Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (140/220) > >>

nuuskamuikkunen78:
-Siivous organisaatioon.
-Joka kausi valmennus oltava maan kärkiseuroihin vertailukelpoista
-Siivous nykyiseen kokoonpanoon,sen 80% kun vaihdetaan pelaajistoa niin voi tuloksissa näkyä
-Ajattelutavaksi välitön reagointi asioihin(Mäntylän lähtö) eikä nykyinen nukkuminen.
-Kilpailulukyky nousuun ja kaikenlaiset näennäispelalaajat pois kokoonpanosta.
-Ykkössentteri oltava joka kausi
-Kakkossentteri oltava joka kausi
-Toivotaan että sanojen alla olevat pelaajat minimiroolin vastaisuudessa ja hakemaan tekemisensä kautta sitä peliaikaa eikä olemaan joukkueen runkona
-Voittava maalivahti
-Luontaisia maalintekijöitä
-Välikaudet historiaan sijoilla alle 6

Rautakoura:
 ;)Kyl mä oon sitä mieltä, että Mikille pitäs saada tollanen 6+2 mallinen jatkosoppari, ettei tarvis tehä niin hätäsiä ratkaisuja pelaajien ja muitten suhteen...

On tää hienoo...mää toivon joululahjaks Tapparalle 3 pistettä vielä tämän vuoden puolellla ! :-\

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: Rautakoura - Marraskuu 30, 2011, 19:55:42 --- ;)Kyl mä oon sitä mieltä, että Mikille pitäs saada tollanen 6+2 mallinen jatkosoppari, ettei tarvis tehä niin hätäsiä ratkaisuja pelaajien ja muitten suhteen...

On tää hienoo...mää toivon joululahjaks Tapparalle 3 pistettä vielä tämän vuoden puolellla ! :-\

--- Lainaus päättyy ---

Ihan näin tuli vaan mieleen että kuinka kauan Leinosella on sopimus Tapparaan? :D

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Marraskuu 30, 2011, 20:31:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rautakoura - Marraskuu 30, 2011, 19:55:42 --- ;)Kyl mä oon sitä mieltä, että Mikille pitäs saada tollanen 6+2 mallinen jatkosoppari, ettei tarvis tehä niin hätäsiä ratkaisuja pelaajien ja muitten suhteen...
On tää hienoo...mää toivon joululahjaks Tapparalle 3 pistettä vielä tämän vuoden puolellla ! :-\

--- Lainaus päättyy ---
Ihan näin tuli vaan mieleen että kuinka kauan Leinosella on sopimus Tapparaan? :D

--- Lainaus päättyy ---
Tjaa, syntyny 15. heinäkuuta 1955 elikäs 56 vuotias... aika liki tuo 6+2 vaikkakin lienee toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella ei määräaikaisella.

makkeli#30:
Eikö esim. fan club voisi ottaa työn alle sitä adressia ja kerätä jäähallilla nimiä siihen ihan perinteiseen tyyliin. Vai ollaanko siellä tyytyväisiä Tapparan nykytilaan?
Yltiö optimistit vetävät taas herneen nenään kun odottavat ensi kaudelta jotain elämää suurempaa, ei uppoava laiva hetkessä nouse.
Vetäkää nyt se Pelicans kortti tähän väliin ja unohtakaa kaikki ne joukkueet ja kerrat jolloin kyseinen kurssin kääntäminen on mennyt perseelleen.

Tällä menolla ollaan mestiksessä tai konkurssissa ja hallituksen herrat vaan puhaltelee muniin, kai ne on niitä uusia tuulia? ;D

Avautuminen loppuu nyt, ettei tuu penalttia. Sen verran touhu taas kyrsii, ettei parane kirjoittaa ihan kaikkee mitä mieleen tulee...
Noloahan tämä on, että Tapparasta on tullut nykyään pelkkä vitsi.

P.S mites se viimekertanen 10 vuoden projekti on mielestänne menny? Pitikö niitä mitaleita tulla ainakin 6 ??? ei muista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta