Kirjoittaja Aihe: Tuukka Mäntylä  (Luettu 542765 kertaa)

Poissa Labe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1155 : Marraskuu 23, 2012, 21:13:12 »
Tässä Tuukan ja Aarnion tilanne HPK-pelistä: http://www.youtube.com/watch?v=DYC8Z0-NoSs

Mitä Jatkoaikaa luin, jotkut piti tekoa törkeänä. Tiedostaen, että minulla vahvat Tappara-lasit silmillä, en kehtaa sanoa mitään.

Typerästi pelasi Tuukka kyllä tuon, eikä minun mielestä 5+20 aivan väärä tuomio olisi ollut. Eiköhän sieltä jälkeenpäin pauku pelikieltoa se 2-4 matsia.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1156 : Marraskuu 23, 2012, 21:13:12 »
Joo, siellä vaaditaan taas penalttia jo meidän apina-kääpiölle.

Liigan tuntien jännityksellä saa oikeasti odottaa onko kokoonpanossa huomenna.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1157 : Marraskuu 23, 2012, 21:18:02 »
Tässä Tuukan ja Aarnion tilanne HPK-pelistä: http://www.youtube.com/watch?v=DYC8Z0-NoSs

Mitä Jatkoaikaa luin, jotkut piti tekoa törkeänä. Tiedostaen, että minulla vahvat Tappara-lasit silmillä, en kehtaa sanoa mitään.

Typerästi pelasi Tuukka kyllä tuon, eikä minun mielestä 5+20 aivan väärä tuomio olisi ollut. Eiköhän sieltä jälkeenpäin pauku pelikieltoa se 2-4 matsia.

Minusta molemmat pelasi tilanteen huonosti. Taklaus oli hiton huonosti ajoitettu ja oli menossa ohi, mutta miksi Tuukan piti mennä antamaan kaverille vauhtia kädellä. Vaikea uskoa että kovavauhtisen taklauksen väistämisestä tulisi lisärangaistuksia. Alkaa olla mahdoton pelata jos ei saa taklata eikä väistää taklauksia.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa Labe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1158 : Marraskuu 23, 2012, 21:21:09 »
Tässä Tuukan ja Aarnion tilanne HPK-pelistä: http://www.youtube.com/watch?v=DYC8Z0-NoSs

Mitä Jatkoaikaa luin, jotkut piti tekoa törkeänä. Tiedostaen, että minulla vahvat Tappara-lasit silmillä, en kehtaa sanoa mitään.

Typerästi pelasi Tuukka kyllä tuon, eikä minun mielestä 5+20 aivan väärä tuomio olisi ollut. Eiköhän sieltä jälkeenpäin pauku pelikieltoa se 2-4 matsia.

Minusta molemmat pelasi tilanteen huonosti. Taklaus oli hiton huonosti ajoitettu ja oli menossa ohi, mutta miksi Tuukan piti mennä antamaan kaverille vauhtia kädellä. Vaikea uskoa että kovavauhtisen taklauksen väistämisestä tulisi lisärangaistuksia. Alkaa olla mahdoton pelata jos ei saa taklata eikä väistää taklauksia.

Toki taklausta saa väistää, enkä väitä etteikö Aarnio olisi pelannut myös tilannetta huonosti.

Tuukka kuitenkin selvästi sitoo kädet Aarnion pään ympärille ja hieman antaa vauhtiakin vielä. Tämä pään sitominen ei ollut tilanteessa mitenkään välttämätöntä.

Poissa AnSo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 498
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1159 : Marraskuu 23, 2012, 21:23:10 »
Aikamoiset värilasit taitaa mulla olla ku min silmään näyttää, että Aarnion niitti vie Tuukkaa kuin märkäärättiä ja Tuke vaan on matkustajana. Siis ennen osumaa Tuukka on reilun metrin laidasta irti ja niitin ansiosta lentää laitaa vasten. Tarkotan että kyllä tossa mun mielest Tuukka on matkustaja ja yrittää vaan selvitä tilanteesta...

Poissa taakka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1230
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1160 : Marraskuu 23, 2012, 21:23:25 »
No jos tosta arvotaan Tuukalle ylimäärästä penaltia niin huh huh. Aarniohan ryntäs taklaamaan laidasta irti olevaa Mäntylää jonka käsi takertu Aarnion hartiaan. Pahastihan siinä ois voinu Tuukallekin käydä jos ois tasapainonsa menettäny. Tossa nyt ei ainakaan mitään harkittua ollu koska tilanne tuli niin nopeasti. Kun täällä jo haukutaan Tuukkaa nin kertokaas nyt sitten ihmeessä että miten tossa tilanteessa ois pitäny toimia? On se nyt ihme homma kun omat fanitkin lynkkaa omia ???.
Hei, mua ei huimaa!

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1161 : Marraskuu 23, 2012, 21:24:43 »
Aarniolle olisi kuulunut estämisjäähy, ei muuta.
Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1162 : Marraskuu 23, 2012, 21:24:48 »
Ei tuo Aarnionkaan kamikaze-lento ihan viksummasta päästä ole, yrittikö ajaa Tuukan laitaan... kiekkohan ei  ole likikään siellä missä törmäys tapahtuu. Ja  ei kyllä anna vauhtia yhtään, kyllä Aarnio menee ihan omilla ansioillaan jotta kolisee.
Missäs Aarnion kiekottoman estämisjäähy?

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1163 : Marraskuu 23, 2012, 21:25:30 »

Tuukka kuitenkin selvästi sitoo kädet Aarnion pään ympärille ja hieman antaa vauhtiakin vielä. Tämä pään sitominen ei ollut tilanteessa mitenkään välttämätöntä.


+1

Hölmöä oli mennä antamaan lisää vauhtia kun oli jo käytännössä luiskahtanut taklauksen alta pois.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1164 : Marraskuu 23, 2012, 21:27:39 »
Ei tuo Aarnionkaan kamikaze-lento ihan viksummasta päästä ole, yrittikö ajaa Tuukan laitaan... kiekkohan ei  ole likikään siellä missä törmäys tapahtuu. Ja  ei kyllä anna vauhtia yhtään, kyllä Aarnio menee ihan omilla ansioillaan jotta kolisee.
Missäs Aarnion kiekottoman estämisjäähy?

Olihan se kiekko juuri tulossa tämän taklauksen voittajalle.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa jj.

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1165 : Marraskuu 23, 2012, 21:33:29 »

Tuukka kuitenkin selvästi sitoo kädet Aarnion pään ympärille ja hieman antaa vauhtiakin vielä. Tämä pään sitominen ei ollut tilanteessa mitenkään välttämätöntä.


+1

Hölmöä oli mennä antamaan lisää vauhtia kun oli jo käytännössä luiskahtanut taklauksen alta pois.
Omasta mielestä tuosta tilanteesta on kyllä paha sanoa antaako Mäntylä todellakin kädellä vauhtia Aarniolla vai lentääkö Aarnio vain sopivasti Mäntylän kainaloon taklauksen myötä. Vauhtia tuossa tilanteessa on kuitenkin paljon ja kaikki tapahtuu hetkessä.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1166 : Marraskuu 23, 2012, 21:36:54 »
Olihan se kiekko juuri tulossa tämän taklauksen voittajalle.
Selvennätkö sääntöpykälän tähän tapaukseen?

Poissa AnSo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 498
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1167 : Marraskuu 23, 2012, 21:38:34 »
Kattokaas nyt tota juutuubi pätkää iha alusta. Mäntylä luistelee eteenpäin, kun sivusta tulee niin kova niitti että Mäntylän luistimet nousee ilmaan ja kaveri lentää ilmassa metrin verran tangentin suuntaan laitaa kohti!!! Ei siinä Tuukka tee yhtään mitään muuta kun kun yrittää pysyä hengissä!

Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1168 : Marraskuu 23, 2012, 21:43:44 »
Siis ei jumaliste, vai teki Tuukka tuossa vielä jotain väärin? Katsokaapa se video ihan normaalivauhdilla. Miten ihmeessä tuossa vauhdissa ehtii reagoimaan mitenkään muuten kuin väistämällä?

Vai vielä otti Tuukka kopin ja paiskasi kaverin niskalenkillä laitaan? Hah, ostakaa lasit.
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1169 : Marraskuu 23, 2012, 21:56:32 »
Joo, en mäkään tuossa tilanteessa mitään isosti rangaistavaa tahi sikamaista näe. No voipi olla että olen väärässä.