Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (65/114) > >>

Trafan:
Sihvonen haluaa huomiota
Petteri "pelikirja" Sihvonen haastattelee itse itseään ja puhuu mistäpä muusta kuin pelikirjasta.
Tällä kertaa tuomitaan Urama, koska PS:sta ei ole dokumentoimaan Tapparan pelitapaa.
UL: Uraman kupla puhkeaa

tbk07:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Syyskuu 21, 2007, 10:02:18 ---Sihvonen haluaa huomiota
Petteri "pelikirja" Sihvonen haastattelee itse itseään ja puhuu mistäpä muusta kuin pelikirjasta.
Tällä kertaa tuomitaan Urama, koska PS ei ole dokumentoimaan Tapparan pelitapaa.
UL: Uraman kupla puhkeaa

--- Lainaus päättyy ---
Mutta silti on myönnettävä että Sihvonen on valittevasti oikeassa. Olin Uraman palkkaamista vastaan jo ennen viime kauden alkua ja nykyiset peliesitykset vain vahvistavat "vastarintaani". Uramasta ei ole vielä liigajoukkueen valmentajaksi. Viime kauden runkosarjamenestys oli vain silmänlumetta, kuten PS sanoi, hyvät pelaajat pelastivat Uraman. Nyt ei ole hyviä pelaajia, on vain Urama. Olen fanittanut Tapparaa jo about 15 vuotta, ja siksi nykytilanne vaikuttaa todella heikolta vaikka toki kausi on vasta alussa. Olen ikävä kyllä samaa mieltä Sihvosen kanssa siitä, että Ilves on selvästi Tapparaa edellä pelillisissä asioissa ja naapurin valmennus on paljon paremmissa uomissa. Ilves tulee sijoittumaan sarjassa meitin edelle. Valitettavasti.

Rafael:

--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Syyskuu 21, 2007, 10:43:39 ---Viime kauden runkosarjamenestys oli vain silmänlumetta, kuten PS sanoi, hyvät pelaajat pelastivat Uraman. Nyt ei ole hyviä pelaajia, on vain Urama.
--- Lainaus päättyy ---

Noh. Hirvesti en viitsi tuollaista roskaa edes analysoida. Vertailun vuoksi voisi kuitenkin sen todeta, että viime kaudella Kerholla oli aika hyvä jengi ja heitä valmensi "täydellisen" pelikirjan omaava J.Jalonen. Mikä oli lopputulos. Kerholla oli runkosarjan jälkeen neljä pistettä enemmän ja lisäksi Tappara voitti kolme ottelua enemmän kun Kerho. Loppukaneetti, olisiko Tappara ollut edes jonkin sortin pelikirjan omaavalla valmentajalla mestari? Toisekseen voiko edes jossain määrin järjissään oleva ihminen väittää, että ilman pelitapaa ja taktiikkaa voisi Tapparan viimevuotisen tasoinen joukkue olla neljäs runkosarjassa?

Penalty_Killer:
PS:n oma pelikirjakin on ollut josku vaikea dokumentoida:
Sihvosen johdolla Pelicansin saldo 41 ottelusta oli 6 voittoa, 3 tasapeliä ja 32 tappiota sekä maaliero 80-174. Joukkue sijoittui keväällä 2004 sarjan viimeiseksi.
Iltasanomat joskus moisen faktan liittänyt tähän äijään.

hardflip:
Sihvosen kirjoitukset ovat hyvää viihdettä perjantaina iltana kun koe ponnistaa uutta Arabiaa. Jos sen vielä viitsii tulostaa niin tuotos myös sopii myös takaliston siistimiseen.

Varmaan kerran tai kaksi (tai kännissä) olen todennut että jotku sanomiset ovat ihan asiaa mutta kyllä n.98% kaverin tekstistä koskien mitä joukkuetta tahansa ovat aivan täyttä sontaa.

Tietysti varaa on lasketella kun omat meriitit valmentaja ovat luokkaa "loistavat!".

Menee samaan sarjaan kuin Big Brotherin kilpailijat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta