Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Uusi monitoimihalli?

<< < (23/57) > >>

axe86:
Käsitin, että hallista on suunniteltu sellaista, että yläkatsomo voitaisiin tarpeen tulleen jättää tyhjäksi mikäli katsojia on vähän. Tällaista metodiahan on käytetty ainakin Turussa aikaisempina vuosina, kun on ollu katsomossa huomattavasti hiljaisempaa kuin tällä kaudella. Tuo varmasti auttaisi tunnelmaan, mutta ihmettelen kyllä, että miten ne liput sitten myydään. Ennakkoon ei ainakaan tässä tapauksessa voisi myydä lippuja yläkatsomoon.

Calzo:
Varmasti siihen ratkaisu löytyy, niin sanotusti tiivistää hallia tarvittaessa. Uudet hallit tarjoavat siihenkin paremmat mahdollisuudet, isommat screenit, valaistusmahdollisuuksia, ja muutakin showta a la NHL joka parantaa tunnelmaa. Vanha Hakametsän mökötyskulttuuri joutaakin siinä vaiheessa jäädä sinne, jo luonnostaan.
Lisäksi pitää muistaa kansainväliset ottelut, johon Hakametsä ei enää sovellu. Eli sen verran itsekunnioitusta Tampereen kaltaisella jääkiekkopyhätöllä sentään pitää olla, että halli tarjoaa kunnon puitteet.
Sitten on jo toinen tunnettu seikka, uutta hallia ei rakennetta vain kiekolle ja kahdelle seuralle, vaan se on nimeomaan monitoimihalli, jonka vuoksi paikkamäärät ja tilat pitää sopia esim. konserteille ja niiden tulee olla muunneltavissa. Tiloihin tulee myös päiväsaikaan auki olevia kokoustiloja, palveluja ja liikkeitä, joten koko hallin luonne muuttuu. Toivotaan parasta että rahoitus saadaan kuntoon, enemmin kuin myöhemmin.

4_TRA:
Hakametsän halli ei vaan toimi nykyisillä palveluvaatimuksilla kun on enempi väkeä. Homma on ihan jees kun väkeä alle neljä tuhatta mutta sitte kun yleisömäärä on suurempi niin erätauolla homma puuroutuu. Jotenkin tuntuu että käytävien neliöt ei vaan riitä oheismyynnin palvelupisteille ja liikkumistilalle ja oleskelulle puhumattakaan WC kapasiteetista. Hallia tehtäessä ei varmasti ollu mitään käsitystä mitä oheismyynti vois joskus olla ja kun hallin ulkonäköä ei saa muuttaa niin lisätilaa ei saa esimerkiks sivujen pilareitten väliin rakentamalla pitkä kioskisiipi.

Uutta hallia odotellessa!
Uusi halli toisi erätaukoviihtyvyyttä ja sujuvuutta. Ja mahdollistaisi tilojen osalta tosiaan muutakin viihdettä ja palveluita.

jukka823:
Tänään tuli pelissä mieleen et mimmonen tunnelma olisi siinä uudessa hallissa tuolla tänpäiväsellä yleisöllä(4007) henkeä.
Hallissa oli hiljasta kuin huopatossutehtaalla. Saati sit jos olisi halli joka vetää reilun 10k henkeä.
Joten luuletteko et porukkaa kävisi uudessa hallissa enemmän? Ja jos kävisi niin miksei he nyt käy?
Jotenkin tuntuu et fanit ei löydä nytkään tarpeeksi hakametsään saati sit suurempaan halliin.

Mr.Peter:
Mulle on tullut ihan sama asia mieleen kuin jukka823 mieleen, että millä sitä Tamperelaista hokia saataisiin houkuttelevammaksi,
että saataisiin oikeasti ihmisiä peleihin pitämään meteliä ja nauttimaan tuotteesta kuin tällähetkellä? No okej...moni ja myös
minä vastaisin, että tietenkin menestys tuo katsojia.
Kyllähän se niin on, että myös tiistain peleihin pitäisi uuteen halliin saada pikkuisen enemmän kävijöitä kuin 4007, sattuuko muuten
jollain olemaan tilastotietoa, kuinka monta kertaa hakamettä olisi tällä kaudella loppuun myyty???...Saatikka hitonmoinen tunnelma ja meininki?

Mutta sitten se toinen puoli, se reaalitalous...onkohan Tamperelaisilla/pirkanmaalaisilla ihmisillä eli kuluttajilla, yrityksillä ja yhteisöillä
tällähetkellä halua panostaa monitoimihalliin ihan 100%, nyt kun näyttää taloustilanne jatkuvasti huonontuvan?
Minä olen itse ihmetellyt halliprojektin jatkuvaa viivästymistä, milloin sitä oikein nyt sitten oikeasti aletaan rakentamaan...?
Kyllä hemmetin hiljaista on ollut ja luulisi, että mediarumpu soisi kokoajan, jos hallia esim. vuoden sisään alettaisiin rakentamaan?

Että tällaisia mietintöjä tuli mieleeni tuon tämän illan ottelun jälkeen... :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta