Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Petteri ''Pelikirja'' Sihvonen

<< < (15/21) > >>

ekku:
Petteri on provokaattori, ei juuri muuta. Ei sellaista pelikirjaa olekkaan että Sihvonen Uramaa kehuisi.Sihvonen perää modernin jääkiekon perään, mutta itse jumiutuu summas-tammis oireilussaan silkkaan mustavalkoisuuteen.Petteri paasaa pelikirjaa, muttei syvennä analyysejaan yksilövalmennukseen. Ei pelaajat vain taktiikkataulua tuijotellen nouse rivimiehistä ratkaisijoiksi.

Pelikirja on pelikirja, mutta pelaaja on menttaalinen tekijä. Kenelle on uutta että joukkueen peli tässä vaiheessa kautta yksinkertaistuu?Tässä vaiheessa valmentajat kaipaavat sitoutumista ja vielä lujempaa halua voittamiseen. Taktinen puoli on jo ajettu sisään.Jos se on epäonnistunut, ei sitä täysin uudeksi noin vain vaihdeta.Pelikirja on toisarvoista, ellei intohimoa ja kilpailuviettiä ole.

En yritä pyyhkiä taktsta osuutta pelistä pois, mutta se on toisarvoista jos vastustaja menttaalienergia on suurempi.

Antaa Sihvosen huutaa ja huhuilla. Jos hänelle tuosta vielä jotain maksetaan, olkoon otettu pelikirjastaan ja älköön koskaan edes haaveilko päävalmentajan työstä.

janneojanenonjumala:
Mikähän se moderni pelikirja on? Mun mielestä Uraman käyttämä 'tyyli' on enemmän modernia kuin kivikautinen Matikaisen poltetun maan/jään taktiikka. Mutta nähty monta kertaa että puolustavalla tyylillä on helpompi edetä mitalipeleihin huonommallakin rosterilla. Kärpäthän on pelannut jo monta vuotta hyökkäävämpää kiekkoa, mutta myös erinomaisella rosterilla.
Sihvosen kommentit ovat kyllä sellaisia, etten haluaisi keskustella ko. kaverin kanssa, ainakaan tuopin ääressä ;)

jjms:
http://youtube.com/watch?v=Dla87b5Xw30

http://youtube.com/watch?v=ZDD5z-puDZ8&feature=related

Petteri tenttaa Kummolaa

jallu_tane:
Hahah, v**** mikä spede toi Sihvonen. Kummola kyllä vei tän erän.
P.s toivottavasti Suomi pelaa hyvät kisat.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Huhtikuu 02, 2008, 17:18:58 ---Hahah, v**** mikä spede toi Sihvonen. Kummola kyllä vei tän erän.
P.s toivottavasti Suomi pelaa hyvät kisat.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mun mielestä Sihvonen pysyi asiassa ja Kummola sortui loanheittoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta