Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (2/293) > >>

Andy:
Välityspalkkiot on aivan naurettavia, kausarin etu toki on se, ettei tarvitse itse noita maksaa. Sähköpostilippu taisi olla 90 senttiä, kallis on sekin sähköpostiksi.

ekunkikat:

Käyn firman kausarilla aina kun pääsen tai sit seisomakatsomoon (köyhä kun oon). Seisomaliput on noussut ihan yleisen hintatason kehityksen mukaisesti eli 10 -> 12 egeen.

tapsa34:
Perjantaisen Kärppä-pelin voi Tapparan sivujen mukaan ostaa netistä katseluun ja nettilippu maksaa 7 euroa? Aika hunajainen hinta harkkapelistä! Kevään tosipelejä myytiin samaan hintaan URHO:lla!

Globe:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Elokuu 13, 2010, 08:00:52 ---Toisekseen, vieläkään ei taida olla mahdollista valita itse paikkojaan, vaan lippupalvelu automaattisesti valitsee puolestasi "parhaat paikat". Miksiköhän on niin vaikea päästä siihen systeemiin, että saa itse valita paikat, jotka haluaa??

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä saa nyt itse valita verkkokaupassa paikat, juuri ostelin liput sieltä.  :)

Tra-Kalpa peliin oli hetki sitten 1990 istumapaikkaa vielä saatavilla.

4_TRA:
Kävin tarkistamassa palvelun tarjoajalta ja jumankekka... näin on, siis toden totta voi itte klikkailla paikan/paikat katsomosta!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta