Kirjoittaja Aihe: Ilves  (Luettu 3401 kertaa)

Poissa Ipa_

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Ilves
« : Heinäkuu 06, 2009, 12:54:11 »
Kun nyt olen lukenut näitä keskusteluja on tullut ilmi, että täällä puhutaan TODELLA paljon pahaa ilveksestä!
Joukkueet ovat pelanneet melkein yhtä hyvin. Ilves menestyi viime kaudella paremmin ja on ilveksellä enemmän mestaruuksiakin! rahatilanteet on varmasti melko samanlaisetkin.
 Jos nyt aikuistuttaisiin ja puhuttaisiin eri sävyyn muista joukkueista.

Milita Forto

  • Vieras
Vs: Ilves
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2009, 13:08:09 »
Kun nyt olen lukenut näitä keskusteluja on tullut ilmi, että täällä puhutaan TODELLA paljon pahaa ilveksestä!
Joukkueet ovat pelanneet melkein yhtä hyvin. Ilves menestyi viime kaudella paremmin ja on ilveksellä enemmän mestaruuksiakin! rahatilanteet on varmasti melko samanlaisetkin.
 Jos nyt aikuistuttaisiin ja puhuttaisiin eri sävyyn muista joukkueista.

Täh? Mää olen ihan aikuinen eikä mulla paljon muuta ole kuin pahaa sanottavaa kusiviiksistä. Mitä sen väliä kuka pelaa mitenkäkin ja montako mestaruutta kenelläkin on? Ipa on joukueena, organisaationa ja ilmiönä täysin hanurista. Se elukka vielä menee, eihän se ole nimeään itte valinnu.

Miksi mun pitäisi sanoa niistä jotain muuta? Tämä on Tamperelaista kiakkokulttuuria kato!

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Ilves
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2009, 13:24:26 »
No onhan se meiltä aika ilkeää aina vaan haukkua Ilvestä, kun kuitenkin Ilveksen puolella Tapparaa rakastetaan, kehutaan, kannustetaan, ymmärretään ja juhlitaan jatkuvasti ylen määrin suurella joukolla.

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Ilves
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2009, 15:59:57 »
Mä en yleensä syyllisty lyhyisiin viesteihin, mutta tähän olisi voinut vastata ihan kahdella sanalla:
Huh huh...
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Ilves
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2009, 18:24:58 »
No jo on, nimimerkki Ipa_:n jutut menee jo ylitse huumorin kohti äärettömyyttä !!
Kyllä tälle tietysti oma ketju piti avata  :P
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2009, 18:28:12 kirjoittanut 4_TRA »

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Ilves
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2009, 21:49:30 »
Täällä on jo yksi virallinen ketju Ilvekselle joten tämä menee tarpeettomana lukkoon.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!