Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

Tappara-aiheiset unet osa 2

<< < (4/5) > >>

peterra:
Täikampa mainoksesi on huikea ja paljon parempi kuin keskimäärin Tapparan mainokset. Toivottavasti Tapparan toimistolla huomataan ideasi, loistavaa! :)

warthog:
Hmm...päätin nähdä unta, jossa Tapparan pelaajat, valmentajat ja huoltajat kasvattavat marraskuussa valtavat viikset. Ne roikkuvat maahan asti. Seuraukset ovat suurimittaisia. Pelaajien luisteluvauhti putoaa, ja kiekot lähtevät mihin sattuu, esim. omaan maaliin. Kukaan ei pysty keskittymään mihinkään, kun vaan suitaan viiksiä ja kompastellaan omiin ja toisten roikkuviin viiksin. Valmennus on sinne päin ja luistimet tylsiä. Otteluita hävitään yksi toisensa jälkeen. Maalivahtia vaihdetaan kesken pelin. Valmentajaa kritisoidaan. Sitten heräsin.

kustomi:
Meinasin kirjoittaa tämän unen jo finaalien aikaan,mutta jätin kirjoittamatta etten pilaisi toistenkin tunnelmaa. Eli tälläistä unta näin kun johdettiin finaali sarjaa 3-1 tilanteessa 23.4 vastaisena yönä, olin unessa seuraamassa finaali peliä Oulussa ja jokin ääni kertoi että me ei voiteta tätä peliä,eikä me voiteta mestaruutta tänä vuonna,seuraavaksi olin joutunut kärppien mestaruus juhliin... uskomattomalta ainakin tällähetkellä tuntuu ,samainen ääni kertoi kun olin unessa murheenmurtama että Tappara voittaa mestaruuden ensivuonna  :D

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: kustomi - Marraskuu 28, 2014, 14:06:09 ---Meinasin kirjoittaa tämän unen jo finaalien aikaan,mutta jätin kirjoittamatta etten pilaisi toistenkin tunnelmaa. Eli tälläistä unta näin kun johdettiin finaali sarjaa 3-1 tilanteessa 23.4 vastaisena yönä, olin unessa seuraamassa finaali peliä Oulussa ja jokin ääni kertoi että me ei voiteta tätä peliä,eikä me voiteta mestaruutta tänä vuonna,seuraavaksi olin joutunut kärppien mestaruus juhliin... uskomattomalta ainakin tällähetkellä tuntuu ,samainen ääni kertoi kun olin unessa murheenmurtama että Tappara voittaa mestaruuden ensivuonna  :D

--- Lainaus päättyy ---

Mää oon nähny näitä mestaruusunia kymmenkunta kevään jälkeen. Joissakin voitetaan, joissakin hävitään.
Toivottavasti ääni päässäsi on oikeessa!  ;) :)

TJ:
Näin unta että tein Tapparan paidassa (puolustajana) pari maalia, vastustajaa en muista mutta kuten tosielämässäkin, "meidän" maalinteko tökki ja pahasti ja ottelusta tuli aika tiukka vääntö. Pakkiparina hääri Zdeno Chara Bostonin paita päällään. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta