Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 353724 kertaa)

Poissa Oklahoma

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #795 : Huhtikuu 24, 2014, 21:55:08 »
Miten hemmetissä tää on mahdollista et ennakkomyyntipisteillä vain muutamat ensimmäiset jonosta on saanut lipun ja loput lähteny tyhjin käsin ja vähintään jokatoinen sanoo et nettisivuilla näky pelkkää täyttä kokoajan. Itselläni näkyi myös täyttä ja kyttäämisen aloitin jo hieman ennen 12 ja myynti aukesi muutaman minuutin yli 12. Olen tällä hetkellä myöskin ilman lippua. Vitutusaste todella korkea. Jengi töissä tohon aikaan eikä mitään hyödyttäny. Ei voi ku ihmetellä.

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #796 : Huhtikuu 24, 2014, 22:01:43 »
80% tutuista jotka lippuja ostivat klo 12 saivat paikkoja vain riveille 1-4, seisomaan tai joillekin muille jämäpaikoille. Voiko olla niin, että lähes kaikki hallin parhaat paikat menevät tällaiseen peliin firmoille ja hyväveliverkoston kautta? Vai kuinka moni tavis myöntää saaneensa liput vaikka A-katsomon riveille 10-16?

Aikamoista kusetusta koko homma.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Haukilahti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #797 : Huhtikuu 24, 2014, 22:46:38 »
Juurikin näin kuten Andy tuossa yllä totesi, sama homma oli jo tosin vuosien 2001-2003 finaaleissa, eli ei tämä nyt varsinaisesti yllätyksenä tullut.

Poissa Oikea laita

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #798 : Huhtikuu 24, 2014, 23:16:50 »
Ikävää, ettei kaikille halukkaille löydy lippua juuri nyt tuollaiseen peliin. Hyvin ikävää myös, että moni ilman lippua jäänyt ei ole malttanut käydä peleissä, silloin kun sinne mahtuisi.  Glory hunting haiskahtaa pahasti.

Itse olen toki playoff-kausarilla liikenteessä. Lapsille onnistuin saamaan liput (2kpl) C-katsomosta oikein hyvältä korkeudelta. Olin siis netissä klo 12 alkaen, liput sain n. klo 12.03.

Käykää hyvät ihmiset peleissä silloinkin kun halliin mahtuu!

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #799 : Huhtikuu 25, 2014, 01:12:51 »
6 lippua peliin saatu  ;D
Mutta syy moiseen menikin ajoissa jonoon
Noin klo 09:00 olisi ollut halukkaita ostajia lipuille.
Mutta 26 vuotta on ihan pikkuisen liian kauan aikaa odottaa "ehkä"
Seuraavaa kertaa kun mestaruus on katkolla kotona.
Ja nyt se katkee tänään perjantaina meille porkkana pöksyille !!!

Poissa Haukilahti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #800 : Huhtikuu 25, 2014, 06:14:11 »
Ikävää, ettei kaikille halukkaille löydy lippua juuri nyt tuollaiseen peliin. Hyvin ikävää myös, että moni ilman lippua jäänyt ei ole malttanut käydä peleissä, silloin kun sinne mahtuisi.  Glory hunting haiskahtaa pahasti.

Itse olen toki playoff-kausarilla liikenteessä. Lapsille onnistuin saamaan liput (2kpl) C-katsomosta oikein hyvältä korkeudelta. Olin siis netissä klo 12 alkaen, liput sain n. klo 12.03.

Käykää hyvät ihmiset peleissä silloinkin kun halliin mahtuu!

Viimeisen 25 kauden aikana olen käynyt yli puolissa runkosarjan kotiotteluissa, tähän päälle vielä lähes kaikki playoffottelut. Netissä olin eilen 11:50 alkaen. Olen siis gloryhunteri ja hidaskin vielä.

Myykää myös sitten marraskuisen tiistain Blues peliin tupa täyteen tälle samalle porukalle, joka saa varata hallin täyteen ennen kuin liput tulevat viralliseen myyntiin.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #801 : Huhtikuu 25, 2014, 06:24:58 »
80% tutuista jotka lippuja ostivat klo 12 saivat paikkoja vain riveille 1-4, seisomaan tai joillekin muille jämäpaikoille. Voiko olla niin, että lähes kaikki hallin parhaat paikat menevät tällaiseen peliin firmoille ja hyväveliverkoston kautta? Vai kuinka moni tavis myöntää saaneensa liput vaikka A-katsomon riveille 10-16?

Aikamoista kusetusta koko homma.
Kausikortilla pääset haluamaasi paikkaan. Nuo pääkatsomot on mielestäni olleet koko pudotuspelien ajan hyvin myytyjä niiltä keskiriveiltä. Ja siellä on niitä firmakausareitakin. Ilman firmoja pääkatsomot olis ollu yhtä tyhjiä kuin D-pääty vaikka neljännes ja semifinaaleissa.
Mitä kusetusta tässä sitten on? Liput sinne mistä tulee tuloakin, varsin oikeudenmukaista. C- päätyyn änkeää persaukiset kuten minä pitämään tunnelmaa yllä.

Poissa Haukilahti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #802 : Huhtikuu 25, 2014, 07:17:19 »
80% tutuista jotka lippuja ostivat klo 12 saivat paikkoja vain riveille 1-4, seisomaan tai joillekin muille jämäpaikoille. Voiko olla niin, että lähes kaikki hallin parhaat paikat menevät tällaiseen peliin firmoille ja hyväveliverkoston kautta? Vai kuinka moni tavis myöntää saaneensa liput vaikka A-katsomon riveille 10-16?

Aikamoista kusetusta koko homma.
Kausikortilla pääset haluamaasi paikkaan. Nuo pääkatsomot on mielestäni olleet koko pudotuspelien ajan hyvin myytyjä niiltä keskiriveiltä. Ja siellä on niitä firmakausareitakin. Ilman firmoja pääkatsomot olis ollu yhtä tyhjiä kuin D-pääty vaikka neljännes ja semifinaaleissa.
Mitä kusetusta tässä sitten on? Liput sinne mistä tulee tuloakin, varsin oikeudenmukaista. C- päätyyn änkeää persaukiset kuten minä pitämään tunnelmaa yllä.

En ole Andy, mutta vastaan silti. Ensimmäisen Lukko-ottelun yleisömäärän perusteella voidaan olettaa, että playoffkausikortteja on myyty n. 2000 kpl. Irtolippuja pitäisi jäädä myyntiin siis noin 5000 lippua. Eilen kun liput vapautuivat myyntiin klo 12:00 niin vapaita paikkoja oli  myynnissä korkeintaan noin 1500. Eli osa porukasta pystyy lunastamaan yhden ottelun playoffkausikortin, melko reilua?

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #803 : Huhtikuu 25, 2014, 07:38:54 »
80% tutuista jotka lippuja ostivat klo 12 saivat paikkoja vain riveille 1-4, seisomaan tai joillekin muille jämäpaikoille. Voiko olla niin, että lähes kaikki hallin parhaat paikat menevät tällaiseen peliin firmoille ja hyväveliverkoston kautta? Vai kuinka moni tavis myöntää saaneensa liput vaikka A-katsomon riveille 10-16?

Aikamoista kusetusta koko homma.
Kausikortilla pääset haluamaasi paikkaan. Nuo pääkatsomot on mielestäni olleet koko pudotuspelien ajan hyvin myytyjä niiltä keskiriveiltä. Ja siellä on niitä firmakausareitakin. Ilman firmoja pääkatsomot olis ollu yhtä tyhjiä kuin D-pääty vaikka neljännes ja semifinaaleissa.
Mitä kusetusta tässä sitten on? Liput sinne mistä tulee tuloakin, varsin oikeudenmukaista. C- päätyyn änkeää persaukiset kuten minä pitämään tunnelmaa yllä.

En ole Andy, mutta vastaan silti. Ensimmäisen Lukko-ottelun yleisömäärän perusteella voidaan olettaa, että playoffkausikortteja on myyty n. 2000 kpl. Irtolippuja pitäisi jäädä myyntiin siis noin 5000 lippua. Eilen kun liput vapautuivat myyntiin klo 12:00 niin vapaita paikkoja oli  myynnissä korkeintaan noin 1500. Eli osa porukasta pystyy lunastamaan yhden ottelun playoffkausikortin, melko reilua?

Millä perusteella eilen klo 12:00 myynnissä oli korkeintaan n. 1500 paikkaa? Millä logiikalla ensimmäisen Lukko-ottelun yleisömäärästä (n. 4000) voidaan vetää johtopäätös, että playoffkausikortteja on myyty n. 2000?

Kuten edelläkin sanottiin, on A- ja B-katsomot olleet playoffien ajan aika täyteen miehitettyjä jo valmiiksi kun liput ovat tulleet myyntiin. Ei siellä parhailla riveillä juurikaan ole paikkoja ollut vapaana. Ihan joka matsissa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2014, 07:40:37 kirjoittanut axe86 »

Poissa Le GoaP

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #804 : Huhtikuu 25, 2014, 07:48:45 »
Ikävää, ettei kaikille halukkaille löydy lippua juuri nyt tuollaiseen peliin. Hyvin ikävää myös, että moni ilman lippua jäänyt ei ole malttanut käydä peleissä, silloin kun sinne mahtuisi.  Glory hunting haiskahtaa pahasti.

Itse olen toki playoff-kausarilla liikenteessä. Lapsille onnistuin saamaan liput (2kpl) C-katsomosta oikein hyvältä korkeudelta. Olin siis netissä klo 12 alkaen, liput sain n. klo 12.03.

Käykää hyvät ihmiset peleissä silloinkin kun halliin mahtuu!

Viimeisen 25 kauden aikana olen käynyt yli puolissa runkosarjan kotiotteluissa, tähän päälle vielä lähes kaikki playoffottelut. Netissä olin eilen 11:50 alkaen. Olen siis gloryhunteri ja hidaskin vielä.

Myykää myös sitten marraskuisen tiistain Blues peliin tupa täyteen tälle samalle porukalle, joka saa varata hallin täyteen ennen kuin liput tulevat viralliseen myyntiin.

Tiedä sitten mikä on tässä todellisuus takana, mutta tuskin tstolla tai jossain muualla ajatellaan muuta kuin pitkän tähtäimen taloudellista katetta. Asiat eivät ole mustavalkoisia tässäkään. Täytyy muistaa että varsinkin alkukaudesta katsomot huusivat tyhjyyttään. Kyllä yhteiskumppanit ovat hyvin tärkeä "elintarvike" varsinkin kun Liiga kamppailee uskottavuusongelman kanssa monellakin saralla. Jos nämä liput ovat menneet yhteistyökumppaneille niin sieltä saattaa olla yhteistyötä tulossa myös silloin kun peruskatsoja odottaa vain näitä tosipelejä. Toki voi olla niin, että lähes todennäköinen futiksen EM-kisapaikka siirtää lähivuosina huomiota jalkapalloon ja silloin koko jääkiekko on enemmän kriisissä kuin nyt. Tällöin saattaa peruskatsojan arvo olla sama kuin 90-luvun pankkikriisissä perussäästäjän kun niitä firmoja kaatui. Mutta kyllähän toi peruskatsojakäyrä on ollut laskeva joten ehkä nykyisellä "tiedolla" katsotaan "elintarvikkeen" perään pitkällä tähtäimellä. Ja lipputulothan eivät mene po:ffeista joukkueille suoraan vaan potin kautta. Joten tstolla on ehkä hieman vaikeaa sanoa potentialliselle yhteistyökumppanille "Ei" tässä tilanteessa.

Toki on sitten tällaisia mun kaltaisia jotka asuvat Tampereesta melko kaukana Suomen mittakaavassa. Silti olen ottanut tehtäväkseni käydä kauden aikana katsomassa Tampereella 3-4 runkosarjan kamppailua ja ainakin yhden playoff-pelin per ottelusarja (tänä vuonna työesteet rajoitti nämä poffit vain yhteen Pelsu-peliin ja yhteen Kärpät-peliin). Ja esim. tänään en halliin pystyisi menemään vaikka lippu olisikin, ihan vain siitä syystä, että en pystyisi jännitykseltä katsomaan peliä paikan päällä...

edit: sanavirhe= myös piti olla vain
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2014, 08:00:48 kirjoittanut Le GoaP »

Poissa Arttu87

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #805 : Huhtikuu 25, 2014, 08:49:39 »
Terve,

Täällä jotkut vinkuvat, että pitäisi käydä peleissä myös runkosarjan aikaan? JA SE ON TOTTA, ja niin olen tehnytkin ja kovasti harmitellut kun halliin ei saada Tappara väriä sitten millään? Itse kävin kaikki 10 ensimmäistä kotipeliä putkeen katsomassa.. Sitten tuli työn takia taukoa, eli este! Sitten kävin vielä kolmessa pelissä 2xviikonloppu peli ja yksi tiistai peli, yhteensä 13 runkosarjaottelua.. Nyt olen päässyt näkemään sekä pelsut että lukko sarjaa kumpaakin yhdet ottelut ja mieli olisi tehnyt päästä katsomaan finaaleita, joita olen odottanut kuin kuuta nousevaa, ja ollut varma, että ne toteutuvat. Pääsinkin kahteen ensimmäiseen Tappara-Kärpät peliin! JES! Nyt kun OLISIN todellakin halunnut nähdä FINAALIN "PÄÄTÖKSEN" KUN KANNU NOUSEE NEMON KÄSILLÄ kattoon, ei lippuja saanut sitten millään!!  Olin jo puoli 12 lippupalvelun sivuilla päivittelemässä, mutta klo.12.04 vasta sai sivun auki ostamista varten ja myytiin eo:ta! Tästä ajattelin, että olisiko vain sivut kaatuneet ja päräytin Cittarille Turtolaan vain huomatakseni monen kymmenen metrin jonot ulos! :S Hetken jonotettuani kuulutettiin lippujen olleen loppuun VARATTU!

En siis millään käsitä, miten on mahdollista noin nopeasti lippujen myynti loppuun? Ja kuinka sitten nämä TROKARIT, jotka joka ikisenä vuonna onnistuu saamaan, jättäen tosi fanit ilman lippua? Ei tässä auta kuitenkaan muu kuin uskoa, että lippuja vapautuu vielä, että liput saan ja pääsen halliin tunnelmoimaan, mikä itselleni olisi suuri haave! v.2003 Mestaruutta tuli seurattua TV:n äärellä (16v.) ja silloin jo päätin, että kun vanhempana on rahaa, tulen hallissa käymään ja Tapparan mestaruutta todistamaan! Näin toivottavasti tapahtuukin vielä! Jos ei muu auta niin on mentävä johonkin Baariin Peliä fiilistelemään ja TORILLE KULTAKYLPYYN pelin jälkeen!!! ;)

Onnea Tapparalle illan otteluun ja TUOKAA MESTARUUS MANSEEN!!! Pojalle tulee kylmä Pohjosessa, mikäli sinne karkaa!! :)

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #806 : Huhtikuu 25, 2014, 08:58:47 »
Lipuissa pitäisi toimia markkinatalous.
- Runkosarjan liput halvempia
- Tärkeemmät pelit kalliimpia

Me fanit vaan ei mennä katsomaan runkosarjaa kun odotetaan kevättä ja finaalisarjan liput pitäisi olla samanhintaisia kuin lokakuun Tappara-Kalpa liput. Tappara taas ei ymmärrä sitä, että runkosarja ja erityisesti jotkut päivät ja vastustajat ei kiinnosta.

Parannusehdotus:
- Runkosarjaan takaisin perheliput alariveille 2 aikuista + 2-3 lasta 50e
- Kolmen ottelun pakettilippuja, joilla kolmas ottelu kaupan päälle
- JUnnujoukkueille ja erilaisille kaveriporukoille arkipeleihin kimppalippuja 12-20 lipun paketti puoleen hintaan.
- Playoffseihin runkosarjakausari-ostajille ensin playoofkausarit, sitten muillekin.
- Finaaleihin lippumax määräksi vain 5, ei 8.
- Ratkaisupeleihin Tapparan toimisto voisi myydä pelikohtaisia arpoja, joilla voisi voittaa liput peliin. arpa kympin ja lippuja jaossa 20 kpl,  1 per voittaja. Tällöin olisi ihan perusfanillakin jokin mahdollisuus saada lippu. Ensi kaudella sitten

Nuo lippumyyntijärjestelmät kyllä kyykkii aina, on se sitten Cheek stadionilla tai Henrik Haapala Hakametsässä.




Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #807 : Huhtikuu 25, 2014, 09:19:27 »
Nuo lippumyyntijärjestelmät kyllä kyykkii aina, on se sitten Cheek stadionilla tai Henrik Haapala Hakametsässä.
Todella hyvä  ;D

Valitettavan moni on jäänyt ilman tikettiä jo tälläkin foorumilla. Jos niitä vapautuu bittiavaruuteen samanverran kuin edellisessä hakamettä pelissä pelipäivänä. Tulee kova kilpailu. En tiedä voiko sitä lähteä koneen äärestä mihinkään?

Poissa Arttu87

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #808 : Huhtikuu 25, 2014, 09:26:25 »
Nuo lippumyyntijärjestelmät kyllä kyykkii aina, on se sitten Cheek stadionilla tai Henrik Haapala Hakametsässä.
Todella hyvä  ;D

Valitettavan moni on jäänyt ilman tikettiä jo tälläkin foorumilla. Jos niitä vapautuu bittiavaruuteen samanverran kuin edellisessä hakamettä pelissä pelipäivänä. Tulee kova kilpailu. En tiedä voiko sitä lähteä koneen äärestä mihinkään?

Itse olen istunut jo klo.8.00 koneen äärellä enkä poistu!! ;) Liput jos myyntiin tulee sillon ei enään ehdi miettiin! :)

Ai niin.. Onko kenelläkään pienintäkään hajua milloin liput mahdollisesti vapautuu myyntiin? :O
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2014, 10:02:54 kirjoittanut Arttu87 »

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #809 : Huhtikuu 25, 2014, 10:17:07 »
Kyllä itsellä playoff-kausari löytyy, mutta puhunkin muiden puolesta. Jos ajatellaan, että lippuja pitäisi olla kausareiden jälkeen myynnissä 5000, niin noista lipuista saadaan varmaan n. puolet menemään jo ennen lipunmyynnin alkamista firmoille, tutuille yms. Ja nämä ovat nimenomaan ne parhaat paikat yläriveiltä. Kun tavalliset fanit tulevat klo 12 ostamaan ne jäljelle jääneet 2500 paikkaa, niin vapaana on enää hallin huonoimmat paikat ja suuri osa jää ilman lippua. Kyllähän tässä perusfania viedään oikein kunnolla.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it