Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

Tappara-aiheiset unet osa 2

<< < (5/5)

Messi:
Olisko ollu parempi, jos pakkiparina olis Ollut Chara Zafak? :D

Kalumummo:
Tämäkö

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 24, 2014, 12:07:20 ---Olisko ollu parempi, jos pakkiparina olis Ollut Chara Zafak? :D

--- Lainaus päättyy ---
Luulen että Zdenosta on maalin edessä enemmän iloa, Zafakista ehkä sitten vasta pelin jälkeen. ;D

KILO:
Näin unta, että soitin Erkinjuntille. Numeron sain netistä. Puhelin hälyytti pitkään ja ehdin jo empiä, että oliko tämä nyt sittenkään hyvä idea. Lopulta EJ vastasi etäiseltä kuulostavalla robottiäänellä. Tunnistan sen siitä huolimatta Antiksi. Olin hiljaa, koska en edes tiennyt, miksi olin ylipäätään soittanut. EJ kyseli hiljaisuuden keskellä, onko toisessa päässä ketään. Tällä kertaa ääni oli normaali. Sanoin tervehdyksen. Erkinjuntti kutsui minua nimellä – tiesin välittömästi, että hän oli käyttänyt Fonecta Calleria. Minua ärsytti, sillä nyt hän tiesi, kuka minä olen. Olin juuri tajunnut olleeni aikeissa soittaa pilapuhelun. En toteuttanut ideaani, koska olisin tuntenut itseni ilvesläiseksi. Näin itseni jo Ilves-paidassa, joten halusin sen mielikuvan pois.

Kerroin, että arvostan häntä pelaajana ja toivoisin, että hän jatkaa Tapparassa. Huhujen mukaan hän oli/on lähdössä pois. Mainitsin myös siitä erinomaisesta vaihdosta, jonka hän pelasi HPK:ta vastaan tiistaina. Erkinjuntti tiesi heti, mistä vaihdosta oli kyse. Lopulta minulle alkoi selvetä, että hän on matkaamassa JYP:iin. Hänellä oli ehtona sopimuksessa, että JYP alkaa pelaamaan punaisilla paidoilla. He kuulemma suostuivat, joten EJ:n nimi löysi tiensä sopimuspaperiin.

Kävimme erilaisia asioita läpi, kun huomasin, että tauot Erkinjuntin puheessa alkoivat pitkittyä. Taukojen pidentyessä myös puhe alkoi muuttua sopertavaksi ja ääni takaisin robottimaiseksi sekä etäiseksi. Ääni tuli koko ajan kauempaa. Lopulta en saanut mitään selvää enää, kun kaiken lisäksi AE:n taustalta kuulunut häly nousi dominoivaksi äänenalaksi. Lopulta suljin puhelimen.

Olin surullinen, koska olin menettänyt Erkinjuntin vaikka hetken aikaa tuntui jo, että olisimme voineet olla kavereita. Hän oli juuri kertonut minulle PS4-nikkinsä, jotta olisimme voineet pelata vaikka Fifaa. Mutta jokin sisälläni kertoi, että EJ:tä ei enää ollut. Hän oli menetetty tapaus.

KILO:
Näin unta, että pääsin salakuuntelemaan Leinosen puheita tulevista pelaajahankinnoista, joita hän kertoili jollekin naiselle. Seisoimme parkkipaikalla suoalueen oloisessa ympäristössä, ehkä Louisianassa. Mikki otti Mersunsa etupenkiltä suurella fonttikoolla kirjoitetun nimilistan. Myös lista itsessään oli suuri kooltaan. Siihen oli listattu kaikki pelaajahankinnat tulevalle kaudelle kuukausikohtaisesti. Eli joka kuussa hankittaisiin uusi pelaaja. Oliko kyse sitten jostain markkinointikampanjasta, en tiedä.

Anyways, muistan listalta kaksi nimeä. Ensimmäinen on Heikki Leime eli joku konkaripakki vuosien takaa. Esitti tässä unessa kehittyvää mestislaituria. Toinen oli Dani Donut. Unessa yritin pakottaa itseni muistamaan koko nimilistan, mutta huonosti jäi nimet muistiin. Dani Donutin löysin onneksi eliteprospectista ja minulle selvisi, että hän on pelannut Ilveksessä ja takoi aivan tolkuttomat pisteet puolustajan tontilta. Tyyliin 28+40 ja pelattuja pelejä vain kolmenkymmenen paikkeilla. Pelihistoriaa löytyi myös HPK:sta.

Ukko oli saatanan pelottava näky: tupakan turruttamat kasvot, kiekkojen syömät poskipäät ja tatuointien peittämä iho. Muutoinkin ukkelista huokui monivuotinen alkoholismi. Muistutti melko paljon Danny Trejoa, mutta mukaan oli sotkeutunut myös hieman youtube-hitiksi noussutta Ted Williamsia.

Tappara.info ei ottanut ukon hankintahuhua lämmöllä. Tai siis otti lämmöllä ja kävi aika kuumana itse asiassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta