Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 353741 kertaa)

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1140 : Huhtikuu 12, 2015, 10:34:25 »
Halli tulee loppuunmyydyksi. Parisataa istumapaikkaa vielä vapaana.

Tässä täytyy muistaa sit todellinen kapasiteetti (jos siis kaikki seisomaliput myydään). Siellä kun on Raumam Bojilta aidattu muutama alin rivi pois käytöstä, niin ei taida 7300:aa vetää.
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1141 : Huhtikuu 12, 2015, 10:56:46 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?

Silti, mahtavaa että porukka on reagoinut hienosti tähän maagiseen game seveniin, mökki täyteen!

Poissa C4

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 416
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1142 : Huhtikuu 12, 2015, 11:57:30 »
Myös liigan kiintiöt / muut varatut tulee vielä maanantaina myyntiin. Iso osa D päädystä oli varattu täysin 10min lipunmyynnin alusta.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1143 : Huhtikuu 12, 2015, 12:09:19 »
Nyt taitaa olla paikkoja vain d3 kulmasta?

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1144 : Huhtikuu 12, 2015, 13:09:21 »
Kyllä tämä game seven on sellaista draamaa että livenä sen kokeminen on elämys. Ville Nieminen viimeistä kertaa Hakametsään ja Tapparan nousu 3-1 tappioasemasta tasoihin. Voittaja finaaleihin. Hallissa tulee olemaan aivan käsittämätön meno.

Nyt kun tsekkasin niin 4 istumapaikkaa vapaana tällä hetkellä.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1145 : Huhtikuu 12, 2015, 13:13:23 »
Ja hallilla ilmoitetaan että tänään 6800 katsojaa. Ihan Peräseinäjoelta, jos näin käy.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1146 : Huhtikuu 12, 2015, 13:31:35 »
Ja hallilla ilmoitetaan että tänään 6800 katsojaa. Ihan Peräseinäjoelta, jos näin käy.

Seisomapaikkamenekistähän tuo riippuu. Itse ihmettelen kyllä, sillä mielestäni seisomakatsomossa on paras tunnelma ja sieltä näkee mielestäni kentänkin parhaiten tai ainakin erinomaisesti. Lisäksi kun nyt ovat halvimpia lippujakin, niin mikäs siinä.

Mutta aikaisemmissa peleissä, vaikka seisomassakin on ollut täydennäköistä, niin siellä on kuitenkin ollut liikkumatilaa ja ollaan oltu lähes "joka toisella rivillä". Eli tilaa on huomattavasti. Vertaa vaikka vuoden takaiseen loppuunmyytyyn halliin, jossa seisomakatsomon ylänurkkauksesta ei voinut lähteä edes pois erätauolla, koska sinne ei enää mahtunut takaisin. Ja tosiaan erätauoilla ei tällöin mahtunut edes istumaan. Oli kyllä huikeaa tunnelmaa tuolloin.

Poissa S.T.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1265
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1147 : Huhtikuu 12, 2015, 14:48:04 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?

Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2015, 15:20:25 kirjoittanut S.T. »
Water is wet, the sky is blue, women have secrets. Who gives a fuck? 
-Joe Hallenback, The Last Boy Scout-

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1148 : Huhtikuu 12, 2015, 15:34:45 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?

Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
Mulle tuli eilen illalla heti lipun ostamisen jälkeen tiketti kännykkään. Onks se tunniste aina noin pieni, eihä se oo kun noin 1cm kanttiinsa? ??? Kait se sit toimii :D

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1149 : Huhtikuu 12, 2015, 16:04:04 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?

Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
jeps.. soitin ihan asiasta vielä ja sieltä lähetettiin liput vielä uudestaan, lupasi että menee 10-15min mutta ei näy vieläkään :D joten eiköhän huomenna aamulla tuu.

Ja Joksu, kyllä se on juuri niin pieni! Ja varmasti toimii :D

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1150 : Huhtikuu 12, 2015, 16:37:15 »
Tällä hetkellä ei istumapaikkoja ole vapaana.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Eeyore

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1151 : Huhtikuu 12, 2015, 19:05:21 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?
Voit kirjautua lippupalvelu.fi:n sivuille tunnuksellasi, ja ne liput ovat siellä myös .pdf muodossa saatavilla. Itselläni kyllä toiminut tuo mobiililippu (kaikissa Rauman vieraspeleissä).
2015

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1152 : Huhtikuu 12, 2015, 22:26:45 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?

Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
jeps.. soitin ihan asiasta vielä ja sieltä lähetettiin liput vielä uudestaan, lupasi että menee 10-15min mutta ei näy vieläkään :D joten eiköhän huomenna aamulla tuu.

Ja Joksu, kyllä se on juuri niin pieni! Ja varmasti toimii :D

Mä oon ostellut noita mobiililippuja aika paljon ja kaksi tai kolme kertaa on käynyt niin ettei lippua ole tullut lainkaan. Kerran ainakin menin hallille ajoissa ja sain selvitettyä asian lipunmyynnin kautta. Kerran kävin jossain lippupalvelun pisteessä ennakkoon selvittämässä asian. Ja näillä kerroilla ei ole ollut saatavilla pdf-versioitakaan, kun se lippujen lähetys on jumittanut johonkin "odottaa" tms kohtaan. En tiedä mistä on kyse, mutta kyllä sapettaa kun lippupalvelulla ei ole varsinaista asiakaspalvelunumeroa tai sähköpostiakaan olemassa. Ainoastaan tuo törkeän kallis numero johon en todellakaan soita mikäli heidän päässään systeemit renklaavat.

Siitä koodin koosta vielä, kaikissa älypuhelimissa kaiketi pystyy nettisivua/kuvia zoomaamaan (useimmissa ainakin zoom toimii vetämällä kahta sormea pois päin toisista tai lähemmäs toisiaan), joten kannattaa zoomailla sitä kuvaa vähän kun on menossa lipun tarkistukseen niin on helpompi ;) Tietenkin jos ei oo älypuhelinta niin sit ei välttämättä tällaista ominaisuutta oo, mutta toimii varmasti pienempänäkin.

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1153 : Huhtikuu 13, 2015, 08:14:39 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?

Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
jeps.. soitin ihan asiasta vielä ja sieltä lähetettiin liput vielä uudestaan, lupasi että menee 10-15min mutta ei näy vieläkään :D joten eiköhän huomenna aamulla tuu.

Ja Joksu, kyllä se on juuri niin pieni! Ja varmasti toimii :D

Mä oon ostellut noita mobiililippuja aika paljon ja kaksi tai kolme kertaa on käynyt niin ettei lippua ole tullut lainkaan. Kerran ainakin menin hallille ajoissa ja sain selvitettyä asian lipunmyynnin kautta. Kerran kävin jossain lippupalvelun pisteessä ennakkoon selvittämässä asian. Ja näillä kerroilla ei ole ollut saatavilla pdf-versioitakaan, kun se lippujen lähetys on jumittanut johonkin "odottaa" tms kohtaan. En tiedä mistä on kyse, mutta kyllä sapettaa kun lippupalvelulla ei ole varsinaista asiakaspalvelunumeroa tai sähköpostiakaan olemassa. Ainoastaan tuo törkeän kallis numero johon en todellakaan soita mikäli heidän päässään systeemit renklaavat.
Joo. Äsken soitin viimeistä kertaa, kuulemma on ollut ongelmia niiden toimituksien kanssa. Kehottivat ihan että halliltakin saisi liput lipunmyynnistä, tiedä sitten? Kai ne jotenkin siellä järjestelmissä on, eli kai sitä tarvii mennä hallilta kattoon hyvissä ajoin..

Pieni kuumotus tässä toki on kun niin viime tinkaan menee :D

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1154 : Huhtikuu 13, 2015, 08:25:02 »
Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?

Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
jeps.. soitin ihan asiasta vielä ja sieltä lähetettiin liput vielä uudestaan, lupasi että menee 10-15min mutta ei näy vieläkään :D joten eiköhän huomenna aamulla tuu.

Ja Joksu, kyllä se on juuri niin pieni! Ja varmasti toimii :D

Mä oon ostellut noita mobiililippuja aika paljon ja kaksi tai kolme kertaa on käynyt niin ettei lippua ole tullut lainkaan. Kerran ainakin menin hallille ajoissa ja sain selvitettyä asian lipunmyynnin kautta. Kerran kävin jossain lippupalvelun pisteessä ennakkoon selvittämässä asian. Ja näillä kerroilla ei ole ollut saatavilla pdf-versioitakaan, kun se lippujen lähetys on jumittanut johonkin "odottaa" tms kohtaan. En tiedä mistä on kyse, mutta kyllä sapettaa kun lippupalvelulla ei ole varsinaista asiakaspalvelunumeroa tai sähköpostiakaan olemassa. Ainoastaan tuo törkeän kallis numero johon en todellakaan soita mikäli heidän päässään systeemit renklaavat.
Joo. Äsken soitin viimeistä kertaa, kuulemma on ollut ongelmia niiden toimituksien kanssa. Kehottivat ihan että halliltakin saisi liput lipunmyynnistä, tiedä sitten? Kai ne jotenkin siellä järjestelmissä on, eli kai sitä tarvii mennä hallilta kattoon hyvissä ajoin..

Pieni kuumotus tässä toki on kun niin viime tinkaan menee :D

Mites nää Cittarit jne missä voi ostaa lippuja peliin, eikös ne pitäs näkyä sit kans sielä? Kannattaa ainakin käydä kokeileen jos toimis niin ei mee viime tinkaan..