PaloPenan viereen pitäisi olla elämyslisä 5euroa.
Kyllähän noi ihan tolkuttomia hintoja on normaalisti. Ei ole kauhean harvinainen nykyään sellainen 4:n hengen perhe, joka ennen kävi viettämässä aikaa peleissä, toi siinä ohessa sitten kassaan rahaa fanituotteiden, poppareiden, limun, jäden jne muodossa. Mutta ajat muuttuu. Vielä vähemmän harvinainen on nykyään se samainen 4:n hengen perhe, joista toinen vanhempi työtön, ja toinen vanhemmista elää jatkuvassa epätiedossa töiden pysyvyyden vuoksi.
Ei siitä ole kuin pari kautta, kun allekirjoittanutkin mielellään lähti peliin kolmen daaminsa kanssa. Ja kyllä silloin sitä rahaa usein tuli jätettyä kassaan enemmän kuin mitä itse liput kustansi. EI ENÄÄN.
Onhan tuolla nytkin kun oikein rupesi katsomaan ihan hyviä täkyjä: Kaksi yhden hinnalla, kummikampanja jne..Mutta onko Tapparan Markkinointikin jätetty Leinosen harteille?? Tarjouksia voi kyllä mainostaa HYVISSÄ ajoin myös meille, jotka kokevat perushinnat liian kalliiksi. Ei se E4 katsomon tarjous sitä ongelmaa poista, että hallissa pelistä toiseen tyhjiä paikkoja noin 3500.
Minä en osaa, jaksa,halua laskea, kuinka paljon enemmän vaikka 2000 katsojaa peliä kohti toisi halliin kassaan enemmän rahaa ja halliin säpinää!!!
P.S: Oli oikein mukavaa olla eilen Kärpät pelissä. Ikinä ei ole ennen Kärppiä vastaan päässyt niin helpolla ostaan sitä kahvia ja lihapiirakkaa makkaralla, käymään vessassa, ja vielä hallista pois, asfalttitöistä huolimatta.
Ugh, olen puhunut. Sekavasti mutta kuitenkin.