Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rautakorpi lähtee

<< < (7/42) > >>

Keyman:
No olihan tuo uutinen melkoinen pommi. Nyt huolestuttaa kuitenkin tuo seuraaja. Tappara ei ole Rautakorven lisäksi oikein aina onnistunut näissä valmentavalinnoissa. Eniten toivon, että uusi päävalmentaja tulee seuran ulkopuolelta. Ei siis Makkosta tai Mikko Saarista ykköseksi, kiitos! Nyt tarvitaan raikkaita tuulia, kuten Rautakorpi itse sanoi.

Ljpp:
Johan on pommi. Siinä meni sitten pitkäjänteinen mestaruusprojekti, joka alkoi jo ihan kohtalaisesti. Ketä on tarjolla? Keikkamies vai pidempään sitoutuva? Ulkomailta vai kotoa? Kuka on sellanen valmentaja joka on valtti pelaajahankinnoissa?

Ei muuta kun arvailemaan Sheddenin ja Toivolan uusia seuroja... ::)

SPL:
Toivolan suuntaus on ilmeisesti Lukko. Kovat huhut. Leinosella kumminkin joku "ässä" hihassa. ? :-\

Josif:
jotenkin mä haistoin tän... ei oikein tiedä kuinka suhtautua tähän. hyvä valmentaja mutta en pitänyt hänen "se voittaa, kumpi päästää vähemmän maaleja" pelitavastaan. Itse näkisin mieluiten Kalevin tai Raunon uutena käskijänä. Ehkä heidän pelifilosofia olisi "se voittaa kumpi tekee ENEMMÄN maaleja", päinvastainen ku Rautiksella.

Kiitos Jukalle kuitenkin 2003 mestaruudesta!!

Volkkarijermu:
Ei Raunoo ei, ei sillä oo mitään annettavaa nykyjääkiekolle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta