Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (149/220) > >>

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Joulukuu 03, 2011, 13:13:25 ---Manse- fani pieni viilaus, että ensi peli on kotona Ässiä vastaan :)

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, näköjään. Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että mikään muu ei kelpaa seuraavasta kahdesta pelistä, kuin kaksi suoraa voittoa.

HuiHai:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Joulukuu 03, 2011, 13:14:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Joulukuu 03, 2011, 13:13:25 ---Manse- fani pieni viilaus, että ensi peli on kotona Ässiä vastaan :)

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, näköjään. Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että mikään muu ei kelpaa seuraavasta kahdesta pelistä, kuin kaksi suoraa voittoa.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, mutta vähän epäilen.. :-\

Centteri:
Miettikää sitä jengiä 2001-2003. Jokainen äijä pelasi joukkueelle, se sitoutuminen ja taistelutahto yhteiseen päämäärään oli jotain käsittämätöntä. Jokaikinen pelaaja tiesi roolinsa. Se oli niin huippuunsa viritetty kone, että ei sitä moni jengi Euroopassa olisi pysäyttänyt keväällä -03. Se oli mun Tappara, voi jumankauta että mä olin ylpee olla Tapparalainen silloin. Sen tunteen haluan kokea uudelleen.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: Centteri - Joulukuu 03, 2011, 13:52:14 ---Miettikää sitä jengiä 2001-2003. Jokainen äijä pelasi joukkueelle, se sitoutuminen ja taistelutahto yhteiseen päämäärään oli jotain käsittämätöntä. Jokaikinen pelaaja tiesi roolinsa. Se oli niin huippuunsa viritetty kone, että ei sitä moni jengi Euroopassa olisi pysäyttänyt keväällä -03. Se oli mun Tappara, voi jumankauta että mä olin ylpee olla Tapparalainen silloin. Sen tunteen haluan kokea uudelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Pakko myös tässä tapauksessa viitata siihen, kun Rautakorpi oli kerhossa. Tuolloin HPK pelasi todella äijämäistä kiekkoa ja taisteli riivatusti kokoajan.

Tupe:
niinhän se on että aina pitäs olla pää pystyssä ja ylpeä joukkueesta, mutta kyllä se näillä esityksillä on fanillekkin aika vaikeaa. Ja kun tätä on jatkunu jo vuositolkulla... kaukana ollaan kyllä niistä muistoista kun Pirnes iskee kiekon reppuun 03 ja kannun matka kävi Tampereelle

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta