Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (32/220) > >>

tmst:
Kyllä mä katson, että Leinosen olis jo suuri aika astua pois TJ paikalta ja todeta, että "mulla ei oo enää mitään annettavaa tällä tiimille". En väitä, että nyky tilanne olisi Leinosen vikaa, mutta kyllähän se on selvää, että ei yks kaveri voi sooloilla siellä. Enemmän näyttää Leinosen touhu siltä, että petais vaan tytölleen hyvää paikkaa Tamhockey oy:ssä.

Lähtihän kaksi edellistäkin valmentajaa samoin aattein, milloin leinonen tajuaa. Naapuriseurasta nähdään kyllä ihan hyvää mallia siitä mitä saadaan aikaan kun pistetään toimistolla läpiveto. Vaikkakin Ilves on taloudellisesti kuralla, niin omasta mielestäni Seurajohdon tilanne on naapurissa paljon paremmalla mallilla kuin meillä.

Meidän valmentajat on kavereita, jotka on keränneet meriittejä tuolla junnu tasolla. Koska viimeksi meillä on ihan oikeasti ollut koko valmennus johdossa kokemusta omaavia kavereita? Koska viimeksi seuran asiat ihan juniorityöstä saakka on ollut kunnossa. Onko tapparaasa täällä hetkellä esim "89, 88, 87" eli niitä kuuluisia "68:a" onko?

Viimeksi meidän juniorityö on ollut kunnossa kun "68" loisti. Sen jälkeen on ollut hiljasempaa kuin naapurin mitallikaapissa.


Nyt vois ottaa sen kivan 10 vuotis suunnitelman ihan alusta. = Juniori työ!!!

67:
Niinhän se on mennyt kohta maaottelutauko ja eikä minkäänlaista uutista Tapparan toimistolta.

--- Lainaus käyttäjältä: tmst - Marraskuu 14, 2010, 17:53:39 ---Kyllä mä katson, että Leinosen olis jo suuri aika astua pois TJ paikalta ja todeta, että "mulla ei oo enää mitään annettavaa tällä tiimille".
--- Lainaus päättyy ---
Viiksihän ei lähde, vaikka ei sillä näytä olevan mitään annettavaa.

Hende:
Mää luulen kanssa, että Viiksi alkaa oleen Tapparassa jo jotain pysyvää. Meinasin laittaa arvo mutta en viittinyt. Mikki hoitanut mun mielestä hommat suht ok mutta parempaanki varmaan pystyis.

Mun mielestä oikee ratkasu ois palkata joku kovan luokan tekijä Mikille kaveriks. Just tyyliin Teppo Numminen tai vastaava.
Vois olla vaikka tittelillä Urheilutoimen johtaja tai mun puolesta vaikka Tapparan Pelle Peloton. Kunhan saatais vähän uusia tuulia tonne organisaation toimiston puolelle.

Siinäki mielessä joku Numminen ois ihan optimaalinen, ku kaverilla on verkostot kunnossa! Sitä kautta scouttaus saattais tehostua ihan eri levelille. Ei tulis enää noita Harmereita, Jacinoita ja kumppaneita kikkaileen meille.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Marraskuu 05, 2010, 12:47:53 ---Noista ei enempää eikä ainakaan vähempää kuin 4 voittoa ja yksi tasuri, sit voisi puhallella muniin joulutaukoon asti.

--- Lainaus päättyy ---
Siis marraskuun peleistä. Eka tuli ja mikä hienoa, Virpiön "ketsuppipullo aukesi."
Seuraavana töpselit ja sitten paikallinen vastustaja, näistähän pitäisi tulla täyspotti.
Toinen tuli ja vielä sätkyn nollapelillä, great.
Tätähän Me halutaan, juuri tätä, 3:s voitto putkeen. Vois jo puhua, että Hirvonen saa mun puolelta työrauhan ainakin marraskuun loppuun?

4_TRA:
Marraskuun pelit, voitot kolme tappiot neljä. Ei hyvä ollenkaan, Blues ja Jokerit peliin olisi ilman mutinoita pitänyt löytyä yritystä enemmän!!! Pari voittoa hukattu lepsuiluun.
Kakkonen, Doel & co on nyt hiukan alavireessä. Suoraviivaisuutta peliin, vai onkohan ulkomaanavut peruskuntokaudella vielä, tyypillisesti. Joulukuussa tämän ketjun kuuluu herätä! Toivottavasti A:n pelit on este sille ettei paria edustuksen listoillakin olevaa peluuteta näissä syksyn peleissä! Mielestäni Elorinne oli ihan ookoo pelissä jonka näin.
Siinä lyhyen tähtäyksen toiveita!

Pitemmällä jänteellä. Mikki vois ponkasta sinne hallitukseen laittamaan sähkökaapelin vetäjän ojennukseen!
Toimitusjohtajaksi... hmmm... loppu ideat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta