Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (10/220) > >>

Mazza:
Älkää huoliko yhdestä Villestä, onhan meillä kuitenkin Atte, Pyymäki ja Tomi Peltonen omia helmiä joukkueessa mukana. Näistä kun pidetään kiinni niin ei hätää!

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Maaliskuu 15, 2010, 21:06:49 ---Älkää huoliko yhdestä Villestä, onhan meillä kuitenkin Atte, Pyymäki ja Tomi Peltonen omia helmiä joukkueessa mukana. Näistä kun pidetään kiinni niin ei hätää!


--- Lainaus päättyy ---

Haha on tää hienoo... Mikki hankki meille kaksi Tappara ikonia puolustukseen vielä ennätys pitkillä soppareilla. Siltikin täällä ruvetaan tuomitsemaan koko Tappara johto yhden huhu perusteella.. uskomatonta.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Maaliskuu 15, 2010, 21:10:30 ---Haha on tää hienoo... Mikki hankki meille kaksi Tappara ikonia puolustukseen vielä ennätys pitkillä soppareilla. Siltikin täällä ruvetaan tuomitsemaan koko Tappara johto yhden huhu perusteella.. uskomatonta.

--- Lainaus päättyy ---

Ei niitä lasketa. Niemisen kaverin nettikirjoitus pitää ottaa suurella tunteella vastaan, koska niinhän Nieminenkin pelaa. Tai pelaa silloin kun kroppa antaa myöten eli valitettavan harvoin.

Niemiselle on aivan varmasti tarjottu jatkopahvia. Kysymys on siitä, kannattaako pahojen vammojen kanssa taistelevalle 30 pisteen miehelle maksaa tähtipelaajan palkkaa. Tämä epämääräisten huhujen levittäminen Niemisen sopimusneuvottelujen aikaan on jo niin tuttua touhua vuosien varrelta, että ei uskoisi sen vieläkin uppoavan näin raskaasti joihinkin faneihin. Kohta Niemisen JYP/HIFK/Ilves/LeKi-sopimus on jo varmaa tietoa.

kirvesrinta:
Jos huhut (että Nieminen savustetaan Tapparasta ulos) osoittautuvat todeksi niin kiitti mutta mulle riitti tää touhu.

Itse asiassa mua turhauttaa koko Tapparan touhut jo nyt niin paljon, että enpä jaksa nyt edes tämän enempää asiasta avautua.

tapsa34:
Sitä kukaan ole savustamassa yhtään mihinkään! Tapparan kaikki tahot tietävät mitä Ville Nieminen merkitsee faneille!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta