Kirjoittaja Aihe: Huhuketju 09-10  (Luettu 325353 kertaa)

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #120 : Maaliskuu 24, 2009, 16:35:11 »
Lahden suunnalta KUULTUA että Tappara havittelisi Kari Sihvosta riveihinsä. kelpaisi kyllä koska tahansa ainakin minulle.

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #121 : Maaliskuu 24, 2009, 16:36:07 »
Lahden suunnalta KUULTUA että Tappara havittelisi Kari Sihvosta riveihinsä. kelpaisi kyllä koska tahansa ainakin minulle.

Muutama viikko takaperin oli Kari Sihvosesta parin sivun juttu Veikkaajassa, ja siinä jutussa kävi ilmi että kyseinen veijari on tehnyt jatkosopimuksen Pelicansin kanssa.

Mailavirtuoosi

  • Vieras
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #122 : Maaliskuu 24, 2009, 16:45:03 »
Vaikka tää Platt-huhu vahvasti epäilyttää niin taitaapi olla niin, että mies taisi tykästyä Tampereeseen aika paljon. Ipalaisten mukaan Platt haluaisi kovasti jäädä Ilvekseen mutta Ilveksellä ei ole yksinkertaisesti varaa Genowayn hankinnan jälkeen. Maalilla kun on huippukallis Toivonen ja pelimersuja pitäisi jäädä vielä Seikolan stunttiin.
Toisaalta tämä homma voisi olla periaatteessa mahdollinen, sillä kuten nimimerkki Iroj kirjoitti toisessa ketjussa on Tapparasta poistumassa melko iso joukko kohtuu arvokkaita pelaajia. Tapparalla olisi tarjota Plattille varmasti hyvää sentteripeliä ja suurinpiirtein 150-200 kaudesta. Ja tämä sama pätee myös huhuttuun Männikköön.
Olisiko kuitenkin mahdollista hankkia tämän tasoisen hankinnan jälkeen puolustukseen muita tekijämiehiä kuin Mäntylän?

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #123 : Maaliskuu 24, 2009, 17:44:16 »
Männikköhän aikoinaan heitettiin menemään, kun ei muka kunnon roolia joukkueesta löytynyt, vaikka jo silloin oli lupauksia paljon paremmasta. Hyvä jos kelpaa nyt takaisin.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #124 : Maaliskuu 24, 2009, 18:13:34 »
Jos nämä Ilves-miesten hankinnat toteutuvat ja N.Nieminen lähtee niin taitaa Nimo olla ainoa joukkueessa joka taklaa (+ Lähde jos pääsee pelaamaan).

Männikkö on mielestäni vain hieman parempi versio Koskelasta, mutta fyysisesti auttamattomasti liian pieni ja heikko.

Platt voisi olla ihan mielenkiintoinen nimi, mutta taitaa tuokin jäädä vain huhuksi.

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #125 : Maaliskuu 24, 2009, 20:22:45 »
Platt kelpaisi ilman muuta, jos jostain syystä miehen tänne saisi. Epäilen kyllä että ei. Männikölle en näe oikein käyttöä, jollei sitten heivata Koskelaa pois. Aika lailla saman tyyliset pelaajat kuitenkin kyseessä. Lisäksi maksaisi todennäköisesti liikaa hankkia. Hyökkääjiähän meillä on ollut ihan muualle lähetettäväksi asti, vaikkakin ehkä sentteri tai kaksi tarvitaankin. Itse toivoisin hyökkäykseen yhtä maalitykkiä tai potentiaalista sellaista, yhtä sentteriä (jatkaako Ryhänen ?) ja kaikki jäljelle jääneet pelimerkit pakistoon. Sinne kuitenkin tarvitaan vähintäänkin yksi hyvä vahvistus (Mäntylän) lisäksi.


Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #126 : Maaliskuu 24, 2009, 21:37:32 »
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

hardflip

  • Vieras
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #127 : Maaliskuu 25, 2009, 04:33:47 »
(jatkaako Ryhänen ?)

Ryhäsellä sopimus ensi kaudesta: http://www.tappara.fi/kokoon.html

Sen verran mita itse tiedan vaimoni kautta niin seuraava kausi kuluisi kuulemma Tampereella pelatessa Tapparan riveissa ja toistaiseki tuo sopimuskin sen osoittaisi Tapparan sivuilla kuten edellinen osasi kertoa.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #128 : Maaliskuu 25, 2009, 10:41:55 »
Jatkoajan keskusteluissa joku tiesi kertoa että O.Saarinen pelaisi ensikaudella Tapparassa tai Hpk.ssa. Saarinen olisi kyllä todella "Leinosmainen" hankinta. Alla vähän tietoja ukosta:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=Jokerit&pelaaja=5436

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #129 : Maaliskuu 25, 2009, 16:33:54 »
Ossi Saarinen:
Tekisi melkein mieli sanoa, että ''jonon jatkoksi''. Taitava ja luisteluvoimainen lupaava nuori Helsingistä, joka hakisi isoa roolia Kirvespaidoista. Ei nykysopimustilanteilla olisi mikään oma toivehankinta.

Miikka Männikkö:
Oma kasvatti ja takana hyvät kaudet. Ongelmana se, että meiltä löytyy jo pienikokoisia taitopelaajia esimerkiksi Ryhäsen ja Koskelan muodossa. Olisi kuitenkin jonkuntason kaappaus Mikiltä!

Geoff Platt:
Vihreää valoa! Taistelisi ensi kaudella jopa pistepörssin voittaja ja esimerkiksi Ojasen vieressä maalisarake voisi olla julmaa nähtävää. Takuuvarma sijoitus. Ainoana miinuksena pelimerkkien vienti pois puolustuksesta.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #130 : Maaliskuu 25, 2009, 17:25:34 »
Mulle tällaiset Saariset ja Plattit pistää heti jarruvaihteen päälle, tai siis se kuinka noi kuinka huhut on tulleet ilmi.

"Grillipuheina" Saarinen HPK:hon tai Tapparaan menee mun pääni skenaariossa sellaisksi, että joku on vain spekuloinut kyynisenä, että "kai se Saarinenkin menee Tapparaan tai Kerhoon niinku niin moni muukin Jokerijunnu on viime vuosina mennyt" ja joku toinen sattuu kuulemaan sen. Voihan se olla Ossi itsekin ja tottakai kaveri tuntee lehterät ja strömbergit hyvin ja muuta, mutta silti.

Tai jos Platt itse sanoo jotain toiseen koppiin siirtymisestä, niin mulle se kuulostaa heti vaan Ilves-fanin hämmentämisenä vitsillä tai puolikettuiluna, että joo meenkin Tapparaan. Mahdollisesti se jopa sanotaan tilanteessa siihen tyyliin, ettei kenellekään ole epäselvää että se on pelkkää vitsailua, mutta sitten kun se menee pari kertaa suusta suuhunja jutun koristeet putoaa matkasta (tai joissain huhuissa niitä koristeita lisätään) ja jää se paljas ydin, että "Platt sanoi menevänsä Tapparaan". Sitä paitsi mitä jos mies vaihtaakin Henry's Pub Hopesin koppiin kun niiden kanssa jäilläkin käy...

Voihan se toki olla, että kuulopuheet on ihan kunnon kuuloja ja silleen, mutta jos pitäisi rakennella ensi kauden fantsurosteria ja olisi pakko sisällyttää siihen mukaan näitä huhusiirtoja, niin kyllä mää Männikön siihen näillä lähteillä sijoittaisin kovin paljon herkemmin kuin Plattin tai Saarisen. Mäntylänkin uskaltaisin laittaa.

Mun pitäis varmaan perustaa oma huhujen analysointi -sivusto. Antaisin sihvosmaisesti prosentteja huhujen todennäköisyydelle ja lupaisin osua useammin kuin esim. Huhuareena tai tää uusin "kaikki kelpaa" -huhusivusto.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #131 : Maaliskuu 25, 2009, 17:57:16 »
Mun pitäis varmaan perustaa oma huhujen analysointi -sivusto. Antaisin sihvosmaisesti prosentteja huhujen todennäköisyydelle ja lupaisin osua useammin kuin esim. Huhuareena tai tää uusin "kaikki kelpaa" -huhusivusto.

Lupaatko? Tarjoan julkaisualustan, domainin ja hosting palvelut. Kun kipinä iskee niin voisin osallistua analysointiinkin.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #132 : Maaliskuu 25, 2009, 20:27:42 »
Mun pitäis varmaan perustaa oma huhujen analysointi -sivusto. Antaisin sihvosmaisesti prosentteja huhujen todennäköisyydelle ja lupaisin osua useammin kuin esim. Huhuareena tai tää uusin "kaikki kelpaa" -huhusivusto.

Lupaatko? Tarjoan julkaisualustan, domainin ja hosting palvelut. Kun kipinä iskee niin voisin osallistua analysointiinkin.
Kannatetaan, axelle oma palsta, niin saadaan todenperäistä "tietoa."
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa MansenMies

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 130
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #133 : Maaliskuu 25, 2009, 20:54:57 »
Axen kommentteja kyllä lukee mielellään. Varmasti menisi kirjanmerkkeihin.

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Huhuketju 09-10
« Vastaus #134 : Maaliskuu 25, 2009, 21:51:38 »
Mun pitäis varmaan perustaa oma huhujen analysointi -sivusto. Antaisin sihvosmaisesti prosentteja huhujen todennäköisyydelle ja lupaisin osua useammin kuin esim. Huhuareena tai tää uusin "kaikki kelpaa" -huhusivusto.

Lupaatko? Tarjoan julkaisualustan, domainin ja hosting palvelut. Kun kipinä iskee niin voisin osallistua analysointiinkin.

Hehe, eiköhän se sitten ole sitä myöten sovittu ;=). Ja prosentit tietysti olisi kova sana. Sitten vielä yhteyttä esim. Veikkaukselle, ja pian myös ihka oikea vedonlyöntipalvelu olisi lisänä. No joo. Mutta hyvä idea kuitenkin.