Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?

<< < (9/27) > >>

veka3:
No mä oon sitä mieltä,että toi Hirvonen vois olla hyvä mies tähän paikkaan..
Hänestä vois olla vaikka seuraavaks 3-4 vuodeksi meille valkku.
Ei mitään Tamia ainakaan.. mä en kyl Hakametsään jaksa lähtee,jos Tami siel
tuomareiden kans "keskustelee".
Jos ei Hirvonen,niin sit Lehkosen ika.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: kapri - Elokuu 24, 2010, 18:29:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Betonileuka - Elokuu 24, 2010, 18:25:54 ---Toinen vaihtoehto on nostaa jälleen kerran kakkonen ykköseksi (eli Hirvonen), ja etsiä tälle uusi apuri.

--- Lainaus päättyy ---

Jos mennään Hirvosella niin hieman ihmeellistä, että sitä ei julkaistu saman tien ja osoitettu luotto häneen. Nyt katotaan, että onko parempaa tarjolla ja jos ei ole niin "otetaan" Hirvonen. Itselle kyllä kelpaa Hirvonen kunhan Pauli Järvinen ei tule kakkoseksi!

--- Lainaus päättyy ---
Ehkäpä kuitenkin Hirvosellekin tarvii antaa aikaa miettiä siirtymiseen kakosvalmentajasta ykköseksi. Vaikka olis aavistellutkin nämä Mattilan koukerot.
Luulen että Mikki ja kumppanit ovat myös aika varovaisia nostamaan jälleen kakkosvalkun päävastuuseen. Ehkä Hirvonen on helmi jolle haetaan kaudeksi ykkönen kilveksi ja sitten vastuuseen.
Hirvonen kelpais kyllä mullekin jos vaan Hirvoselle ittelleen käy.

Manse-Fani:
Itse olen myös Hirvosen kannalla. Miehestä on jäänyt ihan jämäkkä kuva ja mitä ilmeisimmin on pelaajien suuressa suosiossa. Ja kuten kaikki tietävät, Hirvonen teki LeKissä vakuuttavaa jälkeä parin viime kauden aikana. Väittäisin, ettei Tapparan valmennusosasto ainakaan heikentynyt Mattilan lähtemisen myötä. No joo, Muutaman kuukauden pestistä on toki vaikea vetää sen syvempää analyysiä, mutta huhut/jutut/harjoitusotteluiden ilme eivät ole kyllä miestä juuri mairitelleet. Mattilan lähdön todellisia syitä ei moni tiedä, mutta helppohan tässä on laskeskella yks plus ykkösiä.

Kyllähän päävalmentajan on pakko nauttia pelaajien arvostusta, sillä ilman sitä ei valmentamisesta tule yhtään mitään. Kukaan sun ideoitas osta, jos et saa suojattejasi edes kuriin. Jos ja kun Hirvonen on pelaajien keskuudessa Mattilaa huomattavasti suositumpi (eikä varmasti ainakaan huonompi valmentamaan), luulisi peli-ilmeen muuttuvan parempaan suuntaan. Mikäli räpellys jatkuu edellisten otteluiden kaltaisena, on syitä lähdettävä etsimään jostain muualta. Ilta-Sanomien jutun otsikko oli varsin osuva ja siihen haluaisin itsekin vastauksen; mikä Tapparassa ihan oikeasti mättää? Jos organisaation ytimessä on jotain mätää, siitä on ehdottomasti hankkiuduttava eroon. Kummalliselta tuntuu, että valmentaja yksi toisensa jälkeen lähtee kesken sopimuksen. Uppoava laiva ..

Ei mitään suhosiajatameja, jatketaan Hirvosella sikäli mikäli herralla löytyy kiinnostusta ja intoa yrittää palauttaa järjestys melko sirpaleiseen tilanteeseen.

montonen:
Ihan vaan villi veikkaus on, että johtoporras katsoo, kuinka nää ruotsin turneen pelit sujuu. Jos hyvin, niin Hirvonen on päävalmentajana ainakin tän kauden (ja hyvä niin). Eli tällä viikolla ei saada ainakaan mitään valmentaja uutisia.

coly:
Mielestäni tilanne on hyvinkin selvä. Hirvosella ei mennä eteenpäin. Ei Tappara voi vuosi vuoden perään tehdä kakkosesta ykköstä, nyt on pelissä jo uskottavuus. Lisäksi turha Hirvosta on tälläiseen sekameteliin laittaa vastuuseen, Tappara tarvitsee nyt vahvaa keulakuvaa. Ja vapaana on Rautakorven ja Aravirran tasoisia miehiä ja uskonkin että jompi kumpi seisoo Tapparan aitiossa kun kausi alkaa.

Toinen vitsi joka ainakin vielä taitaa olla Tapparan mukana on Sorvisto. Oikeasti ei ihan heti mieleen tule missä seurassa olisi tälläisen "kiekkotaustan" omaavat miehet päästetty värittämään sitä kuuluisaa pelikirjaa.

Joten siis toiveissa on viimeisen päälle kiekkomies luotsaamaan tätä joukkuetta Hirvosen Sami aisaparinaan, myöhemmin on sitten Samin vuoro astua isompiin saappaisiin. Turha heittää susille mahdollisesti loistavaa tulevaisuuden koutsia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta