Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Perinteitä kunnioittaen: ulkoilmaottelu Tappara vs. Ilves

<< < (14/15) > >>

soosi:

Ei mene hyvin, kun Ilves ei pääse treenaamaan. 15 minuuttia treeniajasta vei Tapparan A-junnut.

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194860191267/artikkeli/ilveksen+valmentaja+tuohtuneena+ratinan+stadionilla+ei+mennyt+ihan+putkeen+.html

Multisillan Suursmurffi:
Ei taida onnistua varaaminen, vaan tarttee ostaa lippu heti. Ainakin mun tapauksessa oli näin.

tonizzz:
Ihan hyvältä näyttää sään suhteen. Huomenna pitäisi olla pientä pakkasta ja lauantaina n. 5 astetta ja selkeää. Erittäin hyvät olosuhteet ulkopelille.

Manse-Fani:
Facesta poimittua:

"Open Ice - Winter Classic Tampere
OPEN ICE –LIPPUJA JÄLJELLÄ ENÄÄ 900 KPL

Huomenna 14.12. järjestettävän, ennätyksiä jo rikkoneen Tampereen Talviklassikon ennakkomyynti on sujunut hyvää vauhtia ja lippuja on jäljellä enää 900 kappaletta.

Mikäli haluat varmistaa sisäänpääsysi Ratinan stadionille ja olla osana historiallista tapahtumaa, kannattaa liput hankkia Lippupalvelun kautta jo ennakkoon. Vapautuneiden varauksien myötä lippuja on saatavilla vielä kaikkiin katsomoihin.

HUOM! Ottelupäivänä lipunmyynti käynnistyy Ratinan stadionilla klo 12 VAIN, jos lippuja on vielä jäljellä.

LIPPUJEN HINNAT (ennakko / ovelta)
Pääkatsomo: 52,50 euroa / 55 euroa
Aurinkokatsomo & kaarteet: 41,50 euroa / 45 euroa
Päätykatsomot : 31,50 euroa / 35 euroa

Hinnat sisältävät jo palvelumaksut.

Lämpimästi tervetuloa!"

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: Multisillan Suursmurffi - Joulukuu 12, 2013, 21:30:32 ---Ei taida onnistua varaaminen, vaan tarttee ostaa lippu heti. Ainakin mun tapauksessa oli näin.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, sitä tynkälauseellani tarkoitin, että onko noita lippuja vielä vapautumassa eli mihin asti varauksia pidetään. Eilen ja ilmeisesti myös tänään on taas uusia paikkoja vapautunut. Onko tuo mainittu 900 nyt se oikea vapaiden lippujen määrä vai onko siellä vielä varauksessa lippuja? Aika kakaa mielestäni, että varauksia vapautuu vielä päivä, pari ennen itse tapahtumaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta