Kirjoittaja Aihe: Tuomas Vänttinen  (Luettu 52147 kertaa)

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #15 : Elokuu 14, 2010, 14:26:16 »
Jos minä olisin Mattila niin muodostaisin Vänttiselle kolmosvitjasta kentän joka pimentäisi kaikkien vastustajien ykkösvitjat. Ja tietysti ykkösalivoiman yksi perusmies. Vänttinen pelaa koko ajan kovalla sykkeellä kentällä muttei hän ole mikään jäätävä pelintekijä. Sensijaan puolustaminen sujuu todella mallikkaasti. Pelaa fyysisesti ja pysyy hyvin iholla ilman jäähyjä. Kenties häntä voisi ajatella myös viivaan ylivoimalla, kun kuti lähtee todella hanakasti? Meillä ei ole vasemmalle heittää pakkiin kovakutista pakkia?

Mutta jos Vänttiselle on luvattu hyökkäävä rooli silloin kun kirjoitti sopparin..

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #16 : Elokuu 14, 2010, 15:33:56 »
Mutta jos Vänttiselle on luvattu hyökkäävä rooli silloin kun kirjoitti sopparin..

Kuka niitä lupaa? Tässä on päävalmentajakin jo kerinnyt vaihtua sen jälkeen kuin Vänttinen on sopparin Tapparan kanssa tehnyt. Ja muutenkin mikä on tämä hyökkäävä rooli? Pitääkö kahden minsan ylivoimasta saada pelata 30, 60 vai 90 sekuntia?

Itse vielä (varmaan typeränä) luotan siihen että harjoituksissa ja pelikentillä näytetään sellaisia otteita että on ansainnut paikkansa tällaisesta hyökkäävästä roolista.

Poissa RPS

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #17 : Syyskuu 14, 2010, 23:13:24 »
Niin kyllä vänttinen kannattais laittaa nyt puolustavaan rooliin (ainakin alkuun). Kunnes nähdään ansaitseeko nää kanukit paikkansa 1-2 kentässä!

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #18 : Syyskuu 14, 2010, 23:42:02 »
Mun mielestä Vänttisellä on nimenomaan alkukaudesta tilaisuus näyttää miten homma toimii 2. kentän sentterinä. Guollan tulon myötä alkaa olla tunkua sentterin paikoille.

Poissa mara-jara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 142
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #19 : Syyskuu 19, 2010, 11:01:38 »
Kyllä toi Vänttinen täytyy sovittaa,johonkin muuhun ketjuun,ei toi ykkönen toimi ollenkaan tällä tavalla.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #20 : Syyskuu 19, 2010, 11:14:23 »
Kyllä toi Vänttinen täytyy sovittaa,johonkin muuhun ketjuun,ei toi ykkönen toimi ollenkaan tällä tavalla.

Ja viimeistään kun Guolla palaa, niin pahasti näyttää siltä, että joko nelosen/kolmosen sentteri tai sitten 3 laituri?
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #21 : Syyskuu 19, 2010, 12:17:38 »
Joo, aiemminkin on tullut mainittua ettei Vänttisen paikka oo ykkösen keskellä.
Jos mietitään meiän sentteri tilannetta;
Guolla tulossa, Doell, Vänttinen, Kanki, Koskinen.
Mun mielestä selkee marssijärjestys ois että Doell ykkössena, Guolla kakkossena, Kanki kolmoseen ja Koskinen neloseen.
Vänttinen laituriks. Sen vois istuttaa vaikka kakkosketjuun laituriks Ströban tai ehkä vielä ennemmin Tillun tilalle.
Ykkönen selkeesti mun mielestä Luce-Doell-Topo. Ois fyysinen ja taitava kenttä.

Mutta ettei ihan off topiciks mee ni sanotaa ny kuitenki sen verran että Vänttisen manseen tulo oli mun mielestä todella hieno juttu. Kaverissa on potentiaalia ja asennetta todella paljon.
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #22 : Syyskuu 19, 2010, 13:22:45 »
Mutta ettei ihan off topiciks mee ni sanotaa ny kuitenki sen verran että Vänttisen manseen tulo oli mun mielestä todella hieno juttu. Kaverissa on potentiaalia ja asennetta todella paljon.

Ei mun mielestä tuossa ollut off-topicia vaan ihan hyvät ajatukset joita on itsekin tullut mietittyä. Voisko Pekkala/Ströba-Guolla-Vänttinen toimia? Kun Virpiö-Kanki-Peltolaa ei kyllä kannata erottaa ja Koskinen menis sitten Lähteen ja Vilkmanin kanssa yhteen ihan hyvin.

"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #23 : Syyskuu 21, 2010, 13:09:43 »
Joo, Virpiö-Kanki-Peltola ollut mun mielestä hyvin onnistunut ketju. Sitä ei kannata rikkoon lähtee. Kanki tekee tänä vuonna läpimurron ja uskon että kyseiset laiturit pääsee nauttiin hyvistä tehoista Kankisen laidoilla.

Pekkala-Guolla-Vänttinen hmm... Ei välttämättä ois ollenkaan huono ku miettii että Guollalla pelisilmä kohdallaan ja muutenki hyvä luomaan tekopaikkoja. Vänttisellä ja Pekkalalla taas enemmän rymistelyä ja vauhtia ja pokkaa mennä maalille survoon niitä kiekkoja reppuun.

Toivottavasti Pekkala saatas pikaseen ruotuun ja Koskela sen tilalle katsomoon. Turha peluuttaa kaveria joka ottaa joka ikisessä pelissä vähintään yhden täysin turhan jäähyn ja tekee pisteitä liian satunnaisesti. Puhumattakaan siitä pään kestämisestä tosipeleissä.
Vänttinen tarvis tommosen pistelingon muutenki vierelleen, ku sais muutaman onnistumisen pisteiden muodossa ni it nousis ja ehkä saatas siitä semmonen 15 maalin mies.
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #24 : Syyskuu 24, 2010, 20:40:37 »
Blokkasi muuten tänään Kerhon ylivoimien aikana ainakin neljä laukausta, ei turhaan Jypin kannattajat kehuneet tätä ominaisuutta...

Poissa montonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 236
    • Profiili
Nim. Buddha jatkoajassa: "Ennen tais olla meriittit baaritiskillä, kun sanoi, että palkan maksaa HIFK. Saako sillä meriitillä edes säälipillua enään. "

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #26 : Syyskuu 29, 2010, 22:05:53 »
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/09/1195483

Heh kerranki joku kiekkoilija sanoo mielipiteensä rehellisesti eikä näitä "pienestä pitäen oon haaveillu Tapparassa pelaavani ja rakastan kaupunkia" legendoja. Eiköhän Vänä tuosta huolimatta pelaa koko sydämmellään Tapparalle.

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #27 : Syyskuu 29, 2010, 22:20:00 »
Jypiä vastaan saattapi olla hiukan näyttöhaluja Vänttiselllä, mielenkiintoista nähdä. Voisi olla laitahyökkääjänä vielä hyökkäyspäässä tehokkaampi.
Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Mazza

  • Vieras
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #28 : Syyskuu 29, 2010, 22:41:37 »
Vänttinen on kyllä monipuolisuutensa ansiosta hieno pelaaja nykyjoukkueelle. Jos Guollan saapumisen aikoihin koko sentterikalusto on ehjänä, voi Vänttisen siirtää laitaan ja testata miten hän pystyy auttamaan joukkuetta sillä paikalla. Todennäköisimmältä kuitenkin vaikuttaa että kaverista saadaan paras irti puolustavana sentterinä ja alivoimilla, koska siinä hommassa hän on spesialisti ja ne ovat aina vain tärkeämpiä pelin osa-alueita kun kevät lähestyy. Mutta kokeilla kannattaa hyökkäävässä roolissa koska miehellä itsellä selvästi on halua ja uskoa että sekin luonnistuu.

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Tuomas Vänttinen
« Vastaus #29 : Syyskuu 30, 2010, 20:23:42 »
Aivan loistava peli tänään Vänttiseltä. Oli eittämättä Niemisen ohella Tapparan paras pelaaja... Tämä siis Urhon kautta katsottuna...