Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kauden 2010-11 yleisömäärät

<< < (4/16) > >>

doktorkoo:
Ville -gate, anyone?

Voisko mahdollisesti viimekeväinen Villen ulostaminen ilman selkeää tiedotusta aiheuttanut jonkinmoista yleisökatoa/protestinpoikasta?

mrcrowley:
Oon päättänyt, että kirjoittamatta olen koskien yleisömäärää. Onhan nyt syksy ja peli viikolla blaa blaa..... MUTTA nyt on pakko avautua, kun ei j****auta 4000 meinaa mennä rikki.

Hei haloo, kaukalossa on yksi syksyn suurimmista sensaatioista Tampereen Tappara ja vastassa 2000 -luvun suvereenia menestystä nauttinut Oulun Kärpät. Missä vika, ettei porukkaa kiinnosta? Oonko käsittänyt jotain väärin? Mun mielestä keväällä PlayOff -paikkaa tavoiteltaessa myös syksyn pisteet lasketaan? :-\

Tunnelma tänään oli ihan OK yleisömäärään ja syksyn peliin nähden, mutta silti on suuri ikävä sitä fiilistä mikä jäähallissa voi loistavan Tapparakiekkoilun myötä tulla!

Peliin ny perkule!!!

axe:
Niin, mää haluan vielä tarkentaa, etten tosiaankaan yritä "kieltää" yleisömääristä valittamista tai muuta sellaista. Onhan ne todella surullisia lukuja ja enemmän pitäisi ehdottomasti olla. Sitä mää vaan yritän, että älkää tätä nyt mitenkään erikoisena syksynä pitäkö ja yrittäkö keksiä syitä, miksei juuri tänä syksynä sitä porukkaa käy. Ei se oo aiemminkaan ollut pelin tai pelaajien laadusta isommin riippuvainen.

janneojanenonjumala:
Jospa kotiotteluja on porukan rahapussille liikaa tässä alussa ja kaikenmaailman urpo tvt näyttää matseja.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: janneojanenonjumala - Lokakuu 07, 2010, 22:17:56 ---Jospa kotiotteluja on porukan rahapussille liikaa tässä alussa ja kaikenmaailman urpo tvt näyttää matseja.

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin liput on kynnyskysymys kun niitä saa hulluilta päiviltä karkkipussin hinnalla.

UpiTV voi toki syödä katsojia kun tacoja ja ketsuppia voi mussuttaa omalla sohvalla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta