Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jarmo Muukkonen ja kuripito

<< < (45/68) > >>

marusak1:
Tohon Mäntylän juttuun Morrison olis voinut jättää sen syöksymisen pois ja olin itse katsomassa paikan päällä.Et Muukkonen olis kanssa voinut antaa Morrisonille jotain penaltia syöksymisestä

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: rocky4 - Lokakuu 11, 2009, 16:40:14 ---Monta kertaa olet oikeesti nähnyt tuon tilanteen? Onko se netissä jossain nähtävillä?

edit: http://www.youtube.com/watch?v=ORqGqLUQFGE
Katsoppa tuo ja kerro mitä tuossa ei oo rangaistuksen arvoista? Tuohan on ihan selvä. Jäässä liukuvaa pelaajaa päähän polvella/luistimella.

--- Lainaus päättyy ---

Ei jaksa taas palata tähän iänikuiseen kysymykseen tuon tilanteen tahallisuudesta. Tästä on jo Mäntylä ketjussa ihan riittävästi väännetty kättä.

Kysymys tässä on ennemmin juurikin tuosta Muukkosen linjattomuudesta, jossa rangaistus myönnettiin täysin vääristä perusteista. Tai vastaavasti siitä mitä katsoja haluaa tilanteessa nähdä. Itse Tapparalaisena näen tilanteen täysin vahinkona - joku Lukko/Ilves fani voi ymmärrettävästi olla tilanteesta eri mieltä.

rocky4:

--- Lainaus käyttäjältä: marusak1 - Lokakuu 11, 2009, 17:30:41 ---Tohon Mäntylän juttuun Morrison olis voinut jättää sen syöksymisen pois ja olin itse katsomassa paikan päällä.Et Muukkonen olis kanssa voinut antaa Morrisonille jotain penaltia syöksymisestä

--- Lainaus päättyy ---

Penalttia mistä syystä? Katsoppa tuo video, se syöksyy kiekkoon ilman mitään vaaraa. Ei syöksy kenenkään jalkoihin.

Ihan oikein sääntöjen mukaan tuo rangaistus tuli. Mäntylä taklaa jollain ruumiinosallaan päähän. Lukekaa tuo raportti. Ainoat mitkä tossa on kyseenalaista on Mäntylän oma kommentti ettei pystynyt vaihtamaan luistelunsa suuntaa, sehän videonkin perusteella kaartaa just ennen osumaa kohti Morrisonia.

Sekä tuo kurinpidon kommentti "Polvi osui päähän", eihän tuossa ole varmuutta osuiko polvi vai polvisuoja? Joku siihen kuitenkin osuu. Sen erottaa tuosta videostakin.

Trafan:
Mielenkiintoinen kokous
SM-liigan kurinpitoryhmä kokoontuu tänään iltapäivällä. Ainakin itse odottelen mielenkiinnolla mitä Melartin hyökkäyksestä seuraa eri osapuolille. Tuukkaa tuskin lisärangaistaan, mutta kuka näistä tietää. Omituisia tuomioita on tullut aiemminkin.
US: Tuukka Mäntylän suihku: ”Väärä tuomio”, jyrähtää liigapomo

kapri:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Marraskuu 27, 2009, 12:10:32 ---Mielenkiintoinen kokous
SM-liigan kurinpitoryhmä kokoontuu tänään iltapäivällä. Ainakin itse odottelen mielenkiinnolla mitä Melartin hyökkäyksestä seuraa eri osapuolille. Tuukkaa tuskin lisärangaistaan, mutta kuka näistä tietää. Omituisia tuomioita on tullut aiemminkin.
US: Tuukka Mäntylän suihku: ”Väärä tuomio”, jyrähtää liigapomo

--- Lainaus päättyy ---

Ei paljon lämmitä jos joku k-vantaan Melart saa tempauksestaan pitkän ottelukiellon. Kyllä rangaistus pitäisi antaa Ifk:lle seurana sakkojen muodossa ja Nokka Jaloselle toimitsijakielto!

Iso paha IFK, heh heh mitä pellejä! Hankkivat jonkun k-vantaa ressukan löylyttään Mäntylää. IFK on nykyään pelkkä vitsi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta