Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Play-offs 2006 - ennakointi

<< < (10/13) > >>

NYR:
Käviskö tässä niin onnellisesti et saatais 3rahaseuraa ulos playjareista enen kun ne ehtii kunnolla alkaakkaan.
Ensin narrit sitten blyyssi ja sit viälä åbolaiset,se olis sitten mukavaa.

Cavenuck:
En nyt juuri ole siinä tilassa, että osaisin lainata. (Eli tulossa on hattutemppu.)

Mitä tulee rahaseuroihin, niin Kärpäthän se alkaa olla se suurin rahaseura. (Ainakin mitä tulokseen tulee.)Montakohan vuotta valtiaiden pitää hallita, että käännymme heitä vastaan kuin kuuden tunnin kello. Parasta pitää aina inhota!

JOO! Ruotsin systeemi, jossa saa valkata, on tosi hyvä. Ainakin näin lauantai-iltana, kun tietoisesti kuulen siitä ensimmäisen kerran. Ne on reilua väkeä ne. (Ei sarkasmia.)

Pelleihin minulla on sellaista sanottavaa, että Don olis saanu kyllä päästä pleijareihin, koska niillä oli sentään äxöniä. (Eiku toisinpäin.) -> Tepsi oli tasasen paska läpi koko kauden.

Ilveksestä sanoin, että Tapparan pitäis välttää se pleijareissa. Hain sillä kakkossijaa. Tultiin nelosiks -> oletuksena Kärpät vastaan. Ja vielä joku puhuu tahallisesta taktiikasta. Ihan hyvä taktiikka joukkueelle, joka hakee nelossijaa. Itse haaveilen mestaruudesta. Tai vähintäänkin finaalista.

Itse näkisin, että ekalla kiekalla pitää voittaa kuka vaan. Tokalla on jo tiukempaa. Että otettiin taktisesti Kärpät vastaan? Turpaan on tullut koko maaliskuu. En ole ikinä uskonut näitä tahallaan-häviämisiä (paitsi Ruotsilta, koska ne voittaa kuitenkin), joten Tappara on kusessa. Nyt jos kuitenkin toivo olis yllä, niin mahtavinta olis se, että Ilves tiputtais HPK:n (pidän tätä suorastaan oletettavana), jolloin tupsupedot saisvat toisensa vastaan ja meille jäisi löllöpylly-Hifk. Eli varma tamperelaisfinaali.

Oho. Johan karkas. Paras mennä nukkuun. Anteeksi.

baldie:
Ja tepsi lomalle. Hyvää kesää Turkuun!

Manse-Fani:
Kuulu tänne Kangasalle asti kun Jorstulta kilahti verisuoni ohimosta. Olen tyytyväinen, hyvät lomat Åbåseen!

Kyljys:
Onse nastaa Narrit ja Töpselit ulkona hieno homma !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta