Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Onko Tapparan pelaajapolitiikassa järkeä?

<< < (9/10) > >>

Tapsu1967:
Kyllähän se tosiaan on niin, että perseelleen on mennyt hankinnat ja kausi, mutta turhaa uskoa on ihan turha valaa kenenkään. Jos ei meinaan ala pikkuhiljaa tapahtuun tuolla kaukalossa, niin ollaan pian karsimassa. Aivan munattomia esityksiä!
Hankinnat täksi kaudeksi olleet aika karmeita, enkä todella ymmärrä näitä Grönvall, Kangasniemi M., Lehto jne...pitämistä joukkueessa.
Mitä olen pelejä seurannut, niin ihmetellä täytyy, että tällainen hankinta kuin Saviano pelaa jämäminuutteja 3-4 ketjuissa? Ja kaikenkaikkiaan tuo Leinonen-Saarinen akseli helvettiin sähläämästä. Leinoselta ainakin pois pelaajien hankintavastuu ja Saarinen on nyt niin poikanen näissä piireissä vielä, ettei sen auktoriteetti riitä pieksemään tohon vanhempaan pelaajakaartiin mitään rotia. Mua oikeasti hävettää, surettaa ja melkein itkettää.....niin kauan olen Tapsuja kannattanut. Tää kausi on masentanut mun ihan täysin  :'(

HanoiSixx:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapsu1967 - Tammikuu 18, 2009, 13:34:50 --- Mua oikeasti hävettää, surettaa ja melkein itkettää.....niin kauan olen Tapsuja kannattanut. Tää kausi on masentanut mun ihan täysin  :'(

--- Lainaus päättyy ---

Tässähän ihan sympatiakyyneleitä alkaa vuotaan.  :D

Toivotaan, että nämä hukassa olevat lampaatkin löytävät loppukaudesta sisäiset jääkiekkoilijansa ja alkavat yrittämään kentällä.
Ei sitten ainakaan tartte masennuksen takia kärsiä ja halliinkin voi taas palata Tapparan pelejä katseleen.

Nythän siellä ei viitti katellam ku Kiiran kankkuja.  :o

mice:
Aika jännäähän tämä Tapparan pelaajapolitiikka on. Välillä tehdään todella loistavia hankintoja (Benoit, Lehterä, Enlund ja ehkä myös Strömberg jne.) ja välillä sitten karahdetaan kiville huolella (Kangasniemen toinen tuleminen, Harmer yms.). Selväähän kuitenkin on, että aika säästeliäästi Tappara on pelaajarintamalla toiminut niin loistohankintojen kuin heikompienkin kanssa, ja kalliit pelaajat (poislukien pakollinen V.Nieminen yms.) on jätetty suosiolla muille. Myös hyvän kauden Tapparassa pelanneet ovat usein lähteneet kauden jälkeen muualle, sillä olisivat tulleet Tapparalle turhan kalliiksi.

Tappara on pärjännyt yllättävänkin hyvin viime kausin kyseisenlaisella sapluunalla. Väittäisin, että scouttaus on ollut siis yllättävänkin hyvää, mitä nyt muutamia heikkojakin vetoja (kuten juuri Kangasniemi) mahtuu mukaan. Nyt ongelma onkin ennemmin peluutuksessa. Saarinen ei saa nykyisestä pelaajistosta kaikkea irti ja kaiken kruunaa puolustuksen järjetön peluutus.

mrcrowley:
Tapparalla on ihan liian vähän rightin pelaajia. Siitä tämä rämpiminen johtuu. Heti, kun joku righti tulee joukkueeseen, niin samantien annetaan kenkää kts. tappara.fi -> kokoonpano -> kauden aikana pelanneet. Onpas tämä helppoo. ;D

jani73:
Hieno asenne - Nieminen näytti mallia!

Mutta mitä kateellisena ja surullisena katselen (ja minkä Leinonenkin voisi huomioida!) oli se, että vuodesta toiseen ipanat nostaa omia junnuja ja ykköspaikoille ... Kyllä hävetti katsoa pelin aloitusta kun Tapparan avauksessa oli hyökkäyksessä kolme stadilaista, pakistossa yksi hurri ja ex-jokeri! Tämäkö on sitä legendaa mitä Tappara haluaa tulevaisuudessa nähdä!?!

Meidän fanien pitäisi olla huolestuneita ...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta