Kirjoittaja Aihe: Palauteketju  (Luettu 174720 kertaa)

marjaliisa

  • Vieras
Vs: Palauteketju
« Vastaus #330 : Marraskuu 05, 2011, 15:11:04 »
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta en löytänyt parempaa paikkaa. Saisiko tänne kehiteltyä jonkun chat paikan?

Poissa Ojasfani#8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 677
  • Sinioranssit & Seinäjoen Hurjat
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #331 : Marraskuu 05, 2011, 18:59:08 »
IRC-kanava #tappara on hyvä Tapparalainen chat. Tästä pääset IRC:iin.
Sinioranssit on täällä jäädäkseen
Ei meitä tap-piotkaan hiljentäis
On sydän sininen, on sydän oranssi
Ja suurin rak-kautemme Tappara

Laalaalallaalaa.......... ja suurin rakkautemme Tappara

Poissa axe76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 321
  • jaa mää vai
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #332 : Marraskuu 12, 2011, 21:15:03 »
moro
Minkä takia minun vistit o jämähtänyt 100 vaikka olen kirjoittanu muutaman  lisää...

Poissa axe76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 321
  • jaa mää vai
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #333 : Marraskuu 12, 2011, 21:17:21 »
No nii nyt tietenki toimii kele tana ja anteeksi.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #334 : Marraskuu 12, 2011, 21:43:52 »
moro
Minkä takia minun vistit o jämähtänyt 100 vaikka olen kirjoittanu muutaman  lisää...
Olethan perehtynyt Palstan sääntöihin?
Olet kirjoittanut asiallista kieltä viesteissäsi, jotka tuovat lisäarvoa palstan sisällölle tai antavat perustellun mielipiteesi viestiketjun otsikon mukaisista asioista?
Joku moderaattoreista on saattanut lähettää jonkun jalostuneen hengentuotteesi suoraan bittiavaruuteen tulkittuaan sen typeräksi muutaman sanan sisällöttömäksi chattiviestiksi, joka vain vaikeuttaa palstan luettavuutta. En sano että näin olisi käynyt, mutta viestilaskurin pettäminen vaikuttaa vielä epätodennäköisemmältä.

Poissa axe76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 321
  • jaa mää vai
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #335 : Marraskuu 12, 2011, 22:02:22 »
En ole Alun rankkujen jälkeen kirjoittanut pahaa mutta nyt näyttää toimiwan joten kaikki ok.  JA hyvä SUOMI

Poissa Jasu76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #336 : Marraskuu 20, 2011, 12:48:24 »
Moro,

Mikähän on tuo mystinen lisälaajennus jota näillä sivuilla olevien osien näyttäminen vaatii. Chromella surffailu täällä vähän tuskaa kun tuo laajennus ei asennu ja sivu hyppii ylös alas...

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #337 : Marraskuu 20, 2011, 19:01:41 »
Moro, Chromella on surffailtu parisen vuotta eikä kyselyitä plugineista. Kerrotko hieman tarkemmin?
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Jasu76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #338 : Marraskuu 20, 2011, 19:24:25 »
Enpä osaa paljoa enempää kertoa, kun en pääse oikein mistään kiinni mikä on tuo lisälaajennus tällä sivustolla.

Chrome heittää sitä ****keltaista palkkia ylös, jossa myös painonappi asenna laajennus. Tuosta kun painaa niin ei tapahdu yhtään mitään. Moon ihan pihalla tän ongelman kanssa kun sen voisi käsin asentaa kun tietäs mikä se on. Raivostuttava ongelma kun sivu hyppii ja pomppii tuon palkin tullessa ja lähtiessä aina kun ketjua vaihtaa.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #339 : Marraskuu 20, 2011, 23:45:04 »
Oletan että Windows-käyttöjärjestelmä? Toimiiko homma Firefoxilla?
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Danny

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 308
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #340 : Marraskuu 21, 2011, 07:02:01 »
Oletan että Windows-käyttöjärjestelmä? Toimiiko homma Firefoxilla?

Ainakin mulla toimii Firefoxilla.
"Siipiä voiton kunniaksi"

muncci

  • Vieras
Vs: Palauteketju
« Vastaus #341 : Marraskuu 21, 2011, 12:46:31 »
Itse olen blokannut mainokset joten tämä on silkkaa arvailua. Nykypäivän mainokset käyttää vissiin flashia melko usein. Onko kenties flash-kikkula asennettu koneesee ennen Chromea?

Poissa Jasu76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #342 : Marraskuu 21, 2011, 17:16:43 »
Itse olen blokannut mainokset joten tämä on silkkaa arvailua. Nykypäivän mainokset käyttää vissiin flashia melko usein. Onko kenties flash-kikkula asennettu koneesee ennen Chromea?

Chrome on ollut alusta saakka tällä koneella. Flash on päivittynyt.

Ja edittinä, firefox kyllä pelittää. Eli se on Chromen jokin päivitys menny bitti poikittain => asennus uusiks.

Ja edit vol2. Se oli sellanen laajennus kuin Skyke click to call joka häiritsi tätä surffailua urakalla. Kun sen ensin sammutti niin loppu temppuilu siihen. Hämäs vaan kun ei millään muulla sivulla sitä tehnyt kuin täällä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2011, 17:26:27 kirjoittanut Jasu76 »

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #343 : Joulukuu 16, 2011, 17:01:42 »
Olisikohan palstalle mitenkään mahdollista saada monelta muulta palstalta tuttua ingnore-toimintoa, jolla voisi muutaman itseä ärsyttävän nimimerkin laittaa listalle, joiden viestit eivät näy muiden joukossa?

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #344 : Joulukuu 16, 2011, 20:05:35 »
Olisikohan palstalle mitenkään mahdollista saada monelta muulta palstalta tuttua ingnore-toimintoa, jolla voisi muutaman itseä ärsyttävän nimimerkin laittaa listalle, joiden viestit eivät näy muiden joukossa?

Aika hyvä idea. Itsekin oon ajatellut joidenkin kirjoittajien ohittamista tällä tavalla - on hyvä muistaa, että samaa miettii varmasti moni meistäkin, veli #51 hyvä. Silti toiminto olisi hyvä pikasuodatus, jolloin pystyisi pikakatomisella keskittymään oleelliseen.

Kyllähän tällaisen mahdollista pitäisi olla. Kysyin äskettäin moderaattoreilta YV:nä asiaa, joka niin ikään liittyi kehittämiseen. Sain vastauksen käytännössä heti, taisin odottaa vastausta lähes tunnin tms. Palvelu pelaa! Kysy ja perustele!

Edit: kirjoitusvirheitä...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2011, 22:20:46 kirjoittanut Kankaantaan profeetta »