Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Antaisitko Saariselle potkut?

<< < (10/30) > >>

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Marraskuu 22, 2008, 17:36:50 ---Siis voiko joku oikeesti jollakin järkisyyllä vielä perustella, miksi saarisen ei tulisi saada potkuja? Nyt seurajohto herätys mies pihalle vielä kun jotain mahdollisuuksia nousta vielä on.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoppa ketä realistista ehdotat tilalle?
Äläkä vaan sano Toivolaa, se muuta tilannetta parempaan. Niin ketä muita  on vapaana, joita oikeasti kiinnostaa tulla Tapparaan?

wibe:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Marraskuu 22, 2008, 18:01:15 ---Sanoppa ketä realistista ehdotat tilalle?
Äläkä vaan sano Toivolaa, se muuta tilannetta parempaan. Niin ketä muita  on vapaana, joita oikeasti kiinnostaa tulla Tapparaan?

--- Lainaus päättyy ---

En ole Esa.K, mutta oma ehdotukseni olisi Kari Makkonen. Yksi Suomikiekon legendoista ja työskenteli Tapparassa pitkään ennen kuin valmensi Jukurit pronssille.

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: wibe - Marraskuu 22, 2008, 18:37:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Marraskuu 22, 2008, 18:01:15 ---Sanoppa ketä realistista ehdotat tilalle?
Äläkä vaan sano Toivolaa, se muuta tilannetta parempaan. Niin ketä muita  on vapaana, joita oikeasti kiinnostaa tulla Tapparaan?

--- Lainaus päättyy ---

En ole Esa.K, mutta oma ehdotukseni olisi Kari Makkonen. Yksi Suomikiekon legendoista ja työskenteli Tapparassa pitkään ennen kuin valmensi Jukurit pronssille.

--- Lainaus päättyy ---

Eli Makkosen saavutuksia väheksymättä, kuitenkin olisi uusi riski kokeilu ei mitään takuita menetyksestä. Kuitenkin mestis on ihan eri kun liiga. Joo valmentanut 5peliä niinkuin muuten Mikkokin kun Mika sai potkut ennen kun tuli eräs herra jatkamaan ja tais Mikollakin olla 5pelistä aika kova voitto prosentti.

Esa.K:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Marraskuu 22, 2008, 18:01:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Marraskuu 22, 2008, 17:36:50 ---Siis voiko joku oikeesti jollakin järkisyyllä vielä perustella, miksi saarisen ei tulisi saada potkuja? Nyt seurajohto herätys mies pihalle vielä kun jotain mahdollisuuksia nousta vielä on.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoppa ketä realistista ehdotat tilalle?
Äläkä vaan sano Toivolaa, se muuta tilannetta parempaan. Niin ketä muita  on vapaana, joita oikeasti kiinnostaa tulla Tapparaan?

--- Lainaus päättyy ---

Mulle on kuule aivan sama kuka tulee tilalle, vaikka tulisi jääkoneen kuljettaja. Jotain on kumminkin tehtävä. Saarinen on näyttönsä antanut ja ne ei ainakaan minulle riitä. Jumbosijalla ollaan ja ei näkymiäkään sieltä nousemisesta. Toisille tietenkin voi tämäkin tilanne riittää, mutta itte oon ainakin sitä mieltä että ei riitä ei.

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Marraskuu 22, 2008, 20:51:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Marraskuu 22, 2008, 18:01:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Marraskuu 22, 2008, 17:36:50 ---Siis voiko joku oikeesti jollakin järkisyyllä vielä perustella, miksi saarisen ei tulisi saada potkuja? Nyt seurajohto herätys mies pihalle vielä kun jotain mahdollisuuksia nousta vielä on.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoppa ketä realistista ehdotat tilalle?
Äläkä vaan sano Toivolaa, se muuta tilannetta parempaan. Niin ketä muita  on vapaana, joita oikeasti kiinnostaa tulla Tapparaan?

--- Lainaus päättyy ---

Mulle on kuule aivan sama kuka tulee tilalle, vaikka tulisi jääkoneen kuljettaja. Jotain on kumminkin tehtävä. Saarinen on näyttönsä antanut ja ne ei ainakaan minulle riitä. Jumbosijalla ollaan ja ei näkymiäkään sieltä nousemisesta. Toisille tietenkin voi tämäkin tilanne riittää, mutta itte oon ainakin sitä mieltä että ei riitä ei.

--- Lainaus päättyy ---

Ja piste ei olla jumbosialla vaan toisiksi vimeisiä vaikka olis sata peliä pelattu enemmän kun Tps mut tilanne on silti se että Tappara 13 ja Tps 14 Piste

http://www.sm-liiga.fi/
http://www.tappara.fi/
http://www.yle.fi/tekstitv/html/P241_01.html

Ja onneksi Leinonen hoitaa asiat eikä amatöörit jokka ei edes tiädä Tapparan sioitusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta