Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (3/293) > >>

tsrautia:
Noniin nyt tuohon Kalpa-peliin pystyy valitsemaan itse paikat, mutta muissa myöhemmissä peleissä näyttää edelleen olevan käytössä tuo "Parhaat vapaat paikat" -systeemi! :D

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Elokuu 31, 2010, 11:47:33 ---Noniin nyt tuohon Kalpa-peliin pystyy valitsemaan itse paikat, mutta muissa myöhemmissä peleissä näyttää edelleen olevan käytössä tuo "Parhaat vapaat paikat" -systeemi! :D

--- Lainaus päättyy ---
Parhaat vapaat paikat on perseestä.
Naurettavaa, että edelisiltana ennen peliä tilatut liput on puolityhjässä katsomonosassa mukamas ne parhaat.
Tyhjiä paikkoja niillä omasta mielestä parhailla paikoilla on kuitenkin aina pilvin pimein itse matsissa. Katsojaluku jotain 3800 :D

jarnop:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Elokuu 31, 2010, 11:47:33 ---Noniin nyt tuohon Kalpa-peliin pystyy valitsemaan itse paikat, mutta muissa myöhemmissä peleissä näyttää edelleen olevan käytössä tuo "Parhaat vapaat paikat" -systeemi! :D

--- Lainaus päättyy ---
Ja jos huomasit niin peliin saa alkaa varaamaan lippuja 8.8.2010, sillai että voi varata myös paikkanumeron.
Kun viitsii etsiä, niin sivulta löytyy tämmöinen tieto.

Lipunmyynti alkaa
su, 08/08/10 12:00

Varausmahdollisuus
Alkaa su, 08/08/10 12:00
Päättyy ti, 21/09/10 21:00

iceman:
Onkos kenelläkään tietoa, että onko tälläkin kaudella OP:n omistajajäsenillä mahdollisuus ostaa Tapparan peleihin 2-lippua yhden hinnalla (riveille 1-6)?

Viinikan Alku:
Mikäs on lippupolitiikka huomiseen 9.9.2010 Tappara-Lukko -harjoitusmatsiin; kausarilla sisään?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta