Äänestys

Kuka voittaa mestaruuden?

Jyp
5 (7.2%)
Blues
15 (21.7%)
HPK
5 (7.2%)
Kärpät
17 (24.6%)
KalPa
19 (27.5%)
Pelicans
1 (1.4%)
TPS
7 (10.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 64

Äänestys päättynyt: Maaliskuu 13, 2009, 18:30:21

Kirjoittaja Aihe: Kuka vie mestaruuden 08-09?  (Luettu 13888 kertaa)

Poissa mrcrowley

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Kuka vie mestaruuden 08-09?
« Vastaus #45 : Huhtikuu 05, 2009, 22:57:46 »
Mikä ihmeen Jyppivastaisuus täällä oikeen vallitsee????

Siinähän on Keski-Suomen ylpeys ja Tapparan pitkäaikainen farmiseura. Ei ole Jyskyläänkään mestaruushuumaa koettu, niin johan se sinne kuuluu. Jo viime syksystä lähtien olen liputtanut Jypin mestaruuden puolesta, kun Tapparasta siihen ei ollut.

Playoffien alusta lähtien itselläni oli selvät sävelet kenen haluan/en halua voittavan. Ei mestaruutta kehä 3:n sisäpuolelle eikä Kärpille, juurikin tuon 2000 -luvun menestyksen takia.

Mitä Veskuun tulee, niin kova pelimies ilman muuta, mutta henkilökohtainen arvostus loppui jo 90 -luvulla, kun koppi vaihtui Tampereella käytävän väärään päähän.

Hyvä Risto, Immoset ja koko JYP...hommatkaa "pojalle" uusi koti!!!

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Kuka vie mestaruuden 08-09?
« Vastaus #46 : Huhtikuu 06, 2009, 06:35:36 »
Mikä ihmeen Jyppivastaisuus täällä oikeen vallitsee????

Siinähän on Keski-Suomen ylpeys ja Tapparan pitkäaikainen farmiseura. Ei ole Jyskyläänkään mestaruushuumaa koettu, niin johan se sinne kuuluu. Jo viime syksystä lähtien olen liputtanut Jypin mestaruuden puolesta, kun Tapparasta siihen ei ollut.

Playoffien alusta lähtien itselläni oli selvät sävelet kenen haluan/en halua voittavan. Ei mestaruutta kehä 3:n sisäpuolelle eikä Kärpille, juurikin tuon 2000 -luvun menestyksen takia.

Mitä Veskuun tulee, niin kova pelimies ilman muuta, mutta henkilökohtainen arvostus loppui jo 90 -luvulla, kun koppi vaihtui Tampereella käytävän väärään päähän.

Hyvä Risto, Immoset ja koko JYP...hommatkaa "pojalle" uusi koti!!!

Tuosta olen samaa mieltä! Jos lukee mun viestin täältä ketjusta niin sen voikin itse päätellä, että olen Jypin kannalla ollut sen jälkeen kun Tappara ei voinut mestaruuteen ylttää.

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Kuka vie mestaruuden 08-09?
« Vastaus #47 : Huhtikuu 06, 2009, 12:33:41 »
Eiköhän Kärpät mestaruuden vie. Povasin sitä jo marraskuussa muistaakseni. Jypille en mestaruutta edes toivo, en vain tykkää. Ja Kärpissä tosiaan on bonuksena vielä Viitakoski, jolle tosiaan mestaruuden soisi vihdoin ja viimein.

Pelillisestikin Kärpät on joukkueista parempi ja pelaa miellyttävämpää kiakkoo. Kärpillä on parempi hyökkäys, kiekollisesti taitavampi puolustus ja Tarkilla on viime vuosina ollut tapana olla myös se parempi maalivahti finaaleissa. Eiköhän näillä eväillä mestaruus tule ja Alatalokin voi sitten muikistella rauhassa, sen verran on hänkin parjausta saanut osakseen.

Poissa Simppa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Kuka vie mestaruuden 08-09?
« Vastaus #48 : Huhtikuu 07, 2009, 20:11:44 »
Kärpät.. miks niitten pitäis voittaa koko ajan!  >:(
Välillä jonkun muunkin vuoro eikös vaan? Jyp tyyliin hyvä
kun ei pahemmin ole voittanut viime aikoina.

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: Kuka vie mestaruuden 08-09?
« Vastaus #49 : Huhtikuu 08, 2009, 12:12:44 »
Tänään se paska alkaa, eikä mulla väliä minne kannu menee vaikken JyPistä pidäkään muutamien persoonien vuoksi. Aion vilkuilla Urheilukanavan mainostauoilla tilanteet kun V5 kiinnostaa noin sata kertaa enemmän. Sveitsin liigan finaaleja tässä jo seurattu enemmän kun Suomen touhuja. Veikkailem kyllä 1-4 2-4 tyyppistä sarjaa Oulun suuntaan, kun ne muutenkin perseaukisina tarvitsee hilloa hankkiakseen ensi kaudeksi 2 ketjua tsekkejä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2009, 12:14:15 kirjoittanut janneojanenonjumala »

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Kuka vie mestaruuden 08-09?
« Vastaus #50 : Huhtikuu 14, 2009, 18:27:04 »
Jyp pelaa niin hyvää puolustuspeliä ja hyökkää todella tehokkaasti tehden riittävät maalit, että saadaan varmaan tänään mestari jyväskylästä.

Poissa t+a+p+p+a+r+a

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 178
  • Tappara on terästä.
    • Profiili
Vs: Kuka vie mestaruuden 08-09?
« Vastaus #51 : Huhtikuu 19, 2009, 11:40:55 »
Jyp sen sitten vei. Onnittelut kaikille oikein arvaneille. Eiköhän tämän ketjun voi sulkea tähän.
Näillä mennään