Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Antaisitko Saariselle potkut?

<< < (26/30) > >>

HanoiSixx:
Emmäkään oikeen Uramaa kaipaa. Vois nyt nallekarhujen sijaan palkkailla jonku tekijämiehen. Summanen. Se ainakin herättää joukkueen ni ei Villen tartte.

Putkiluistin:
Antaisin. Taidot ei riitä ja peluutus on sekavaa.  Tappara ei ole pelannut tällä kaudella yleisöä viihdyttävää jääkiekkoa. Mielestäni tätä touhua tehdään maksavalle yleisölle ja siinä ollaan epäonnistuttu täysin.
Joukkueen johto luotti siihen että kannattajat hyväksyy tasapaksun kauden pronssin jälkeen. Minä en hyväksy,ainakaan sen jälkeen kun luvattiin olla kuuden sakissa joka vuosi ja ottaa monta mitalia seuraavan kymmenen vuoden aikana.
Ei ole Saarisen vika että Leinonen sitoo Grönvallia ja Kangasniemeä joukkueeseen,mutta ei kai niitä pakko ole peluuttaa vaikka palkkalistoilla ovatkin.
Yhtään huonommin ei menisi jos Vertala,Harmer,Grönvall ja jopa Nurmi olisi katsomossa.Kun homma ei toimi niin se ei toimi.Kiitos ja näkemiin.
Koko seuran tämän hetkistä toimintaa kuvaa se,että ensin sanotaan joukkueen ykkös sentterin loukkaantuneen ja samalla sanotaan ettei ole pakottavaa tarvetta hankkia ketään tilalle. Missä on tavoitteet?

Itse luovutan tämän kauden osalta rahoitustoiminnan enkä enää vaivaudu halliin. En silti hylkää Tapparaa ja toivon että joukkue jaksaa taistella itsensä edes 10 parhaan joukkoon.
Ensi kaudella sitten paremmin.TOIVOTTAVASTI!

Tapsu1967:
Kyllä ja todellakin! Samaan syssyyn saa mennä mun puolesta Leinonen. Eihän tätä kestä katsella, no onneksi ei enää kauaa tarvitsekkaan.
Saarinen on yksinkertaisesti aivan liian poikanen näihin piireihin. Ei tuolla auktoriteetilla saada noita Mikin suosikkeja pelaan tuon paremmin. Pitäisi todella olla joku mallia Summanen, Jortikka tms. antamassa potkuja persiille. En mä niitä kyl oikeesti kaipaa, mut jotain heidän asenteista kylläkin. Toivottavasti ensi kaudeksi joukkueen pohja aletaan rakentaan valmentajasta, jolla on uskottavuus olemassa. Sit noi Retet ja Miskat  :'( Miten tää voi olla ees mahdollista?
No joo.....tää kausi ihan täyttä paskaa ja syys löytyy akselilta Miki-Mikko, sillä pelaajamateriaali olisi kyllä riittänyt parempaan sijoitukseen kuin mitä nyt on, jos joku olisi "ruoskinut" yritystä joukkueeseen. Kun verrataan esim. Saipaan tai Ässiin, niin materiaali riittää, mut jos porukka on munatonta niin....niinpä niin!

67:
Nyt ihan oikeasti. Jos tämän kauden tarkoitus ei ihan oikeasti ole "pelata" joukkuetta pois liigasta, niin eiköhän voisi tehdä jo päätöksen molempien potkuista Leinosen ja Saarisen. Jos löytyy vielä isompia herroja voisi nekin lähteä. Meitä ikifaneja on aika paljon? Mutta mitä tehdä niille faneille jotka kääntävät takkinsa kun tulee tälläisiä jaksoja. Seurajohto voisi oikeasti katsoa peiliin ja alkaa toimimaan jotta seuran tulevaisuus sekä talous olisi turvattu myös jatkossa. Ikifanit ei täytä hallia joka kerta, olisi hyvä pitää kiinni myös niistä jotka hakevat seuraansa. Tulevaisuus ennenkaikkea. Niin, kyllä ihmettelen myös sitä miten meitä faneja "arvostetaan", mitään ei tehdä kun laiva on uppoamassa. Tarjotaan sontaa illasta toiseen, KIITOS.

Peke66:
Mutta kuka ja mistä tilalle? Rahaa tuskin on kovinkaan paljoa. Itse kaipailin viime keväänä, kun Ralen lähtö oli tiedossa, hokin Suikkasta. Tuskin olis ollut liian kallis, kun tepsi sen palkkasi. On ainakin(valitettavasti) saanut turkulaisten kelkan parempaan kurssiin. Jos Saarinen saisikin potkut, kuka tilalle? Palkka kuitenkin juoksee varmaan kauden loppuun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta