Kirjoittaja Aihe: Jouni Virpiö  (Luettu 25643 kertaa)

Poissa Lasse

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #15 : Huhtikuu 23, 2010, 20:10:24 »
No kovin tarkkaan en tiedä mikä meni pieleen Jypin liigajoukkueessa
Mitä minä olen kuullut, niin ei oikein synkannut Risto Dufvan kanssa. RD oli kuulemma sanonut, että samassa joukueessa emme ole? Totta vai ei?

Mazza

  • Vieras
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #16 : Huhtikuu 23, 2010, 20:55:22 »
Dufvalla on oma filosofiansa, onhan miehen koirankopissa ollut aiemmin mm. Ilari Filppula ja jopa viime kaudella loistanut Antti Virtanen. Tällä kaudella Steve Kariya taisi huilata välillä vaikka oli terveenäkin. Ehkä kyse on ollut siitäkin että RD haluaa alempiin ketjuihin fyysisiä rouhijoita, ja jos et pienenä taitopelaajana (Virpiö ja em.) mahdu kärkiketjuihin, et pelaa. Tässä valossa on ymmärrettävää ettei Jouni ole saanut mahdollisuutta. Nyt ura vedenjakalla?

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #17 : Huhtikuu 24, 2010, 14:53:10 »

Niin toivottavasti toteutuu sama kuin Vertsin kohdalla. Junnuna hyvät tehot jyväskylässä, mutta vasta Tapparassa alko sitten kulkeen liigassa myös.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Poissa cunkku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 43
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #18 : Lokakuu 10, 2010, 17:24:05 »
No niin, 10 peliä katseltu ja kun on ammattimaisesta tulosurheilusta kyse niin pelkkä hyvä yritys ei riitä.
Kuten pisteet 0+1 osoittaa niin uutta kaveria Vänttisen rinnalle,ja hakemaan uutta potkua alempaa tai katsomosta.

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #19 : Lokakuu 10, 2010, 17:30:38 »
Ite en viä heivais pois kokoonpanosta. Käyny muutaman pelin kattoon ja sit Urholta muutaman kattonu ni ei se Virpiö missään nimessä täys sukka oo. Veikkaan että pari onnistumista ja vois löytää hyvänkin vireen.

Ku mietit noi lähtökohdat ni ei helpoin mahollinen tilanne. Jypissä peliaikaa niin ja näin ja sit tulee Tapparaan sillä asenteella, että pakko onnistua.

Kumminki liikkuu hyvin ja yrittää 110 koko ajan. Av:lla myös todella hyvä.
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #20 : Lokakuu 10, 2010, 17:37:55 »
No niin, 10 peliä katseltu ja kun on ammattimaisesta tulosurheilusta kyse niin pelkkä hyvä yritys ei riitä.
Kuten pisteet 0+1 osoittaa niin uutta kaveria Vänttisen rinnalle,ja hakemaan uutta potkua alempaa tai katsomosta.
No katselepa pelin aikana hieman tuonne puolustuspäähän, niin näet, mitä Virpiö täällä tekee. Hän on puolustaja ja raaka taistelija, joka pelaa todella hyvin alivoimaa. Hän karvaa ja raastaa vastustajaa. Kaikki pelaajat eivät ole pistenikkareita, mutta tällaisia pelaajia joukkue tarvitsee. Tiputtaisitko Honkasen pois, koska ei tee pisteitä? Minä en ainakaan pudottaisi, koska hän on omiensa puolustaja, ja niitäkin joukkueessa tarvitaan.

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #21 : Lokakuu 10, 2010, 17:43:16 »
taappara kiteytti kaiken olennaisen!
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa cunkku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 43
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #22 : Lokakuu 10, 2010, 17:55:56 »
Voihan sen noinkin nähdä, tosin +- tilasto näyttää -1 , ja kuten kaikki tietää tuohon lasketaan vain "tasakenttätilanteet". Kuvittelin että rouhijat sekä taistelijat löytyvät 3-4 kentästä, ei kentällisistä 1-2. Mutta katsellaan taas 10 peliä lisää sillä jokainen meistä näkee tilanteet omalla tavalla ja vain mitä penkin takaan nähdään niin sillä on merkitystä.

Ugh- olen puhunut.

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #23 : Lokakuu 10, 2010, 18:01:03 »
Hyvin puhuttu eittämättä. Ei oo tullu liikaa tilastoja ny tarkasteltua, ennemminki mutuna heitin. Luonnollisesti lisää tehoja tarvii tulla mutta katotaan 10 pelin jälkeen. Luulen että pisteitä kertyny lisää siihen mennessä!
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #24 : Lokakuu 10, 2010, 18:05:11 »
Mielestäni Virpiön voisi hyvin tiputtaa kenttään nro.3. Siellä avut tulisivat ehkä paremmin esiin, mutta jokaisessa kentässä olisi hyvä olla tällainen puolustavampi hyökkääjä. Kakkosessa se on Vänä, joten kolmosessa se voisi olla Virpiö. Guollan tulo vaikeuttaa tätä tilannetta paljon.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #25 : Lokakuu 10, 2010, 19:04:22 »
Guollan saavuttua pistäisin Virpiön neloseen, koska puolustustyöskentely sujuu ja alivoimalla mies on Vänttisen jälkeen ehkä tärkein mies. Esitysten perusteella joku herroista Vilkman, Lähde, Koskinen tai Peltola tulisi mielestäni syrjäyttää ennen Virpiötä.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #26 : Lokakuu 11, 2010, 23:31:08 »
Itse en ole Virpiön pelistä vielä vakuuttunut, en edes puolustuksen erikoismiehenä - tosin olen nähnyt vain muutaman ottelun. Yritteliään näköistä peliä, mutta kuitenkin auttamatta tehotonta. Peliaikaa on tullut säännöllisesti, mutta maalisarakkeessa tasan nolla - mies on mestistasolla kuitenkin kunnostautunut maalitykkinä. Itse kaipaisin Nestori Lähteelle isompaa näytönpaikkaa - mies on oikeastaan koko liigauransa ajan tehnyt hyvän määrän maaleja kun se suhteutetaan peliaikaan ja rooliin.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Podolski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 278
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #27 : Joulukuu 13, 2010, 22:17:21 »
Täytyy sanoo että kyllä on Virpiöllä todella kova homma runtata ittensä kokoonpanoon. Tai pitäisi olla. Vänttisen kenttään ei pitäisi olla asiaa, koska Peltola ja Pätkä pelaa hemmetin hyvin siinä. Doellin kenttään ny ei ikinä. Kanki, Tillu ja Strömberg pelaa hyvin ja parantaa koko ajan. Neloseen vois päästä. Mutta jos Guolla palaa tai sen tilalle hankitaan joku muu niin en mielellään Virpiötä näkis pelaamassa.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #28 : Joulukuu 13, 2010, 22:23:58 »
Täytyy sanoo että kyllä on Virpiöllä todella kova homma runtata ittensä kokoonpanoon. Tai pitäisi olla. Vänttisen kenttään ei pitäisi olla asiaa, koska Peltola ja Pätkä pelaa hemmetin hyvin siinä. Doellin kenttään ny ei ikinä. Kanki, Tillu ja Strömberg pelaa hyvin ja parantaa koko ajan. Neloseen vois päästä. Mutta jos Guolla palaa tai sen tilalle hankitaan joku muu niin en mielellään Virpiötä näkis pelaamassa.

Mielestäni Virpiö menee helposti Lähteen, Antosen sekä Vilkmanin edelle neloseen.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Jouni Virpiö
« Vastaus #29 : Joulukuu 13, 2010, 22:27:15 »
Olen varmaan ainoa, mutta kun on viime aikoina katsonut Antosen ja Vilkmanin peliä niin minulle on tullut jopa ikävä Virpiötä. Näkisin hänet mielellään nelosen laidassa, mutta kuten Podolski totesi niin ei missään nimessä tule sotkea hyvin toimivaa Vänttisen kenttää. Kangasniemen kenttää voi minun puolestani sörkkiä, mutta kyllä minä näkisin Virpiön mieluiten kokoonpanossa nelosen laidassa.

En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta alivoimatehokkuus on heikentynyt Virpiön ollessa loukkaantuneena, joten sillekin saralle hänestä olisi apua.