Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 353705 kertaa)

Porkkana

  • Vieras
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #345 : Marraskuu 06, 2013, 14:55:50 »
Ratinan peli, oli siellä yleisöä sitten 9000 tai 16000, niin eiköhän se lasketa yleisökeskiarvossa vaan täytenä Hakametsänä. Niin se käsittääkseni Jokereilla ja IFK:llakin on mennyt talviklassikoiden osalta. Eli ei nosta yleisökeskiarvoa keinotekoisesti.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. HIFK:n keskiarvoa oli kaudella 11-12  8266, vaikka halliin mahtuu 8200 henkilöä. Ilman tuota stadionpeliä HIFK:n keskiarvo olisi ollut 7369 ja mikäli se olisi merkattu "täytenä nordiksena" niin se olisi ollut 7397.

Jokereilla luultavasti sama homma, tarkastanut en mutta näin olettaisin.

Lisäksi luulisin että myös Tappara on stadion-ottelun huomioinut ennen kautta kun ilmoitti katsojakeskiarvo tavoitteensa.

Lipun hintoihin, tuo tarjous on ihan hyvä, varsinkin tuonne D-päätyyn. Mutta siltikin toivon että ei mitään isoja alennusmyyntejä lisää järjestettäisi. Nuo lippujen hinnat pitäisi jo kauden alusta pistää moneen eri kategoriaan, vastustajan, pelipäivän ja paikkojen mukaan. Ottaa vaikka otanta viimeiseltä 5? Vuodelta ja katsoa mitkä katsomot ovat olleet tyhjiä ja minä päivinä, laskea niiden hintoja. Sillain sen pitäisi mennä että Lauantaimatsi HIFK:ta vastaan on kalliimpi kuin Tiistaimatsi Bluesia vastaan, lyödään vaikka 7€ lisää ekaan noista ja 7€ pois toisesta.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2013, 15:01:14 kirjoittanut Porkkana »

Poissa Oklahoma

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #346 : Marraskuu 06, 2013, 19:34:11 »
Saas nährä millon tulee huuto.net:iin winter classicin lippuja myyntiin. Nyt jo nähtävissä näitä varailu kikkailuja esim. B1 katsomossa johon vapautunut n. 20 paikkaa mitkä olivat jo pari päivää sitten menneet. Piti itse ostaa liput juuri näiltä paikoilta niin tuli vähän seurattua tilannetta ja muutenkin kiinnostaa lippujen menekki.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #347 : Marraskuu 06, 2013, 20:33:54 »
... Nuo lippujen hinnat pitäisi jo kauden alusta pistää moneen eri kategoriaan, vastustajan, pelipäivän ja paikkojen mukaan. Ottaa vaikka otanta viimeiseltä 5? Vuodelta ja katsoa mitkä katsomot ovat olleet tyhjiä ja minä päivinä, laskea niiden hintoja. Sillain sen pitäisi mennä että Lauantaimatsi HIFK:ta vastaan on kalliimpi kuin Tiistaimatsi Bluesia vastaan, lyödään vaikka 7€ lisää ekaan noista ja 7€ pois toisesta.
Vastustajien mukaan hinnoittelu on arveluttavaa, esimerkkinä Hifk. Ei hirveän väärin vaikka esimerkkis olis toisinpäin, takerruin tähän koska ennen kauden alkua itse oletin Hifkin olevan parempi.  Viikonpäivä on jo helpompi hinnoitella ja toisaalta vois hintoja porrastaa myös kauden edetessä eli alkukaudesta alemmat hinnat ja sitten jossain kohtaa paluu normaaliin.
Kuinkahan sitten tuo kategorointi moneen, sama paikka monista syistä monin eri hinnoin, kuinka kuluttaja reagoi. Tuoko se sekavuutta ja epätietoisuutta ja vähentää kiinostavuutta. Varmaan edullinen hinta on hyväksi mutta entä seuraava kerta vaikka tuolla 14euron lisäyksellä samaan paikkaan, tuleeko kauppoja enää sillä asiakkaalla.
Kyllä tuossa kategoroinnissa on puolensa mutta hyvin tarkkaan saa miettiä tarjoamaa, kuluttajan käyttäytyminen vaan on niin hankala arvata.

Porkkana

  • Vieras
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #348 : Marraskuu 06, 2013, 21:48:57 »
Vastustajien mukaan hinnoittelu on arveluttavaa, esimerkkinä Hifk. Ei hirveän väärin vaikka esimerkkis olis toisinpäin, takerruin tähän koska ennen kauden alkua itse oletin Hifkin olevan parempi.  Viikonpäivä on jo helpompi hinnoitella ja toisaalta vois hintoja porrastaa myös kauden edetessä eli alkukaudesta alemmat hinnat ja sitten jossain kohtaa paluu normaaliin.


Kuinkahan sitten tuo kategorointi moneen, sama paikka monista syistä monin eri hinnoin, kuinka kuluttaja reagoi. Tuoko se sekavuutta ja epätietoisuutta ja vähentää kiinostavuutta. Varmaan edullinen hinta on hyväksi mutta entä seuraava kerta vaikka tuolla 14euron lisäyksellä samaan paikkaan, tuleeko kauppoja enää sillä asiakkaalla.


Kyllä tuossa kategoroinnissa on puolensa mutta hyvin tarkkaan saa miettiä tarjoamaa, kuluttajan käyttäytyminen vaan on niin hankala arvata.

No sillähän ei isoa merkitystä ole kuinka "hyvä" HIFK on. HIFK vetää aina Tampereella enemmän kuin esimerkkini Blues. Hyvä esimerkki oli tänkauden ainoa HIFK-peli, kaikki tiesivät että HIFK on ihan sekaisin mutta siltikin 6000 ylittyi. Ilvestä lukuunottamatta muut eivät sitä  määrää ole vielä vetäneet. Kyllä muillakin joukkueilla on "vastustajalisiä" paremmin vetäville joukkueille, joten ei se mikään uusi juttu ole. Kyllä, ilman muuta voi porrastaa hintoja hieman, mutta tuollaiset melkein puoleen tiputukset kesken kauden on kyllä minusta liikaa, mutta ei kyllä minun pelissä käynteihin kyllä ainakaan vaikuta, siis tuo hinnan tiputus.

No ei tuohon 7 euroon kannata takertua, se oli vain esimerkki, enkä todellakaan tarkoittanut että jokainen penkki tarvisi olla eri hintainen. Juurikin niin että esim. D2 ja D3 vaikka viikolla 15€ ja viikonloppuna 20€, toinen pääty vaikka viikolla 25€ ja viikonloppuna 30€. Noikin summat on vain heittoja joten älä takerru niihin, mutta idean ymmärtänet. Sitten vaikka Ilves-peleihin 6€ hintaa päälle ja muihin enemmän vetäviin vaikka HIFK 3€, Kärpät,Jokerit 2€ jne.  Lisäksi kyllä ihmettelen tuota sekavuusjuttua, jokainen asia jokaisessa kaupassa maksaa eri hinnan. Ainoa asia mikä pitää kunnolla ilmoittaa vaikka netissä on lipun kokonaishinta, ilman mitään + hintoja. Esim. Viikonloppuna HIFK C-päätyyn lippu maksaa 33 euroa, joka sisältää kaikki kulut. Viikonloppuna Kalpa peliin lippu maksaa 30€, sisältäen kaikki kulut. Jne.

Joka tapauksessa Tappara joutuu jokaiseen otteluun ilmoittamaan lippujen hinnat (vai hoitaako lipunmyyjä asian) niin sillä ei ole kyllä mitään väliä jos ne vaihtelevat. Jopa maidon hinta vaihtelee eri kaupoissa. Sielläkin ainoa asia mikä pitää hoitaa on kokonaishinnan näkyvillä olo.

Tässä olet kyllä oikeassa, vaikea arvata käyttäytymistä, mutta ei se silti väärin ole pyytää Metallican keikasta isompaa hintaa kuin Hevisauruksen keikasta. Ymmärrätkö?

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #349 : Marraskuu 07, 2013, 08:32:38 »
Ilveksen Facebook-ryhmässä asiantuntijan lausuntoja kasapäin tästäkin aiheesta, tässä näitä "tykätyimpiä" kommentteja. Enpä itse ryhmän jäsen ole, mutta tuli etusivulle, kun FB-kaveri sitä kommentoi.

Lainaus
Ei ne siellä tajua, että kun Ilves vähänkin menestyy, tulee se tuulipukukansa Ipan peleihin.

Lainaus
Mun mielestä alennuslipuilla myönnetään suoraan se, että ollaan paniikissa lipputulojen suhteen. Mutta se on vaan mun mielipide.

Lainaus
Vasara-paniikki... HNNNNNGGGGGGG

Lainaus
Vasara on taulukossa kolmantena. Liput menee alennukseen. Mistä se kertoo? Sää tiiät, mää tiiän, ilman kahvittelujakin kaikki tietää.

Tässä ei varmaan nyt ihan ymmärretä, että lippujen hintaa alennetaan Tapparan vieraspäädyssä, joka siis on Ilveksen kotipääty, ns. täysi pääty Ilveksen kotipeleissä. Kyllä Ilveksen peleissä ihan suhteessa yhtä tyhjältä näyttänyt tuo C-pääty, joten en ihmettelisi vaikka Ilves seuraisi perässä tässä asiassa.
On nuo muuten aika haaskoja, kaikesta vääntää sen oman Kissan aina pöydälle komeilemaan. Ei sielläkään päässä nyt ihan niin hirveän hyvin mene.
 
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Porkkana

  • Vieras
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #350 : Marraskuu 07, 2013, 09:22:52 »


Lainaus
Mun mielestä alennuslipuilla myönnetään suoraan se, että ollaan paniikissa lipputulojen suhteen. Mutta se on vaan mun mielipide.


Lainaus
Vasara-paniikki... HNNNNNGGGGGGG

Lainaus
Vasara on taulukossa kolmantena. Liput menee alennukseen. Mistä se kertoo? Sää tiiät, mää tiiän, ilman kahvittelujakin kaikki tietää.


Niin, nythän Tapparan peleihin vieraspäädyn liput maksavat saman hinnan mitä osasto 41 ja muu "pomppukatsomo" on maksanut jo koko kauden omista lipuistaan. Eli nyt ollaan vasta tasoissa alennuksen jälkeen siellä katsomossa. Luultavasti nämä kirjoittajan kuuluvat samaan sakkiin ja eivät tätä asiaa edes halua ymmärtää. Kunhan purkavat omaa pahaa oloa. Muutenkin noiden Ilves-kannattajien jutut eivät pyöri missään muissa asioissa kuin ihmispäiden lukumäärässä tai 16 mestaruudessa. Eivät he "kannata" joukkuetta, he kannattavat omaa "suosiotaan" ja jotain 100-v sitten tapahtuneita mestaruuksia mistä ei ole kuin mustavalko-valokuvia todisteena.


Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #351 : Marraskuu 07, 2013, 16:42:08 »
Vastustajien mukaan hinnoittelu on arveluttavaa, esimerkkinä Hifk. ...

Kuinkahan sitten tuo kategorointi moneen, sama paikka monista ...

Kyllä tuossa kategoroinnissa on puolensa mutta hyvin tarkkaan saa miettiä tarjoamaa, kuluttajan käyttäytyminen vaan on niin hankala arvata.

No sillähän ei isoa merkitystä ole kuinka "hyvä" HIFK on. HIFK vetää aina Tampereella enemmän kuin ....

No ei tuohon 7 euroon kannata takertua, se oli vain esimerkki, enkä ....
Lisäksi kyllä ihmettelen tuota sekavuusjuttua, jokainen asia jokaisessa kaupassa maksaa eri hinnan. Ainoa asia mikä pitää kunnolla ilmoittaa vaikka netissä on lipun kokonaishinta,...

Tässä olet kyllä oikeassa, vaikea arvata käyttäytymistä, mutta ei se silti väärin ole pyytää Metallican keikasta isompaa hintaa kuin Hevisauruksen keikasta. Ymmärrätkö?
Ideasi ymmärretty kyllä, lyhensin tekstiä... kokonaisuudessaan tarvii lukea siitä alkuperäsestä.

Vastustajahinnoittelussa tarvis tosiaan kaivaa useampi vuosi, alkukauden Jokerit perjantai 5004, Lukko lauantai 5351, Saipa perjantai 5025 ja muut ollu siinä 4000-4300 katsojaa ei taida riittää pohjaksi. Mahdollisesti on vuosittain heittoja kiinnostavuudessa mutta vaikka se viiden vuoden tarkastelujakso antas jo trendiä.

Summista niin tuo yks luku nyt vaan oli sinulla joten käytin sitä ja siinä olis voinu olla vaikka X euroa.
Tuosta sekavuudesta, tarkoitin sitä että henkilö käy irtolipuilla suurinpiirtein samalla paikalla, vaikka D1 rivillä kahdeksan viidennellä penkillä reunasta tai seuraava lähin. Jos sen hinta on sitten joka kerta eri kun vastustaja ja päivä vaihtuu niin se voi hämmentää.
Kauppaan tai konserttiin ei oikein mielestäni istu vertaaminen, kyllä tuote joka ostetaan on kuitenkin yksi Tapparan peli. Ennemmin Liigan puolelta katsottuna pätee mielestäni "jokainen asia jokaisessa kaupassa maksaa eri hinnan".  Tuotteet maksaa eri hinnan eri kaupoissa niinkuin liput on eri hintaisia muilla paikkakunnila ja jopa Ilveksellä. Kaupan tuotteiden hinnat nousee määrävälein, esim vuosittain, niinkuin on pelienkin hinnat noussu. Tuo "Metallican / Hevisaurus" vertaus osuu paremmin "Tappara / LeKi" vertauksena ja periaatteessa peräkkäiset Metallican konsertit on samanhintaisia.
Niin no voishan sen ajatella että halliin päästäksesi ostat lipun jonka hinta muodostuu Tapparan katsomonosakohtaisesta hinnasta + vastustajalisä y euroa+ ajankohtalisä z euroa (juu, olen katsonut Komisario Palmu elokuvia).
On sitten enempi tai vähempi kategorioita ja hintoja niin Tappara tekee hinnoittelun ja sinne Lippupalvelun systeemiin ne on syötettävä. Jos on vaihtelevia hintoja niin sitten ainoastaan Lippupalvelua voi käyttää hintatietolähteenä, muutoin ei pysy homma kasassa.
Meillä on pelitapahtuman tuotteesta ainakin se ero että minulle se on Tapparan peli mutta sinä noteeraat tuotteeseen myös vastustajan. (Nyt tarvii lopettaa tämä jauhaminen, taitaa olla jo ristiriitaistakin juttua, tätä ei ainakaan minun kannata kovin ykstyiskohtaisesti miettiä)

Porkkana

  • Vieras
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #352 : Marraskuu 07, 2013, 17:33:10 »
Meillä on pelitapahtuman tuotteesta ainakin se ero että minulle se on Tapparan peli mutta sinä noteeraat tuotteeseen myös vastustajan. (Nyt tarvii lopettaa tämä jauhaminen, taitaa olla jo ristiriitaistakin juttua, tätä ei ainakaan minun kannata kovin ykstyiskohtaisesti miettiä)

niin no minulla on kausikortti joten itse olen joka pelin jo maksanut, minulle sillä ei ole mitään väliä kuka vastassa on. Mutta älä nyt paskaa puhu että satunaiskäyttäjille vastustajalla ei ole merkitystä.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #353 : Marraskuu 07, 2013, 19:47:24 »
Meillä on pelitapahtuman tuotteesta ainakin se ero että minulle se on Tapparan peli mutta sinä noteeraat tuotteeseen myös vastustajan. (Nyt tarvii lopettaa tämä jauhaminen, taitaa olla jo ristiriitaistakin juttua, tätä ei ainakaan minun kannata kovin ykstyiskohtaisesti miettiä)

niin no minulla on kausikortti joten itse olen joka pelin jo maksanut, minulle sillä ei ole mitään väliä kuka vastassa on. Mutta älä nyt paskaa puhu että satunaiskäyttäjille vastustajalla ei ole merkitystä.
Kausari on kyllä minullakin.
Paskaa puhumista on myös että vain vastustajalla on merkitystä. Joillekin kriteeri voi olla vastustaja mutta on niitäkin kun kriteeri on ajan käyttö erilaisista syistä johtuen.

Poissa nippuside

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #354 : Marraskuu 07, 2013, 23:59:15 »
Osallistutaan sevverta tähän ,
Tapparalla todellamonta tiistai ottelua "9" tällä kaudella... Hmm..  Haasteellinen tilanne tampereella..
Kokemuksen perusteella vaikeaa saada ihmisiä liikkeelle vastustajasta riippumatta.. Pieniä eroja toki on joukkue kohtaisesti. No tilanne oli tiedossa ennen kauden alkua ja mitään ei tehty asian eteen.. Tai kalpa pelin liput maksoi saman verran kaikkialle..
Mitä olisi voitu tehdä..
-jos viikolla ti ja pe/la  pelit  tarjota samaan pakettiin esim:25e/ jotain lähinnä tiistai kaupanpäälle
- alku kauden tiistait maajoukkue taukoon asti jollain hinnalla..
- syyskauden tiistait hintaan ?
-käyttöön mini kausarit jonka voi aktivoida kotoa verkkopankilta haluamakseen ajaksi..

Tuo että d päädyn hintoja laskettiin on ihan ok , mutta se olisi kuulunut tehdä ennen kautta...
Sitten meillä on  rivit1-6  jotka ovat liian huonolla käyttöasteella..
- tähän tulisi löytää lääkkeet ,lääkkeet eli viikkopelien perheliput hinnallisesti jopa liian alas..
- ja lapsia/teinejä ja nuorisoa suosien nämä alarivit hinnoiteltaisiin huokeiksi , kunhan täyttyvät periaatteella..
- ohjelmana ennen peliä ja erätauoilla vaikka pleikka turnaus, joka karsinta periaatteella aina voittaja jatkoon;) ja loppukaudesta playoffit . No jotakin kannattais yrittää..massiivinen lippujako tampereen alueen koulujen ala-asteille tiistai peleihin..  Tällöin aikuiset tuovat ja ostavat lippunsa ...
- tällä mahdollista vaikutusta tulevaisuudessa kävijöihin .ja puhun nyt syyskauden tapahtumista...

Tulevasta fanikatsomo uudistuksesta .. Jos paikka vaihtuu niin selkeästi alariveistä ylöspäin kallistuva kausari hinnoittelu, koska kaikkihan tahtovat ylemmäs pelin seuraamisen vuoksi.
- onkohan tuossa ajateltu e-katsomon mahdollisuutta , sieltä pelin seuraaminen helppoa kannustus kuuluvaa , ei haittaa vaikka seisoo tai pomppii ja tukee soosoon seisoma katsomoa .
Voisi olla yhdistettynä .. No ajatukset pikkasen harhautuivat,lääkkeet..

Itselle ei vastustajalla  ole niin Merkitystä , menen halliin kun paikalle pääsen.. Toki urho ja nyt 4 pro on sitä jonkin verran rokottanut.
Monelle vastustajalla on suurikin merkitys .. Ja siinä olisi iso parannuksen kohde fanittamisessa.
Ei pitäisi olla merkitystä  onko vastus kärpät vs blues joka ei vedä minään viikonpäivänä missään olosuhteissa kunnolla.. Olen joskus tavannut ilmielävän blues kannattajankin..
eli halliin pitäisi suunnata vastuksesta riippumatta..ymmärrän kyllä että raha on tiukalla ja tähän saumaan noi 1-6 d alarivien puoli ilmaiset liput olisivat omiaan ..
Välillä huudan toisinaan istun mutta aina taputan rytmissä jos se on kuultavissa;)
Muutama sananen siitä ennen peliä olevasta alku jutusta voisihan toi ainakin loppua positiivisemmin.. Luulisi esim viimekeväältä löytyneen aika railakkaita tuuletuskuvia siihen  lisäksi..

Harmi kun tällä palstalla ei ole peukkuja tykkäämään,tai ei

Ennen vanhaan maalinteko oli vaikeeta nyt ei mee mistään sisään !

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #355 : Marraskuu 13, 2013, 18:13:41 »
Tuonpa opiskelevan satunnaiskatsojan näkemyksen tänne sekaan. Lipun hinta ei ole rajoite, sillä opiskelija saa hajapaikan C2:sta haluamalleen riville hintaan 11,50 euroa, jonka pystyy raapimaan kasaan helposti aina kun haluaa. Joillakin seuroilla on toki vielä parempia tarjouksia ääripäänä Lukko, joka päästää Raumalla opiskelevat sisään haalareissa ilmaiseksi. En kuitenkaan edes kaipaa mitään moista, vaan Tapparan alennustaso on mielestäni erittäin hyvin kohdallaan.

Ajankäyttö on sen sijaan ongelma: pelejä on niin paljon, etten voisi kuvitellakaan hankkivani kausikorttia. Pari kotipeliä viikossa kuukaudesta toiseen olisi mulle uskoakseni yksinkertaisesti liikaa. Siinä kärsisivät ainakin liikuntaharrastukset ja mahdollisesti myös koulunkäynti ja kaverisuhteet. Paremmin sopii tahti, jossa käyn katsomassa pelin parin-kolmen viikon välein. Muu elämä ei kärsi tästä juurikaan ja se yksittäinen Tappara-ilta tuntuu aina hyvältä. "Ei makeaa mahan täydeltä" sanotaan, ja se pitää monesti paikkansa.

Peliä valikoidessa sitten raksuttaa jonkinlainen päänsisäinen Excel-taulukko, jossa parametrina on ajankäytöllisten kalenterisyiden lisäksi vastustaja. Elämys on vaan parempi, kun vastassa on joukkue, joka ei ole yksi HajutonMautonVärittömistä tai edes pelaa hyvää kiekkoa kuten esimerkiksi SaiPa tällä ja viime kaudella. Samoin ajattelee moni muu, joten mielenkiintoisempi vastustaja vetää jopa pari tuhatta nenää enemmän halliin. Jokainenhan täällä tietää eron tunnelmassa, kun hallissa on 4 500 tai 6 500 katsojaa. Tyhmähän minä olisin, jos valitsisin viikon kahdesta kotipelistä sen, joka tiedetään huonommaksi kaikin puolin.

Lipunhinnan porrastaminen ei vaikuttaisi uskoakseni käyntikertojen määrään omalla kohdallani millään tavoin. Valikoituihin peleihin se varmaan vaikuttaisi minulla ja monella muullakin hieman, mikä tietäisi yleisömäärien tasoittumista jonkin verran. En vaan ole varma, hyödyttäisikö tällainen tasoittaminen oikeastaan millään tavoin. Eri asia olisi, jos nykymallilla katsomoita myytäisiin loppuun niissä halutuissa peleissä, mutta kun meidän hallissa on yleensä tilaa kaikille halukkaille. Paikallispelit ovat oma lukunsa tässä suhteessa, ja siksi niiden hintaa on nostettu ylös jo aikoja sitten.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #356 : Marraskuu 13, 2013, 18:14:03 »
Tässä vielä kaikkien liigaseurojen porrastamiskäytännöt. Osalla seuroista asia oli esitetty selkeästi, mutta osan kohdalla joutui vähän kaivelemaan, joten listassa voi olla puutteita. Pitää huomioida myös monien käytäntö, ettei halutuimmissa peleissä tunneta opiskelija- tai eläkeläisalennuksia tai muita vastaavia. Näin on myös Tapparalla ja Ilveksellä.

Blues: 2,50-6,00 euron lisä HIFK- ja Jokerit-otteluissa.
HIFK: 3,50 euron lisä Blues- ja Kärpät-otteluissa ja 5,50 euron lisä Jokerit-otteluissa.
HPK: 2,50 euron lisä lisä HIFK- ja Jokerit-otteluissa.
Ilves: 5,00 euron lisä Tappara-otteluissa.
Jokerit: 2,50 euron lisä lisä Kärpät-otteluissa, 6,50 euron lisä lisä HIFK-otteluissa, muulloin 2,00 euron lisä pe- ja la-otteluissa.
JYP: Osaan lipuista 2,00 euron lisä HIFK-, Jokerit-, Kärpät-, KalPa- ja Tappara-otteluissa.
KalPa: Istumaan 4,00 euron lisä HIFK-, Jokerit-, JYP- ja Kärpät-otteluissa, muulloin 2,00 euron lisä pe- ja la-otteluissa.
Kärpät: 1,50-5,00 euron lisä HIFK-, Jokerit, JYP-, KalPa-, Tappara- ja Ässät-otteluissa.
Lukko: 4,00 euron lisä Ässät-otteluissa, 2,00 euron lisä HIFK-, Jokerit-, Kärpät- ja TPS-otteluissa.
Pelicans: -
SaiPa: 3,00 euron lisä HIFK- ja Jokerit-otteluissa.
Tappara: 3,00 euron lisä Ilves-otteluissa.
TPS: 3,00-4,00 euron lisä HIFK-, Jokerit-, Kärpät-, Lukko-, Tappara- ja Ässät-otteluissa.
Ässät: 4,00 euron lisä Lukko-otteluissa, 2,00 euron lisä HIFK- ja Jokerit-otteluissa.

Pistää silmään, että ipalaiset pääsevät monissa paikoissa halvemmalla vieraspeliin kuin me. Taas meitä sorretaan. Vielä huonommin asiat ovat helsinkiläisillä, jotka maksavat ekstraa kaikkialla paitsi Tampereella ja Lahdessa.

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #357 : Marraskuu 25, 2013, 18:17:00 »
Tuohon Ratinan ulkoilmamatsiin, niin kumpaan päätyyn Tapparafanit nyt sijoittuvat? C-pääty on nimetty "Ilves päädyksi" ja D-pääty "Tappara päädyksi". Tarkoittavatko nämä nyt sitä, että Tappara-päädyssä on joukkueen maalivahti kaksi kertaa vai hyökätäänkö sinne kahdesti?

Eli kumpaan päätyyn olette lippunne ostaneet? Alunperin ajattelin sen kyllä niin, että D-pääty on Tappara-faneille, mutta tarkemmin pohdittuani ajattelin että onko nuo nimetty Hakametsän mukaisesti C-pääty Tapparalaisille ja D-pääty Ilvesläisille? Mahdollisimman nopeita vastauksia, kiitos jo etukäteen :)


Poissa sant3ri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
  • Shalalalalalala Tampereen Tappara
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #358 : Marraskuu 25, 2013, 18:20:40 »
Tuohon Ratinan ulkoilmamatsiin, niin kumpaan päätyyn Tapparafanit nyt sijoittuvat? C-pääty on nimetty "Ilves päädyksi" ja D-pääty "Tappara päädyksi". Tarkoittavatko nämä nyt sitä, että Tappara-päädyssä on joukkueen maalivahti kaksi kertaa vai hyökätäänkö sinne kahdesti?

Eli kumpaan päätyyn olette lippunne ostaneet? Alunperin ajattelin sen kyllä niin, että D-pääty on Tappara-faneille, mutta tarkemmin pohdittuani ajattelin että onko nuo nimetty Hakametsän mukaisesti C-pääty Tapparalaisille ja D-pääty Ilvesläisille? Mahdollisimman nopeita vastauksia, kiitos jo etukäteen :)

Tappara hyökkää D-päätyyn kaksi kertaa.

Poissa Oklahoma

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #359 : Joulukuu 03, 2013, 23:18:53 »
Facebookissa tuli vastaan Stadioninfo- kuva jossa näytetään, että Tappara hyökkää C-päätyyn ensimmäisen erän ja toisen D-päätyyn. Ja ulkoilmaotteluiden sääntöjen mukaisesti puolet vaihdetaan vielä kolmannen erän puolessa välissä.