, mutta totta kai kun puhutaan pelaajista, niin mestaruudestahan ne lähtee pelaan. Näin uskosin ainakin Tapparan, ja sanotaanko kahdeksan, yhdeksän muunkin joukkueen kohdalla. Tai no, kaikkienhan kohdalla sen pitäisi näin olla, vaikka realiteetit ovat mitä ovat.

tapsa34:
Urama on antanut tulevasta kaudesta sellaisia kommentteja joita olen halunnutkin kuulla. Erityisesti se että hän aikoo peluuttaa Lehterä, Enlund ja Lucenius kolmikkoa paljon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta