Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 353721 kertaa)

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #705 : Huhtikuu 16, 2014, 23:09:02 »
...

Sain kuitenkin E1:stä kaksi lippua 1-rivistä. Sanokaapas E-parvella viihtyneet, että välittyykö sinne ollenkaan tunnelmaa ja meteliä? Helsingistä asti kun ajelee, niin olisi kiva päästä Finaali-tunnelmaan!

Ainakin E3ssa keskellä viime vuonna finaaleja katselleena totesin, että ei ollut ihan paha paikka. 3. Riviltä näkyvyys oli vähän liiankin hyvä, kun kuviot ja aukeavat paikat näki ylävinkkelistä hieman eri tavalla, kuin esim. päätykatsomosta (enemmän nitroa)... Ihan päädyissä E:tä en ole ollut, joten siitä ei kokemuksia.

E1:ssä on varmasti meteliä, kun on lähellä seisomakatsomon SO-faniryhmää... eli ääntä pitäisi riittää.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #706 : Huhtikuu 16, 2014, 23:27:34 »
On kyllä tosiaan huono karttasysteemi Lippupalvelulla. Eihän se ole lähelläkään reaaliaikaa. Kauan aikaa näytti monia paikkoja vapaina, mutta ei niiden osto kuitenkaan onnistunut. Oli tarkoitus päästä alas lähelle C1-katsomoa, mutta edellisen vuoksi ei onnistunut.

Sain kuitenkin E1:stä kaksi lippua 1-rivistä. Sanokaapas E-parvella viihtyneet, että välittyykö sinne ollenkaan tunnelmaa ja meteliä? Helsingistä asti kun ajelee, niin olisi kiva päästä Finaali-tunnelmaan!

E1:ssä on kyllä hyvä tunnelma ihan varmasti kun SiniOranssit tosiaan ovat niin lähellä. Olin siellä yhden välierän katsomassa. Ja E-parven ykkösriviltä on pelin seuraamisen kannalta ehkäpä parhaat näkymät koko hallissa sekä jaloille tilaa yllinkyllin. Oon vähän kateellinen, itse olin valmiina kolmelta ja yritin alusta asti klikkailla itselleni paikkoja E1 tai E2 alariveiltä, mutta en saanut vaan jouduin tyytymään E1 kakkosriviin :)

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #707 : Huhtikuu 17, 2014, 07:53:43 »
E1:ssä on kyllä hyvä tunnelma ihan varmasti kun SiniOranssit tosiaan ovat niin lähellä. Olin siellä yhden välierän katsomassa. Ja E-parven ykkösriviltä on pelin seuraamisen kannalta ehkäpä parhaat näkymät koko hallissa sekä jaloille tilaa yllinkyllin. Oon vähän kateellinen, itse olin valmiina kolmelta ja yritin alusta asti klikkailla itselleni paikkoja E1 tai E2 alariveiltä, mutta en saanut vaan jouduin tyytymään E1 kakkosriviin :)

Okei hieno juttu! Enpä tajunnutkaan, että seisomakatsomohan on siinä ihan vieressä. Tuo lippujen ostaminen tuntuu olevan niin tuurista kiinni ja ehkä itelle kävi sitten vahingossa hyvä tuuri :) Olen kyllä ennenkin ollut E-parvella ja tosiaan pelinhän sieltä näkee hyvin, mutta jäänyt sellainen mielikuva, että hallin äänet ei kantaudu sinne oikein mitenkään. 

Ota pari tuoppia ennen peliä, niin on ihan sama, missä istut

Kiitti vinkistä! Täytyykin ajellessa ottaa pari-kolme tuoppia, niin homma toimii!

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #708 : Huhtikuu 17, 2014, 08:40:41 »
ma 21.4 peliin vielä lippuja jäljellä just kävin hakemassa liput.
Olisi jopa huippu paikkoja c2 rivi 13 vierekkäisiä paikkoja.

Mjones

  • Vieras
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #709 : Huhtikuu 21, 2014, 12:40:39 »
Nyt löytyy taas paikkoja illan otteluun D-päädystä, että jos joltain liput uupuu vielä niin sieltä niitä taas saa.

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #710 : Huhtikuu 21, 2014, 13:15:26 »
Nyt löytyy taas paikkoja illan otteluun D-päädystä, että jos joltain liput uupuu vielä niin sieltä niitä taas saa.
Kiitos liput on ja kalliit, mutta kyllä se meininki on hieno hallilla. Pitää siitä vähän maksaa, vaikka on pätkivä ruutupalvelu ja 300 kilometriä ajoa yhteensä. TAPPARA

rännipakki

  • Vieras
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #711 : Huhtikuu 21, 2014, 15:46:17 »
taas vapautunut muutama lippu. Nopeasti kun toimii niin saattaa saada lipun istumaan.

Poissa Van Nostrand

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #712 : Huhtikuu 22, 2014, 22:34:07 »
Jos Kärpät keskiviikkona vie niin tietääkö joku milloin perjantain peliin tulee liput myyntiin?

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #713 : Huhtikuu 22, 2014, 22:46:10 »
Jos Kärpät keskiviikkona vie niin tietääkö joku milloin perjantain peliin tulee liput myyntiin?
Kukaanhan sitä ei vielä varmaksi tiedä mutta eiköhän ne torstaina taas tule klo 9-17 välisenä aikana.

Poissa Skeletor

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #714 : Huhtikuu 23, 2014, 20:16:12 »
Jos joskus, niin nyt voi olla onnellinen omistaessaan pleijarikausarin. Voi vain kuvitella sen ryntäyksen, kun perjantain liput tulee myyntiin...

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #715 : Huhtikuu 23, 2014, 20:20:56 »
Pakko saada lippu peliin, ei kestä enää yhtään ainoota pron studioo tällä kaudella.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa _natte_

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 335
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #716 : Huhtikuu 23, 2014, 20:26:20 »
Onko sitä ilmoitettu millon liput tulevat myyntiin? Miksei kellonaikaa voi ilmoittaa vaikka ei olisi varmaa että pelataanko peliä ?

Meinaan huomisen työt vähän haittaavat lipun hommaamista jos 9 aamulla tulevat myyntiin. Pitäisi tietokoneelle päästä että saisi valita paikat.
" Silloin kun lähden dokaamaan, en tiedä missä on itä ja missä on länsi " - Jere Karalahti

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #717 : Huhtikuu 23, 2014, 21:01:23 »
Finaalit-jatkuvat-perjantaina-lipunmyynti-torstaina-klo-12

Mode-edit:
Laitetaanpa viesti tähän kopiona ettei kaikkien tarvitse kuormittaa sivua:
Lainaus
FINAALIT JATKUVAT PERJANTAINA - LIPUNMYYNTI TORSTAINA KLO 12
Kärpät onnistui pelaamaan Tapparalta ensimmäisen ottelupallon voittamalla kotiottelunsa Oulussa maalein 2-1. Se tarkoittaa sitä, että kuudes ottelu pelataan perjantaina Hakametsässä klo 18:30.

Lipunmyynti otteluun alkaa torstaina klo 12 Lippupalvelun ennakkomyyntipisteissä ja verkkokaupassa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2014, 21:06:41 kirjoittanut Trafan »

Poissa _natte_

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 335
    • Profiili
" Silloin kun lähden dokaamaan, en tiedä missä on itä ja missä on länsi " - Jere Karalahti

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #719 : Huhtikuu 24, 2014, 11:02:15 »
Ei alkanut lipumyynti 12.00
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"