Kirjoittaja Aihe: Tuukka Mäntylä  (Luettu 542797 kertaa)

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #270 : Lokakuu 03, 2009, 20:27:38 »
Vaikea kyllä sanoa mistä se sitten tulisi jos on tullakseen. Luistelee kiekon perään, on kääntymässä omaan päähän mutta Morrison tupeltaa kiekon kanssa ja Tuukka säntää perään. Sipuliin osuu polvi, eikä luistin ole lähelläkään.

Törmäys missä kenellekään ei käy mitenkään. Arvo siitä nyt sitten jotain pelikieltoa. Ei tää kuitenkaan ringetteä, vielä, ole.

Onko videota tapahtuneesta jossain? Itse tein päätelmäni raumalaisten juttujen ja pahan kutinan perusteella.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #271 : Lokakuu 03, 2009, 20:30:15 »
Vaikea kyllä sanoa mistä se sitten tulisi jos on tullakseen. Luistelee kiekon perään, on kääntymässä omaan päähän mutta Morrison tupeltaa kiekon kanssa ja Tuukka säntää perään. Sipuliin osuu polvi, eikä luistin ole lähelläkään.

Törmäys missä kenellekään ei käy mitenkään. Arvo siitä nyt sitten jotain pelikieltoa. Ei tää kuitenkaan ringetteä, vielä, ole.

Onko videota tapahtuneesta jossain? Itse tein päätelmäni raumalaisten juttujen ja pahan kutinan perusteella.

Näkyy Nelosen matsivideossa.
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #272 : Lokakuu 03, 2009, 20:34:39 »
Löytyi. Kyllä valitettavasti aikas ikävästi Tuukka kaartaa Morrisonin päätä kohti, vaikka tosiaan kuuppaan ei luistin osukkaan. Todennäköisesti Pitkäsen taklaus muistaen penalttia tulee.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa #66

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 179
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #273 : Lokakuu 03, 2009, 20:55:00 »
Kertokaas jolla säännöt paremmin hallussa. Tästähän ei jäähyä vihelletty, mutta voiko silti tulla jatkoseuraamuksia?
Mulla on sellanen muistikuva että jäähy pitäs olla alla että voidaan rankasta lisää. Tosin mun kuvat voi olla ikivanhoja.

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #274 : Lokakuu 03, 2009, 21:07:19 »
Kertokaas jolla säännöt paremmin hallussa. Tästähän ei jäähyä vihelletty, mutta voiko silti tulla jatkoseuraamuksia?
Mulla on sellanen muistikuva että jäähy pitäs olla alla että voidaan rankasta lisää. Tosin mun kuvat voi olla ikivanhoja.

Miska Kangasniemi sai ottelun 2 ottelun pelikiellon kun taklasi Myllykoskea päähän kevään 2003 1.finaalissa vaikka ei saanut tilanteesta jäähyä joten mahdollista on.
Asia riippunee otteluvalvojan mahdollisesta raportista.

Poissa Iceman88

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #275 : Lokakuu 03, 2009, 21:07:33 »
Kertokaas jolla säännöt paremmin hallussa. Tästähän ei jäähyä vihelletty, mutta voiko silti tulla jatkoseuraamuksia?
Mulla on sellanen muistikuva että jäähy pitäs olla alla että voidaan rankasta lisää. Tosin mun kuvat voi olla ikivanhoja.

Ipan Sandvik sai ainakin, just ottelun pelikieltoa, vaikka ei saanut tilanteesta jäähyä. Ja nyt kun kyseessä on Tuukka, joka jo "uusii rikoksensa" lyhyellä aikaa niin eiköhän siinä pari-kolme ottelua ainakin tule huilia...

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #276 : Lokakuu 03, 2009, 21:08:54 »
Tuukka sais hiukan miettiä peilin edessä. Nyt tarvis hiukan ottaa ajatusta mukaan sinne jäälle.
Yhtälailla Lukon pelaaja vois tiedostaa että kotisohvalla ollaan pitkin pituuttaan.

Poissa IlvesMan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #277 : Lokakuu 03, 2009, 21:12:24 »
On se saatana ihme, että se on jokakerta yksi ja sama jätkä joka siellä teloo vastustajan päätä! Mikä siinä on niin vaikeeta välttää tämmöiset tilanteet? Vissiin joukkueen kallein pelaaja ja taas tulossa 2-3 peliä huilia niin hienosti menee palkka sivu suun. Taitaa Tuukka pelata 10 kauden aikana 5-6 kautta!

En hyväksy tällaisia otteita omilta enkä vierailta. Enkä varsinkaan joukkueen kokeneelta runkopelaajalta ja vastuunkantajalta.
IlvesMan
Hero Member

Poissa PorkkanaKirves

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #278 : Lokakuu 03, 2009, 21:15:50 »
Kyllä hävettää Tuukan toiminta, sillä muuten olen häntä paljon arvostanut ja mieluusti puolustaisin vääriä syytöksiä vastaan, mutta tämä ei sitä ansaitse. Oikeastaan toivon pelikieltoa, jos kokenut pelimies ei muuten tajua tällaisia lapsellisuuksia välttää.

Mazza

  • Vieras
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #279 : Lokakuu 03, 2009, 21:49:50 »
Mäntylän pitäisi pelata omilla vahvuuksillaan eikä leikkiä mitään pommikonetta. Johan siihen hommaan on kokokin rajoitteena, ja myös se että vuosia ja kilometrejä tulee Tuukankin koneeseen ja joskus näissä voi loukkaantua itsekin. Joukkue myös tarvitsee kärkipakkiaan kaukalossa, ei kärsimässä pelikieltoja. Taklaaminen on taito- ja ajoituslaji, eikä se missään nimessä ole Mäntylän vahvuus. Tuukka on loistava puolustava pakki, osaa syöttää hyvin ja tekee välillä oikeita ratkaisuja hyökkäyspäässä. Enempää ei vaadita, kovat puhtaat taklaukset ovat sitten pelkkää plussaa.

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #280 : Lokakuu 03, 2009, 21:57:11 »
En usko, että tuosta nyt sentään pelikieltoa annetaan, mutta jos jotain tulee niin Muukkosen perus kaksi peliä on ratkaisu.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #281 : Lokakuu 03, 2009, 22:18:48 »
Mielenkiintoista nähdä mikä on syy, jos pelikieltoon ryhdytään. Potkuahan siinä ei ole eikä taklaustakaan. "Vastustajan kunnioittamisen puute" on silloin tällöin tuonut annettuihin pelikieltoihin lisää, mutta voiko sellaista antaa pelkästään?

Poissa karvaaja

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #282 : Lokakuu 03, 2009, 22:58:19 »
Mun silmiin toi näyttää ihan normaalilta yhteentörmäykseltä. Mäntylä reagoi kiekkoon kun Morrison vetää ensin lumet kiekon päältä ja sen jälkeen onkin mahdoton enää ehtiä muuttaa luistelulinjaansa. Täysi vahinko mielestäni.

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #283 : Lokakuu 03, 2009, 23:13:02 »
Ei vaikuta tahalliselta,Tuukka tavoittelee kiekkoa ja Morrison alkaa uimaan rintaa, ja Tuukka ei pysty enää väistämään Morrisonia. Nopeasti tuleva pelitilanne,en antaisi pelikieltoa.
Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Poissa IlvesMan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #284 : Lokakuu 03, 2009, 23:31:18 »
Herätkää nyt! Joku raja omien puolustamisessakin.

http://www.youtube.com/watch?v=ORqGqLUQFGE

Katsokaa vaikka hänen mailansa asentoa. Aivan samanlainen kuin siinä kyynerpää/olkapää sikataklauksessa noin viikko sitten. Katsokaa myös oikean jalan asentoa. Ojennettu eteen että varmasti osuu vastustajaa päähän ensimmäisenä. Tätäkö me halutaan nähdä 10 vuotta!?
IlvesMan
Hero Member