Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rautakorpi lähtee

<< < (8/42) > >>

Josif:

--- Lainaus käyttäjältä: Volkkarijermu - Huhtikuu 11, 2006, 20:46:28 ---Ei Raunoo ei, ei sillä oo mitään annettavaa nykyjääkiekolle.

--- Lainaus päättyy ---

taidat olla kyllä oikeessa. mutta onneks Tami on jo tehny sopimuksen ens kaudesta! ei tarvii pelätä että se suuntais tapparaan. toisaalta, ei sopimukset oo sitä ennekään estäny lähtemästä

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: Josif - Huhtikuu 11, 2006, 20:49:09 ---taidat olla kyllä oikeessa. mutta onneks Tami on jo tehny sopimuksen ens kaudesta! ei tarvii pelätä että se suuntais tapparaan.
--- Lainaus päättyy ---

Mihin Tamminen on tehnyt sopimuksen?

Miten olisi rokkikiekko ja Jami Kauppi? ;)

Tappara #27:
Kyllä tuli puskista. Olisiko homman takana joku rahakas sopimus esim. Sveitsiin. Aika näyttää. Jollain lailla luulen että tämä on ollut Leinosen tiedossa jo jonkun aikaa. Toivottavasti valmentaja on jo selvillä. Uuden valmentajan on oltava kokenut ja osaava. Nyt ei oteta mitään välimallin paskaa.

Menipähän suurimmat menestyspaineet. Itse ainakin odotin että ensi kaudella olisi voinut menestystä odottaa. Mene ja tietä, turha enää spekuloida.

TBK:

--- Lainaus käyttäjältä: ressi - Huhtikuu 11, 2006, 20:30:22 ---...ihan ylläri tää ei oo, meinaan uskokaa tai älkää, mut  tyttären tarha-täti puhu noin viikko sitten että Tapparasta tulee kohta huonoja uutisia liittyen Rautakorpeen. En vaan uskonut et huhu pitäis paikkansa...

--- Lainaus päättyy ---
Joo, mun kummitädin lähikauppiaan kaima oli kanssa kuullut samoja juttuja jo kuukausi sitten.

Ei vaan. Melkoisesti se paletti meni nyt uusiksi. Mistä löytyy uusi käskijä Rautakorven tilalle? Siinä 1000 000€:n kysymys. Minä kun kuvittelin, että Rautakorpi valmentaa kaksi kautta ja sen jälkeen Tapparan pitkäaikainen juniorivalmentaja Mikko Saarinen ottaa pestin vastaan. Mielenkiintoista nähdä miten käy...

Betonileuka:
Ei mitään robotti/duffa -kiekkoa. Otetaan Allu Lähteenmäki ja Vepu Surenkin ja aletaan pelaan kunnon old-time-hokia. Laidat paukkuun ja sitä rataa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta