Kirjoittaja Aihe: Tuukka Mäntylä  (Luettu 542756 kertaa)

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1365 : Joulukuu 02, 2013, 22:56:50 »
Tuohan menee niin, että kolme kokonaista kautta voi viettää suoraan muualla kuin Tapparassa, ja KHL:n voi siirtyä KHL pykälän mukaan vaikka joka kausi kun pelaa Tapparassa. Jos oikein ymmärtäny.

Eli jos kirveen lyö sydämmeen niin pois ei sitä ota.
KHL pykälä? Taitaa nyt olla mennyt puurot ja vellit sekaisin. Käsittääkseni Mäntylän sopimukseen ei sorvattu tekohetkellä mitään erillistä KHL pykälää, vaan pelkästään kolmen kauden ulkomaaoptio. Tämä tarkoittaa sitä, että vielä yhden ulkomaankauden jälkeen Tuukka pelaa Tapparassa sopimuskauden loppuun ellei sitä pureta yhteisymmärryksessä.
Jaa. No muisti on mikä on. Hyvä jos on noin.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1366 : Joulukuu 02, 2013, 23:49:38 »
Ei muutakuin Jokereihin vaan jos kiinnostaa. Sairaita kommentteja, joita ei haluaisi lukea.

Haisee kyllä, että Jokerit on yhteydessä ollut. Onkos Mäntylällä vielä "ulkomaanvuosia" jäljellä? Hiukan viittaa kommentti siihen, että lasketaanko Jokerit ja KHL ulkomaaksi. Noh, jos sinne menee ja haluaa, niin minulle Tuukka Mäntylä lakkaa olemasta.

Samoilla linjoilla. Täytyy tietysti muistaa, että ajat ovat kovin erilaiset kuin 10-15v sitten ja tuo Jokeri-kuvio tulee varmasti viemään kotimaisista pelaajista ison osan. Mutta silti jos Tuukka Mäntylä pelaa jossain muussa suomalaisessa seurassa kuin Tapparassa, niin pysyköön poissa. Tuukka on niitä harvoja toistaiseksi seurauskollisia pelaajia, voitaisiin sanoa jopa Franchise- pelaajaksi. Taistelija viimeiseen asti, Tapparan mies. En vain voi kuvitella hänen pelaavan toisessa seurassa, oli sitten seura "KHL-Jokerit" tai vaikkapa HPK.

Poissa mrcrowley

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1367 : Joulukuu 04, 2013, 22:21:23 »
Taistelija viimeiseen asti, Tapparan mies. En vain voi kuvitella hänen pelaavan toisessa seurassa, oli sitten seura "KHL-Jokerit" tai vaikkapa HPK.

Itse en näe KHL-Jokereita niin mörkönä Mäntylän seuravalintana. Muutenkin saatan jopa kannustaa KHL-Jokereita, mikäli joku suosikkiseura tuosta sarjasta pitäisi valita. Edustaahan se kuitenkin Suomea ja pääosin suomalaisesta pelaajistosta sekä valmennuksesta koostuen myöskin suomalaisuutta tuossa maailmanlaajuisessa sarjassa.

Mäntylän sopimuksessa puhutaan kolmesta ulkomaankaudesta, mutta luulenpa että kyse on juuri "muu kuin sm-liiga" -optio. Ja täten KHL-Jokerit voisi olla vaihtoehto Turrille.

Samassa sarjassa kilpailevassa joukkueessa en halua Tuukkaa nähdä, mutta mikäli mies haluaa asua Suomessa ja pelata KHL:ssä, niin suotakoon se hänelle.

Sen me kaikki tiedämme, että Tuukalla on kirveenmuotoinen sydän.

Poissa tonizzz

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
    • Profiili

Poissa Sasha-18

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 318
    • Profiili

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1370 : Joulukuu 18, 2013, 22:20:38 »
Itse en näe KHL-Jokereita niin mörkönä Mäntylän seuravalintana. Muutenkin saatan jopa kannustaa KHL-Jokereita, mikäli joku suosikkiseura tuosta sarjasta pitäisi valita. Edustaahan se kuitenkin Suomea ja pääosin suomalaisesta pelaajistosta sekä valmennuksesta koostuen myöskin suomalaisuutta tuossa maailmanlaajuisessa sarjassa.

Tän oli oltava joku koukku taas, vai kuka sanoo voivansa kannattaa Jokereita Tapparan keskustelupalstalla? Mäntylä KHL-Jokereissa on sama kuin Liiga-Jokereissa, täysin mahdoton hyväksyä. Siinä vaiheessa voidaan unohtaa myös tapparan muotoiset sydämet.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1371 : Joulukuu 19, 2013, 04:00:52 »
Koskas se KHL jää ns. joulutauolle? Jos nimittäin Tuukka oli katsomassa ratinan peliä:) Kaikki puheet Tuukan menosta jokereihin taitaa olla täyttä sontaa :)

Poissa lepals

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1372 : Joulukuu 19, 2013, 09:23:06 »
Eiköhän sitä peliä ollut katsomassa aikas moni muukin kiekkoilija.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1373 : Tammikuu 15, 2014, 15:47:48 »
Vai, että Tuukka Mäntylä.

Sitähän nuo aikaisemmat kommentit aikaisemmin talvella hiukan viittasi. Mun puolesta saa jäädä sille tielle.
Mäntylä pelaa siis melkoisella varmuudella ensi kauden Jokereissa.
No minun puolestani ei ainakaan saa jäädä. En näe, mitä merkitystä sillä on, että missä joukkueessa Tuukka pelaa, jos ei pelaa Suomen Liigaa? Maksaisipa hän vielä Jokereissa pelatessaan veronsakin Suomeen.
Jokerit ei ole ensi kaudella enää vihollinen.

EDIT: Aion itse jopa jossain määrin kannustaa Jokereita ensi kaudella, riippuen hiukka siitä, ketä siellä pelaa.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2014, 15:49:25 kirjoittanut Remulus »
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1374 : Tammikuu 15, 2014, 16:01:24 »
Minulle sillä on merkitystä, enemmän tunne kuin järki puolen juttuja. Olkoonkin Jokerit ruplaliigassa, niin tälläistä en suo tapahtuvan. Yksi kausi Jokereissa ja Turri on minulle sama asia kuin "Jan Tabacek". Ymmärrän kyllä niitä jotka ajattelee Jokereita liigan ulkopuolisena, mutta minulle kyseessä on sellainen asia kuin selkäranka. Muutkaan Tapparan legendat ja ikonit ei käynyt huoraamassa toisissa suomalaisissa seuroissa.

Jokerit ei vihollinen? Sehän on jatkossa pahempi vihollinen kuin nyt. En osaa yhtään sympatisoida venäläisten omistamaa Jokeripoppoota.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1375 : Tammikuu 15, 2014, 16:12:27 »
Lainaus huhuketjusta 2014–15:
Ei tee mun mielestä yhtään vähempää Tapparan miestä vaikka KHL:ää pelaisikin jokereissa. Sinänsä sama missä joukkueessa se siellä pelaa.
Kunhan liigassa on vain Tappara. Ja se, että Tuukka haluaa tehdä eläkepäiviksi rahaa ei mun mielestä ole mitenkään kohtuutonta.
Kyllä Tuukka sen verran paljon on tälle seuralle antanut,että on ansainnut nuo vuodet KHL:ssä. Muistetaan kuitenkin,että viimekaudella Tuukka veti talkoilla alkukauden täällä.
Musta Linden #16 on ihan oikeilla jäljillä. Jääkiekko on kuitenkin näiden ukkojen työ, ammatti, tapa tehdä rahaa. Sen on tultava ammattilaisella ennen jääkiekkoseuraa ja joukkuetta, koska hyvät pelaajat ei millään maila- ja hyvän mielen -palkalla pelaa. Jääkiekkoilijan ura on kuitenkin suht lyhyt, jos vertaa normaaliin työuraan. Kaikki entiset jääkiekkoilijat ei voi olla uran jälkeen valmentajia.

Uran ohessa voi sitten hakea uusia kokemuksia jääkiekon tarjoamin mahdollisuuksin, kuten pelata ainoassa suomalaisjoukkueessa Venäjän sarjaa. Seurauskollisuus ei ole enää tässä avoimessa maailmassa mikään itsestäänselvyys, silti mielestäni Tuukka on uskollisuutta osoittanut aika suuria määriä. Toivoisin, että mahdollisimman moni osaisi laittaa itsensä vaikkapa Tuukan tilanteeseen ja miettisi, miten itse tilanteessa tekisi. Toki valtaosa varmaan ei tuossa tilanteessa olisi, vaan pelaisi minimipalkalla Tapparassa, koska seura on kaunein, fanit parhaat ja halli kuin Nasan valmistama.

Liiga on ainakin itselleni se tärkein sarja, eikä muita sarjoja tule seurattua kuin todella etäisesti. Minulle on oikeastaan aivan sama, missä ulkomaan sarjan joukkueessa kukakin tapparalainen uraansa edistää. Jos Mäntylä ei Liigassa pelaa ensi kaudella, on aivan sama onko Tuukan joukkue Jokerit tai se, mikä se tälläkin hetkellä on. Tuukka on tervetullut takaisin niin kauan kun ei edusta Suomen pääsarjassa muuta joukkuetta kuin Tapparaa.

Myös Remulus osaa käsitellä asiaa asiallisesti.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa kirvesrinta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1376 : Tammikuu 15, 2014, 16:35:38 »
Tunnepuolella liikkeellä ollaan täälläkin. Jos Mäntylä Jokereihin siirtyy niin takaisin ei mun puolesta ole enää tulemista.
Harmi jos näin tapahtuisi koska Mäntylä on all-time suosikkipelaajia Tapparassa.

KHL-rahastukset ulkomailla ymmärrän koska näin oli hänellä sopimuksen myötä oikeus tehdä mutta Jokereihin siirtymistä en sulata enkä anteeksianna.

Poissa junde

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1377 : Tammikuu 15, 2014, 16:39:00 »
Minulle sillä on merkitystä, enemmän tunne kuin järki puolen juttuja. Olkoonkin Jokerit ruplaliigassa, niin tälläistä en suo tapahtuvan. Yksi kausi Jokereissa ja Turri on minulle sama asia kuin "Jan Tabacek". Ymmärrän kyllä niitä jotka ajattelee Jokereita liigan ulkopuolisena, mutta minulle kyseessä on sellainen asia kuin selkäranka. Muutkaan Tapparan legendat ja ikonit ei käynyt huoraamassa toisissa suomalaisissa seuroissa.

Jokerit ei vihollinen? Sehän on jatkossa pahempi vihollinen kuin nyt. En osaa yhtään sympatisoida venäläisten omistamaa Jokeripoppoota.
Täysin samaa mieltä colyn kanssa, jos menee jokeripaita päälle kyllä arvostus laskee mun silmissä..
En ole peliäkään Khl paskaa kattonu enkä kato.

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1378 : Tammikuu 15, 2014, 17:25:05 »
Ette ole tosissanne ettehän? Eihan sillä ole mitään merkitystä missä khl porukassa pelaa joten sinne vaan ja tervetuloo takaisin tapparaan kun on ruplat kääritty. Tietysti parempi olis jos ei pelais enää missään khl porukassa

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1379 : Tammikuu 15, 2014, 17:44:15 »
Erinomainen juttu Tuukalle pelaajana, myös vaikkapa Leijona -uraa ajatellen jne. Näin se vaan menee urheilumaailmassa, oikestaan kaikissa lajeissa, että seuraa ja tallia vaihdetaan, sen mukaan missä on siihen hetkeen parhaat edellytykset.
Mielestäni aivan sama lisäksi mikä KHL seura on kyseessä, itse asiassa jos Hartwall Areenalla pelaisi sitähän olisi helppo mennä katsomaankin, ja kannustamaan. Annetaan mennä vain, ei se Tapparalaisuus siitä ny hetkessä lähde tai liukene. Voihan se palatakin meille...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2014, 17:45:59 kirjoittanut Calzo »