Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 353727 kertaa)

Poissa _natte_

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 335
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #750 : Huhtikuu 24, 2014, 11:35:12 »
Mitenkä liput on myyty loppuun ennen kello 12!! Jos myynti alkaa kello 12, niin mun järjen lukaan ne ei voi olla myytynä jo kello 11.55. Tuon kellonajan jälkeen herjannut että lippuja ei saa.
" Silloin kun lähden dokaamaan, en tiedä missä on itä ja missä on länsi " - Jere Karalahti

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #751 : Huhtikuu 24, 2014, 11:38:50 »
No jos sivut vain jumittaa niin liput höylätään lippupisteissä kaikki. Taisi olla virheliike luottaa nettiin, olis vaan pitänyt mennä jonottaan pisteelle. Siellä vaan menee hermot kun joku jaanaa edessä että oliskohan siellä hallin toisellapuolella vapaita paikkoja.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa SPL

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1231
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #752 : Huhtikuu 24, 2014, 11:40:54 »
Nopeita kavereita ollu, kun klo 12 kaikki liput jo myyty.
Tapparan Saarinen: Jännitys ja pelirohkeuden puuttuminen maksoivat voiton.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #753 : Huhtikuu 24, 2014, 11:41:27 »
Mitenkä liput on myyty loppuun ennen kello 12!! Jos myynti alkaa kello 12, niin mun järjen lukaan ne ei voi olla myytynä jo kello 11.55. Tuon kellonajan jälkeen herjannut että lippuja ei saa.

Itse aloitin tasan kello 12 ja kyllä sain liput hollille. En vain päässyt jatkamaan ostamista vaan homma toppas johonkin virheilmoitukseen.

Sen jälkeen ei sitten lippuja enää ollutkaan.
Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #754 : Huhtikuu 24, 2014, 11:41:46 »
Homma ei siis ole niin, että halli olisi täynnä vaan sivut on vaan ihan rikki. Sen ymmärrän ettei kartta oo käytössä - hidastais vaan entistä enemmän eikä se oo muutenkaan toiminu. Sitä en ymmärrä miks sivut on ny näin rikki että väittää ettei lippuja ole vaikka on.
Mistä päättelet tai tiedät, että lippuja on?

Päättelin siitä, että 12 alkaen väitti että liput lopussa. Ei varmasti ole 7600 lippua myyty silloin kun myynnin pitäisi alkaa. Ja 12:30 kuitenkin itse sain hyville paikoille liput. Siitä päättelin että kyllä ne nyt nää sivut on jotka sakkaa. Voi toki olla että nyt on jo kaikki myyty.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #755 : Huhtikuu 24, 2014, 11:41:57 »
Eipä tartte ainakaan näillä näkymin halliin mennä.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #757 : Huhtikuu 24, 2014, 11:45:44 »
Tässäpä se oleellinen: http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194896572718/artikkeli/tapparan+finaaliliput+myytiin+loppuun+7+minuutissa+fanien+pettymys+purkautui+jonossa.html

Seitsemän minuuttia siihen meni.

Tuo on kyllä valetta. Tasan kahdeltatoista väitti että on lopussa ja puoli tuntia hakkasin refreshiä ja lopulta sain kaksi lippua hyville paikoille 12:30. En tiedä mistä toi tieto on peräisin mutta väärin se on.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #758 : Huhtikuu 24, 2014, 11:50:35 »
Päättelin siitä, että 12 alkaen väitti että liput lopussa. Ei varmasti ole 7600 lippua myyty silloin kun myynnin pitäisi alkaa. Ja 12:30 kuitenkin itse sain hyville paikoille liput. Siitä päättelin että kyllä ne nyt nää sivut on jotka sakkaa. Voi toki olla että nyt on jo kaikki myyty.
Mulle palvelu kyllä tarjosi lippuja vielä pari, kolme yli, mutta skippasin ne. En tosin tiedä, olisinko niitä lopulta voinut ostaa. Sitten lippuja ei enää tarjottu. Aivan tasalta en läpi päässyt, kun sivu ilmoitti, ettei suomen kieltä tueta. Sulle ei tätä ilmoitusta tullut, axe86?

Mun mielestäni on vähän nihkeetä vinkua, ettei saanut lippuja. Se on pahoiteltavaa, ehdottomasti, mutta tällaisten irtolippujen ostamisessa on aina riskinsä, kun miljoona muutakin haluaa samaa.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa Holvastintana

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #759 : Huhtikuu 24, 2014, 11:51:41 »
Itse yritin saada kaksi lippua Porin Sokoksen Lippupalvelun myyntipisteestä (tällä kertaa ei ollut ihan viimevuotisen kaltaista jonoa... ;D). Täti katseli siinä 10 vailla 12 jo, että suurin osa lipuista olisi ollut myyty! :o Sitten kun se pääsi niitä lippuja tulostamaan niin loputkin paikat hupenivat silmissä. Itse olin jonossa neljäntenä ja jäin ilman lippuja. Mun edessä oleva sai vielä kaksi vierekkäistä paikkaa! Arvatkaa v..uttaako! >:( Miten voi olla, että suuri osa lipuista oli jo myyty ennen kuin tulivat edes myyntiin?!?!?!?

No katsellaan sitten paska ruutu.fi -palvelusta sitten kun pojat ottavat kannun kotiin!

Poissa Juteeni

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 121
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #760 : Huhtikuu 24, 2014, 11:52:42 »
Onko kellään tietoa, että vapautuuko niitä Liigalle varattuja lippuja tänään vai huomenna yleiseen myyntiin?

Poissa Jusu#25

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #761 : Huhtikuu 24, 2014, 11:53:26 »
Mulle iski ainakin erroria alkuun kunnes aikansa päivittelin. Se olis sitten kauden ensimmäinen peli paikanpäällä tällä kaudella. Tähän näitä opiskelijan viimesiä hiluja on säästetty!

Poissa c-paaty

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 462
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #762 : Huhtikuu 24, 2014, 11:54:05 »
12:03 sain liput "parhaille paikoille" riville 1 kun kahdella koneella yritin samanaikaisesti. Nettisivut taikinoivat alkuun pari minuuttia ja homma kusi mutta ei voi mitään. Täytyy olla silti tyytyväinen.

Lippupalvelu on muutenkin ollut täysi fiasko koko playoffien ajan. Kartta ei toimi ja jos toimii niin näyttää varattuja paikkoja vapaana jne.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #763 : Huhtikuu 24, 2014, 11:54:48 »
Päättelin siitä, että 12 alkaen väitti että liput lopussa. Ei varmasti ole 7600 lippua myyty silloin kun myynnin pitäisi alkaa. Ja 12:30 kuitenkin itse sain hyville paikoille liput. Siitä päättelin että kyllä ne nyt nää sivut on jotka sakkaa. Voi toki olla että nyt on jo kaikki myyty.
Mulle palvelu kyllä tarjosi lippuja vielä pari, kolme yli, mutta skippasin ne. En tosin tiedä, olisinko niitä lopulta voinut ostaa. Sitten lippuja ei enää tarjottu. Aivan tasalta en läpi päässyt, kun sivu ilmoitti, ettei suomen kieltä tueta. Sulle ei tätä ilmoitusta tullut, axe86?

Mun mielestäni on vähän nihkeetä vinkua, ettei saanut lippuja. Se on pahoiteltavaa, ehdottomasti, mutta tällaisten irtolippujen ostamisessa on aina riskinsä, kun miljoona muutakin haluaa samaa.

11:55 aloitin kahdella koneella (minä toisella, tyttöystävä toisella) refreshaileen sivua ja puoli tunti tuli pelkästään virheilmoitusta:

"Täällä haulla ei löydy paikkoja

Valitettavasti ei ole tarpeeksi vapaita paikkoja tällä hetkellä. Valitse toinen katsomo tai käytä "Parhaat vapaat paikat" toimintoa. Voit myös vähentää hakemaasi lippumäärää."

Sitten viimein n. 12:26 onnisti ja sain kaksi paikkaa E3 riviltä 4. Klikkailtiin siis koko ajan tuota "parhaat vapaat paikat" ja ennen tätä näytti alusta asti että täynnä.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #764 : Huhtikuu 24, 2014, 11:59:18 »
Itse yritin saada kaksi lippua Porin Sokoksen Lippupalvelun myyntipisteestä (tällä kertaa ei ollut ihan viimevuotisen kaltaista jonoa... ;D). Täti katseli siinä 10 vailla 12 jo, että suurin osa lipuista olisi ollut myyty! :o Sitten kun se pääsi niitä lippuja tulostamaan niin loputkin paikat hupenivat silmissä. Itse olin jonossa neljäntenä ja jäin ilman lippuja. Mun edessä oleva sai vielä kaksi vierekkäistä paikkaa! Arvatkaa v..uttaako! >:( Miten voi olla, että suuri osa lipuista oli jo myyty ennen kuin tulivat edes myyntiin?!?!?!?

No katsellaan sitten paska ruutu.fi -palvelusta sitten kun pojat ottavat kannun kotiin!

Ootkos varma ettei nää "myydyt" paikat ollu kausikorttipaikkoja ja vierasjoukkueen faniryhmille varattuja paikkoja? Niitä on kuitenkin yllättävän paljon, varmaan ainakin 1/3 ellei jopa puolet katsomosta. Se on toki erittäin outoa mikäli lippuja voidaan myydä etukäteen. Luulis että Lippupalvelu hoitais hommat niin ettei niitä vaan oo yksinkertaisesti mahdollista missään myydä yhtään ennen 12:00? Vaikka niin huonosti Lippupalvelun sivutkin toimii että eihän sitä tiedä...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2014, 12:00:55 kirjoittanut axe86 »